Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون>سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
فیلم جنگ جهانی کریستوفر نولان باز هم عملکرد خوبی را از خود به ثبت رساند و یک انیمیشن، یک کمدی و یک درام را پشت سر گذاشت.

به گزارش مهربه نقل از باکس‌آفیس موجو، فیلم «دانکرک» ساخته کریستوفر نولان برای دومین هفته متوالی در صدر جدول باکس‌آفیس قرار گرفت و فیلم انیمیشن جدید کمپانی سونی یعنی «فیلم اموجی» را به رده دوم فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر فیلم تازه اکران‌شده این آخر هفته «بلوند اتمیک» کمپانی فوکوس فیچرز بود که کمی از انتظارها ضعیف‌تر ظاهر شد. با این حال، فیلم کمدی «سفر دخترها» کمپانی یونیورسال آخر هفته دوم خیره‌کننده‌ای داشت و با بیش از ۲۰ میلیون دلار در رتبه سوم جای گرفت.

با فروش تقریبی ۲۸.۱ میلیون دلار، «دانکرک» در صدر باکس‌آفیس آخر هفته قرار گرفت. این فیلم حالا در ۱۰ روز نخستین اکران خود توانسته ۱۰۲ میلیون دلار در آمریکا بفروشد و در مناطق دیگر هم به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد. در همین آخر هفته، این فیلم ۱۷ بازار دیگر اضافه کرد، ۴۵.۶ میلیون دلار دیگر در سراسر دنیا فروخت، مجموع خارجی‌اش را به ۱۳۱.۳ میلیون دلار رساند و به این ترتیب مجموع فروش کل فیلم در حال حاضر ۲۳۵ میلیون دلار است.

جدیدترین فیلم انیمیشن سونی با نقدهای کوبنده منتقدان وارد هفته دوم خود شد. با این حال، بعد از تخمین‌های نهایی روز جمعه، به نظر می‌رسید که ممکن است بتواند شانسی برای قرار گرفتن در رتبه اول داشته باشد که البته در نهایت‌ اینطور نشد و فروشش به ۲۵ میلیون دلار رسید. با نگاه به آینده، می‌توان گفت بهترین فروش فیلم می‌تواند چیزی بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون دلار باشد.

«سفر دخترها» یونیورسال با یک آخر هفته فوق‌العاده ۲۰ میلیون دلاری سوم شد و به این ترتیب فروش داخلی‌اش را به ۶۵.۵ میلیون دلار رساند. این فیلم مسلما توانسته توجه گستره‌ای بزرگ از مخاطبان را به خود جلب کند و باید بتواند در ادامه تابستان هم عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند.

«بلوند اتمی» با نقش‌آفرینی شارلیز ترون و کارگردانی دیوید لیچ، یعنی یکی از دو نفری که «جان ویک» سال ۲۰۱۴ را کارگردانی کرد، چهارم شد. انتظار می‌رفت این فیلم با کمپین تبلیغاتی بزرگش بتواند ۲۰ میلیون دلار در این آخر هفته بفروشد، اما کمی ناامیدکننده بود و ۱۸.۵ میلیون دلار فروخت.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

دوشنبه، با ورود سامانه بارشی به کشور، در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. در این روز بیشینه بارش در کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، زنجان و گیلان خواهد بود.

سه‌شنبه در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز و پنجشنبه در شمال شرق، شرق، سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

امروز در شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دوشنبه در جنوب غرب و سه‌شنبه و چهارشنبه در غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

امروز شرق دریای عمان و غرب دریای خزر و دوشنبه شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس مواج هستند.

کد خبر 849236 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • تداوم حمایت هواداران یوونتوس از الگری: باید در تیم ما بمانی / عکس
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده