Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛ رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به واژگونی کامیون حامل سوخت و نجات معجزه آسای مردم در اثر انفجار این کامیون در شب گذشته گفت: به دنبال این حادثه یکی از عوامل پلیس راه که برای نجات مردم اقدام کرده بود، به علت آسیب دیدن از ناحیه ریه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ محمد حیدری گفت: شب گذشته(شنبه) ماموران گشت پلیس راه سرپل ذهاب، مستقر در گردنه پاتاق متوجه یک دستگاه کامیون تانکر عراقی حامل سوخت شدند که در مسیر سراشیبی به سمت سرپل ذهاب به علت نقص در سیستم ترمز، به صورت غیرقابل کنترلی در حال حرکت بود.

وی افزود: گشت پلیس راه بلافاصله مراتب را به پاسگاه پلیس راه که اتوبوس‌ها و مینی بوس های حامل مسافر برای ثبت ساعت متوقف شده بودند، اطلاع داد که در پی آن مقابل پاسگاه تخلیه شد، سپس عوامل انتظامی در حال حرکت به موازات کامیون با وسایل صوتی و اشاره دست به راننده اعلام کردند که کامیون را به سمت شانه خاکی و زمین‌های اطراف هدایت کند، اما وی از ترس جان از انجام این کار خودداری کرد و به حرکت خود ادامه داد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کامیون در ورودی شهرستان سرپل ذهاب پس از برخورد با یک دستگاه سواری پژو تعادل خود را از دست داده و واژگون شد،گفت: بر اثر برخورد ایجاد شده راننده و سه نفر سرنشین پژو مصدوم و در داخل خودرو گرفتار شدند، محموله کامیون نیز پس از چند دقیقه دچار حریق شد و دود حاوی گازهای سمی ناشی از احتراق به سمت سواری پژو متمایل گردید، لذا مأموران گشت برای رهایی و نجات سرنشینان پژو با کمک مردم وارد صحنه شدند و آنان را از خطر سوختگی و خفگی نجات دادند.

حیدری گفت: مأمور گشت پلیس راه سرپل ذهاب به نام ستوان "خزایی" که برای نجات راننده و سرنشینان پژو بیشتر از حاضران در صحنه در معرض گازهای سمی قرار گرفته بود، در صحنه حادثه بیهوش و به بیمارستان منتقل شد و هم اکنون نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان به علت آسیب دیدن از ناحیه ریه بستری شده است.

انتهای پیام/پ

پلیس فداکار در صحنه حادثه بیهوش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی فداکار، درحاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و غرفه توانمندی‌های صادراتی استان کرمان گفت: این نمایشگاه فرصتی شده که استان‌ها بتوانند بخشی از محصولات خود را در قالب زنجیره ارزش افزوده ارائه کنند و استان کرمان نیز در کنار سایر استان‌ها، در پنج زنجیره گیاهان دارویی، فرش، خرما، پسته و صنایع مس شرکت کرده است.

وی، با بیان اینکه مس کرمان، مجموعه موثر شناخته شده برای کشور و دنیا است، گفت: بخشی از زنجیره در داخل استان کرمان وجود دارد که دراین نمایشگاه معرفی شده و بازدیدکنندگان این محصولات را می‌بینند و استفاده می‌کنند.

فداکار، افزود: گل محمدی از محصولاتی است که در استان کرمان رونق گرفته و درکنار آن شرکت‌هایی برای تولید اسانس و استفاده‌های دارویی از آن بهره می‌برند.

استاندار کرمان ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، فرصت خوبی برای معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری هم هست.

فداکار، با بیان اینکه شرکت‌های معدنی بزرگی در استان کرمان هستند که در حوزه پایین دست آنها سرمایه‌گذاری‌های فراوانی قابل اجراست افزود: اینها یک ظرفیت فوق‌العاده برای استان هستند که هم اشتغال ایجاد می‌کند و هم ارزش افزوده‌ای در کنار آنها شکل می‌گیرد.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۴، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 6092285

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس