Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان-استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هنر جوانان باید جلب توجه افکار محلی و منطقه ای باشد و برنامه این بخش به گونه ای باشد که جوانان صدای دولت را بشنوند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، علی اوسط هاشمی امروز در مراسم تکریم و معارفه مشاور جوان استاندار اظهار داشت: انتخاب مشاور جوان پیام می دهد که جوان ساکن در دورترین نقطه استان سیستان و بلوچستان از مورتان و کشتگان و یا روستاهای هیرمند ، شایستگی و توانایی برای اوج گیری برخوردارند بنابراین دید در استان به وسعت همه نقاط شهری و روستایی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: جوانان این استان با تکیه برای اراده خویش و بودن بر موضع عشق برای ساختن و امید به کسب موقعیت در مسیر قامت پیدا کردن، تلاش می کنند و این را باید همه مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: مشاوران جوان برای حضور در روستاها باید برنامه ریزی داشته باشید چرا که توجه ما صرفا به جامعه شهری و منوط به این قشر نیست و فعالیت مشاورین جوان صرفا نباید به حوزه شهری محدود شود ، هاشمی ادامه داد : خیلی ها به دنبال این هستند که به هر بهانه ای جوانان را جذب کنند، زیرا یک جوان خوب، قفل بدی ها و کلید خوبی است و یک جوان بد ،قفل نیکی ها و کلید بدی هاست،لذا کلید تمام خوبی ها باید دستتان باشد .

استاندار سیستان و بلوچستان گفت : جوان را نباید تنها به انتقاد سوق داد ،جوان باید ایده بردار ، خلاق و رشید باشد بطوریکه حضورش را آنچنان لمس کنند که لحظه ای آرام ننشیند و دیگران در مسیر دانایی و دانش او کسب تجربه نمایند .

وی افزود : جوانان در موضع کاری خود نیز از شهامت ، جرات و قدرت ریسک برخوردار باشند که اگر بر مافوق خود ایرادی دید با او از موضع خیرخواهی به گونه ای سخن به میان آورد که نشان از نقد و آیینه بودن باشد چرا که نقد و آیینه بودن نشان از دوستی است . استاندار خاطر نشان کرد : رویکرد امروز ما به جامعه جوان باید جریان سازی باشد زیرا قابلیت جوانان ما به مرحله ای از رشد رسیده است که می توانند جریان ایجاد کنند .

وی اضافه کرد : مصوبه شورای عالی اداری کشور در خصوص کاهش سن مدیریت و در اختیار قرار دادن ۳۰ درصد از پست ها به بانوان ،نشانه همین جریان سازی ، حضور و مطالبه گری جوانان و بانوان است.

استاندار گفت : این موضوع نشان می دهد که انسانیت انسان بدون تبعیض جنسیتی و با تمام قابلیت ها و شایستگی هایش در مسیر اهداف و میل به بودن هدف گذاری شده است و کسی قدرت این را نخواهد داشت که بین انسانها مرز بندی ایجاد کند .

هاشمی بیان کرد: رویکردم به حوزه جوانان مشارکت جدی، نقد و انتقاد پذیری و تاکید بر قانون گرایی و عدالت اجتماعی است و بطور جد به این موارد اعتقاد دارم و جهت گیری های کلان امروز ما، نوع تعاملات ، رفتار و اندیشه هایمان نیز باید بر پایه این چهار محور باشد و بر پایه این هم اندیشی و گفتگوها را به پیش ببریم .

وی خطاب به جوانان تأکید کرد : تهاجمی رفتار نکنید چرا که تهاجم موجب گسست می شود و از طرفی اخلاق و ارتباط در جذب افراد به سمت خویش بسیار موثر است .

نماینده عالی دولت در استان افزود : تریبون بدست گرفتن و افزایش مطالبه گری با ایمان براینکه اعتبارات محدود است چه معنایی می تواند داشته باشد جز اینکه بر روح حاکم بر کشور خدشه وارد کند .

وی اضافه کرد : مهارت عده ای فقط تریبون به دست گرفتن و فریاد زدن است و نقش مطالبه گری را فقط برای داشتن حاشیه امن پیشه کردند ،لذا بین کسی که مسئول است و کسی که سیاسی و نقش اپوزیسیون را دارد ،فرق است .

هاشمی اذعان داشت : باید به مرحله ای برسیم که درد دولت، درد من و درد من ،درد دولت باشد و این معرفت عمومی اگر حاصل شود در تنظیم رفتارها بسیار موثر خواهد بود و در غیر اینصورت عدم توسعه را بدنبال خواهد داشت .

استاندار تصریح کرد : در سفری که به سیستان داشتم در نشست با ائمه جمعه پنج شهر منطقه سیستان ، سوال کردم وظیفه شما در برابر مردم چیست؟ آیا تاکنون موفق شدید یک سرمایه گذار بومی را که در شمال و مرکز کشور سرمایه گذاری می کند ،به منطقه خودش جذب نمایید .

وی ادامه داد : شما مسئول در حوزه جریان سازی در مردم هستید ،همه بار ملت بر دوش دولت نیست ، دولتی که با رای اکثریت برگزیده شده است به این آسانی برتابیده نمی شود.

وی خطاب به جوانان استان گفت : جوانان باید مطالبه گری را در حوزه قدرت ببرند و صرفا محدود به دولت نباشد ،زیرا هیچکس مصون از نقد و پاسخگویی نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در استان رویکردهای را نهادینه کردیم که اکنون جواب داده است ، افزود : رویکرد دولت به حوزه بانوان سبب شد که ۴۲۱ نفر زن سیستان و بلوچستانی به شورای دوره پنحم راه یابند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه های هفته ملی خلیج فارس از 31 فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.
اسماعیل جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم ترین برنامه های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور 11 گروه موسیقی ملی از روز جمعه 7 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.
وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه های در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید؛  برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس در بندر کنگ
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره 81 اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار 9 اثر به بخش پایانی راه یافته است.
جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور30 ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.
وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.
جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می شود. 

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان