Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی دومین دوره جشنواره «آوای ایرانی» اعلام شد. آفتاب‌‌نیوز : کیوان ساکت، مجید پازوکی و مهدی بهزادپور (بهزاد) داوران دومین دوره جشنواره «آوای ایرانی» در دلیجان هستند و آثار راه‌یافتگان به مرحله نهایی این دوره از جشنواره را داوری می‌کنند.
کیوان ساکت ـ نوازنده تار، سه‌تار و آهنگساز -، مجید پازوکی ـ تهیه‌کننده آثار موسیقایی و سینمایی - و مهدی بهزادپور معروف به بهزاد ـ خواننده موسیقی ایرانی و استاد آواز - هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کوروش فتاحی - دبیر اجرایی دومین دوره جشنواره «آوای ایرانی» - درباره نتایج داوری مرحله اول و اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی این دوره از جشنواره، گفت: پنجم مردادماه امسال، ۵۳ اثر ارسالی در رشته‌های چاووشی‌خوانی، مناجات‌خوانی، آوازخوانی و تصنیف‌خوانی به دومین دوره جشنواره استانی «آوای ایرانی» در مرحله اول در معرض قضاوت داوران قرار گرفت.
او همچنین اظهار کرد: هنرمندانی که موفق به راهیابی به مرحله نهایی شده‌اند، باید ۱۱ مردادماه امسال با حضور در شهر دلیجان به اجرای حضوری در جشنواره بپردازند. دعوت از این افراد و همچنین اطلاع‌رسانی بیشتر به‌صورت تلفنی انجام خواهد شد.
دبیر اجرایی دومین دوره جشنواره «آوای ایرانی» در ادامه، اسامی رشته‌های مختلف این جشنواره را به این ترتیب اعلام کرد:
چاووشی‌خوانی
۱ـ «مصطفی شاه حسینی» از تفرش، ۲ـ «محمود حبیبی» از محلات، ۳ـ «سید مجتبی جلالی» از دلیجان، ۴ـ «مهدی قاسمی» از دلیجان.
مناجات‌خوانی
۱ـ «حمید رفیعی» از دلیجان، ۲ـ «حسن اسلام‌بیک» از محلات، ۳ـ «مرتضی رستم‌پور» از ساوه، ۴ـ «مجتبی صابری» از تفرش، ۵ـ «امرالله قاسمی» از دلیجان، ۶ـ «مهدی جهانشاهی» از اراک، ۷ـ «محمد حسین اکبری» از محلات و ۸ـ «محمود حبیبی» از محلات.
آوازخوانی بدون ساز
۱ـ «حسین باقری» از شازند، ۲ـ «مرتضی عبدی» از دلیجان، ۳ـ «آریا احمدی» از شازند، ۴ـ «مرتضی جعفری» از دلیجان، ۵ ـ «عبدالحسین اروجلو» از تفرش، ۶ـ «اسماعیل جعفری» از دلیجان، ۷ـ «عباس رضایی» از تفرش، ۸ـ «هانی صفری» از دلیجان، ۹ـ «مصطفی فخاران» از دلیجان، ۱۰ـ «فرزان قاسمی» از دلیجان و ۱۱ـ «مهرداد قاسمی» از ساوه.
تصنیف‌خوانی
۱ـ «علی یوسفی» از دلیجان، ۲ـ «یونس بازوند» از ساوه، ۳ـ «کیارش ادیب‌نیا» از اراک، ۴ـ «محمد رضا صادقی» از خمین و ۵ـ «محمد حسین بستاکی» از دلیجان.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این جشنواره،دومین دوره جشنواره استانی «آوای ایرانی» به دبیری «حمید صادقی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان، با دبیر اجرایی «کوروش فتاحی» و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، معاونت فرهنگی - هنری اداره کل، فرمانداری دلیجان، شورای اسلامی و شهرداری دلیجان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان، در رشته‌های مختلف از جمله تصنیف‌خوانی، آوازخوانی، چاووشی و مناجات آواز و چاووشی‌خوانی، همزمان با دهه کرامت در روزهای ۱۱ و ۱۲ مردادماه در شهرستان دلیجان در استان مرکزی برگزار می‌شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جلسه یکصد و سی و ششم مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها با حضور مدیران فرهنگی و قرآنی دستگاه‌های دانشگاهی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

در این نشست چهار دستور بررسی شد، در نخستین دستور که به ارائه گزارش نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی از وضعیت برپایی بخش دانشگاهی سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اختصاص یافت، بحث‌های مختلفی در مورد کم و کیف این بخش مطرح شد و در نهایت مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی میزبان بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، گزارشی درباره ضعف‌ها و مشکلات نمایشگاه قرآن ارائه دهد.

همچنین در ادامه بررسی دستور نخست، وزارت علوم به عنوان میزبان بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن معرفی شد. این نمایشگاه اواخر سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والملسمین سیدرضا طاهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم که میزبان گزارش جشنواره نهج‌البلاغه است، گزارشی از این جشنواره ارائه کرد. در این بخش مقرر شد با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، معاونان و مدیران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تاثیرگزاران حوزه نهج‌البلاغه نشستی تشکیل شود و در آن تصمیم‌سازی‌هایی درباره فعالیت‌های بیشتر در حوزه نهج‌البلاغه اخذ شود.

از دیگر مصوبات مربوط به این دستور تشکیل کانون نهج‌البلاغه در دانشگاه‌ها بود که بر اساس این مصوبه مقرر شد هر دانشگاه یک کانون نهج‌البلاغه داشته باشد.

در بخش دیگری از این نشست گزارش دستگاه‌ها از جشنواره‌های داخلی قرآن و عترت و نیز گزارشی از تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت ارائه و پس از طرح مباحث مختلف مقرر شد زمان و مکان اختتامیه سی و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، در نشست آینده مجمع مشورتی اعلام شود.

تصمیم‌گیری برای اضافه شدن یا اضافه نشدن بخش اساتید و کارکنان به جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان نیز به جلسه آینده مجمع مشورتی موکول شد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند