Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: در مواجهه با جريان نرم داخلي که اين روزها از طريق جريان نفوذ در ميان مسؤولان با تغيير محاسبات و ميان مردم با تغيير ذائقه‌ها است، بايد بسيج را در ميان آحاد جامعه توسعه و ترويج دهيم و اگر اين تفکر همه‌گير شود جنگ نرم دشمن خنثي مي‌‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از خرم‌آباد، رسول سنايي‌راد امشب در گردهمايي سياسي،بصيرتي و روشنگري که در حسينيه ثارالله شهرستان خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: کشورهاي غربي با نفي اصالت‌ها و ارزش‌ها، خود را برتر از ديگران مي‌دانند، بنابراين به شدت انحصار‌گرا در راستاي حفظ قدرت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: غربي‌ها تنها در بحث هسته‌اي خواهان اين انحصارطلبي نبوده، بلکه در تمامي ابعاد چنين روحيه‌اي را دارند، بنابراين نگران تشکيل بلوک محکم بيداري اسلامي در منطقه هستند.
معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه با پيروزي انقلاب اسلامي خط بطلاني بر تمام انديشه‌هاي باطل استکبار جهاني زده شد، بيان کرد: تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، يک خودشيفتگي و خودباختگي نسبت به غرب وجود داشت، چرا که غرب را برتر از خود مي‌دانستند، اما با پيروزي انقلاب اسلامي گرايش به اسلام با شعار «خدمت به محرومين» و شعار «نه شرقي، نه غربي» رقم زده شد.
سنايي با اشاره به اينکه تنبلي آفت جهان سوم است، تصريح کرد: امروز ايران جزء 5 کشور برتر دنيا بوده و با همت، پرکاري، تلاش براي خدمت با روحيه جهادي مي‌توان در تمام عرصه‌ها پيروز بود؛ همانگونه در گذشته کشورها به دليل انحصارطلبي و ترس از جو سنگين عليه ايران هيچ يک از امکانات را به ما ندادند، اما امروز ايران توانسته به قدرت‌هاي زيادي از جمله قدرت بازدارندگي در عرصه موشکي دست پيدا کند.
وي يادآور شد: امروز از درون اسلام هويت‌هايي شکل گرفته که هويت‌هاي معارضي که سعي در فرسايشي توان و اعتبار دارند را در خطر قرار داده، بنابراين اگر امروز همت بلند مدافعان حرم در عراق و سوريه نبود، اکنون امنيتي در داخل کشور ديده نمي‌شد.
معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به ظرفيت‌هاي منطقه افزود: منطقه‌اي که در آن هستيم استعداد تبديل شدن به بلوک قدرت را دارد، به دلايلي از جمله لولاي ارتباطي بين سه قاره، ذخيره بيشترين سوخت فسيلي همچون نفت و گاز و استعداد بالا در خصوص کشاورزي و صنعت امکان انباشت سرمايه در آن وجود دارد.
اين مسؤول با تأکيد بر اينکه سند 2030 تنها آموزشي نبوده و در تمام عرصه‌ها ورود پيدا مي‌کند، اظهار کرد: جهان غرب امروز با رو کردن شيوه‌هاي سخت‌افزاري همانند تکفيري‌ها و نرم‌افزاري همانند سند 2030 سعي در ايجاد اخلال بلوک محکم اسلام در جهان را دارد و خواهان فاصله انداختن بين مؤلفه‌هاي قدرت و مؤلفه‌هاي سلطه هستند.
سنايي‌راد خاطرنشان کرد: هر جا که دولت‌ها نسبت به مواضع ارزشي خود کوتاه آمده و ضعف نشان دادند، دشمن با قدرت ايستاده و حرف خود را به کرسي نشانده، بنابراين با تفکر بسيجي مي‌توان چشم طمع بيگانگان را کور کرد.
معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه هدف ما حفظ مقاومت در منطقه است، تصريح کرد: عمق راهبردي ما با حفظ مقاومت در منطقه عظيم مي‌گردد، بنابراين در مواجهه با جريان نرم داخلي که اين روزها از طريق جريان نفوذ در ميان مسؤولان با تغيير محاسبات و ميان مردم با تغيير ذائقه‌ها است، بايد بسيج را در ميان آحاد جامعه توسعه و ترويج دهيم و اگر اين تفکر همه‌گير شود جنگ نرم دشمن خنثي مي‌‌شود.
وي يادآور شد: بسيج بايد قدرت جاذبه داشته و با صبر و روحيه جهادي افرادي فعال، عاقل، صبور و بصير را تحويل جامعه دهد.
سنايي‌راد با اشاره به اينکه بايد در عرصه عمل تبليغ داشته باشيم، گفت: براي صدور و يارکشي انقلاب نياز به روحيه جهادي است و بيشترين سهم بسيجيان در فرمان آتش به اختيار براي جذب انقلاب و خدمت به نفع مردم نهادينه شده است.
وي در پايان اظهار کرد: گاهي در بدنه مردم «رأي لج» وجود داشته و قصد به چالش کشيدن مجموعه ارزشي ديده مي‌شود، البته شکاف‌هايي در جامعه ايجاد شده که بسيار خطرناک است، بنابراين ضمانت‌بخش آينده انقلاب اسلامي با تبليغ عملي، کار مضاعف و اقدام و عمل است.
انتهاي پيام/ذ

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی‌خورد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه‌ها در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تبریک روز معلم گفت: این باور قطعی است که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایجاد شده همه محصول تلاش دانشمندان و معلمان کشور بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان این‌مطلب که بزرگ مدافع جریان علمی کشور مقام معظم رهبری بودند، افزود: جریان مداوم حمایت از علم در کشور توسط مقام معظم رهبری در تمام فراز و فرود‌ها وجود داشت.

وی با اشاره به وعده صادق افزود: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی‌خورد این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

وی تاکید کرد: باید در حوزه‌های مختلف به جریان دانش توجه شود.

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم