Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا حاصل بالقچی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تقریب در ارومیه با بیان اینکه ایجاد هم صدایی و وحدت بین امت اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دشمن را شکست می دهد، تاکید کرد: امروز مهم ترین نیاز دنیای اسلام اتحاد و انسجام اسلامی است و امیدواریم مسلمانان با اتکا به مبانی وحی بتوانند به اتحاد لازم و جهان اسلام به جایگاه شایسته خود دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه اهل سنت شاهین دژ ادامه داد: گروه تروریستی موسوم بهداعش برای جهان و فرهنگ بشری خطری جدی محسوب می شود و باید برای مبارزه با این گروه و افسانه بازی های آن ماهیت واقعی این گروه تروریستی را درک، با آن مبارزه و راه را برای پیروزی هموار کرد.

بالقچی با بیان اینکه اعمال خبیث افراطی ها و تروریسم ها اعم از کشتار انسان های بی گناه و احیای برده داری مغایر با روح و پیام قرآن کریم است، اضافه کرد: برای مبارزه با افراط گری اراده قوی نیاز است، باید از تمام وسایل و حربه های ممکن مدد گرفت، درک واقع بینانه از قوت ها و ضعف های دشمنان داشت و از تبلیغات رایج برای تهییج افکار فاصله گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد مسلمانان سهم موثری در مقابله و مبارزه با گروه های افراطی ایفا کنند تا عواقب ناگواری دامنگیر آنها نشود.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ اضافه کرد: باید آموزه های دینی و قرآنی و تاکیدات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم با شرارت هایی که تروریسم و جبهه کفر و استکبار علیه مسلمانان به وجود آورده است مبارزه کنیم.

بالقچی با اشاره به اینکه چهره زشت و شیطانی جریانات تکفیری از جنایات و خونریزی نمایان می شود، متذکر شد: برنامه های آمریکایی و صهیونیستی در به دست آوردن رهبری جهان و خاورمیانه با نابودی و شکست صریح همراه شده است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان