Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:36:32 GMT

شناسایی محدوده سکونت‌گاه‌های غیررسمی تاکستان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۲۵۰۸۴

شناسایی محدوده سکونت‌گاه‌های غیررسمی تاکستان

در دومین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان تاکستان شناسایی محدوده سکونت‌گاه‌های غیررسمی و تدوین برنامه عملیاتی توسط شهرداری با نظارت و راهبری اداره کل راه و شهرسازی مصوب شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، رئیس اداره عمران بهسازی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: دومین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان تاکستان به ریاست فرماندار و با حضور استادی معاون دبیرخانه ستاد ملی بازآفرینی و سایر اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این جلسه با بررسی وضعیت بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهر تاکستان توسط اداره کل راه و شهرسازی تاکستان، موضوع بازآفرینی و سند ملی راهبردی و چگونگی تهیه برنامه‌های مشترک میان دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره عمران بهسازی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: در خصوص برنامه زمان‌بندی کارگروه‌ها و ستاد بازآفرینی شهرستان و چگونگی ارتباط با ستاد بازآفرینی استان هم‌چنین تفاهم‌نامه‌های در دست اقدام شرکت عمران بهسازی شهری ایران در استان نیز توضیحاتی ارائه شد.

وی توزیع محدوده و پروژه‌های محرک توسعه، ایجاد دفاتر تسهیل‌گری و برنامه جامع اقدام مشترک ادارات را از دیگر موارد مطرح‌شده در این جلسه عنوان کرد.

ناصری‌فر خاطرنشان کرد: شناسایی محدوده سکونت‌گاه‌های غیررسمی و تدوین برنامه عملیاتی توسط شهرداری با نظارت و راهبری اداره کل راه و شهرسازی استان از اهم مصوبات این جلسه بود.

وی افزود: تدوین برنامه اقدامات مشترک دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد شهرستان و استفاده از اعتبارات شهرستانی در جهت فعالیت‌های بازآفرینی شهری محرک توسعه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ضرورت استفاده از مشارکت مردم و حرکت بر اساس برنامه ضرورت‌های تحقق اهداف بازآفرینی

«سیاوش طاهرخانی» فرماندار شهرستان تاکستان نیز در این جلسه با اشاره به لزوم اهمیت بازآفرینی، بر مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در شهرستان تأکید کرد و گفت: داشتن برنامه برای فعالیت در حوزه بازآفرینی امری بسیار ضروری است.

وی یادآور شد: با داشتن برنامه‌ریزی دقیق و مدون حتی با اعتبارات کم و منسجم نیز می‌توان فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان انجام داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۲۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی