Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال سیاسی اصولگرا گفت: فرقه احمدی نژاد روز به روز رادیکال تر می شود. آفتاب‌‌نیوز : ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا ضمن انتقاد از تفکرات تیم احمدی نژاد، آن ها را «فرقه‌ای» خواند که ادعای ارتباطات ماورایی دارند.

به گزارش انتخاب، وی اظهار داشت: تیم احمدی‌‌نژاد دارای افکار خاص و ویژه‌ای هستند، از این رو، این جریان و تیم را می توان فرقه خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها ادعا دارند که ارتباطات ماوراء الطبیعه دارند و نیازی به استفاده از ابزارهای عقلایی و بشری که شارع مقدس برای انجام احکام الهی تعیین کرده، ندارند.

این تحلیلگر اصولگرا اضافه کرد: فرقه احمدی نژاد مدعی ارتباط با مقام معصوم و گرفتن دستورات از آنجا هستند. اخبار متعددی در آن سال ها وجود داشت، افرادی می گفتند که اقای احمدی نژاد در مورد خودش و تیمش بحث ارتباط با معصوم و گرفتن دستورات از ائمه را مطرح کرده بود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و سخنان نزدیکان احمدی نژاد اظهار داشت: این فرقه هرچه جلوتر می رویم، رادیکال تر می شود. صحبتهای مشایی هم در همین راستا است. هم بقایی، هم مشایی و هم احمدی نژاد دارند مطالبی را در روز طرح می کنند که در نهایت به رادیکالیزم بیشتر انها منجر می شود.

این تحلیلگر اصولگرا اضافه کرد: رادیکالیزم تیم احمدی نژاد قابل پیش بینی بود. از دور دوم ریاست جمهوری ایشان، جریان اصولگرا به این حلقه، جریان انحرافی فکری می گفت. اینها پس از انتخابات سال 96، دوباره فعالیت خود را شروع کردند. فکر میکنم حرف های تندتری از این طایفه در آینده بشنویم. با این حال، معتقدم این سرنوشت کسانی است که مسیر خودشان را از مسیر انقلاب و ملت جدا میکنند و اسیر رادیکالیسم خواهند شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی