Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@21:49:02 GMT

پاسداری ارزش‌های انقلاب از ماموریت‌های ارتش است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۳۶۱۹۷

رویداد۲۴-جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از ماموریت‌های دانشجویان افسری که لباس سربازی وطن را پوشیده‌اند، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب و نظام است.امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در جمع دانشجویان دوره رزم مقدماتی دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: یکی از ماموریت‌های شما دانشجویان که لباس سربازی وطن را پوشیده‌اید، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های انقلاب و نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یادآوری از فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظه العالی) در وصف ارتش اظهار داشت: حضرت آقا خطاب به کارکنان ارتش فرمودند که «ارتشی بودن در چشم مردم باید متشرع بودن را تداعی کند» و توصیه حقیر به شما دانشجویان که این لباس را بر تن کرده‌اید، این است که شما نیز باید با ظاهر، لباس، گفتار و رفتار تشرع بودن را در خود نشان دهید.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلحادامه داد: سربازی یعنی حرکت در مسیر مبارزه با کفر و وقتی شما لباس سربازی برتن کرده‌اید، یعنی یک عمر باید در مسیر مبارزه با شیاطین و کفار حرکت کنید و عمر خود را صرف مبارزه با آمریکا با عنوان ظالم و شیطان بزرگ کنید و قلب‌هایتان باید مملواز کینه از این شیطان بزرگ باشد.

موسوی از این دانشجویان به عنوان نخبگان و برجستگان ارتش یاد کرد و افزود: شما نخبگان و ممتازان ارتش و جامعه هستید، به دلیل اینکه از بین چند صد هزار نفر جوان هم سن و سال خودتان انتخاب شده‌اید و مسیر سربازی، مسیر جانبازی در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، از آنجایی که شما در این مسیر قرار گرفته‌اید، افتخار کنید و باید الگو و سرمشق دیگران در جامعه قرار گرفت.

او را یک فریضه دانست و تصریح کرد: همانطور که حضرت آقا آموزش را یک فریضه دانسته‌اند، نیت هم برای آن فریضه لازم است که نیت باعث می‌شود کارتان برکت داشته باشد و خسته و فرسوده از لحاظ روحی نخواهید شد.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح آموزشبا یادآوری نام و یاد شهدای گرانقدر ارتش، خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم سبک زندگی نظامی و غیرنظامی شهید صیاد شیرازی، بابایی، ستاری، شیرودی و دیگر شهدای ارتش را مطالعه کنید و شهدا را الگوی عملی و رفتاری خود در جامعه قرار دهید.

او درپایان یادآور شد: نیروهای مسلح برای فتح قله‌های بلندباید با قرآن کریم مانوس شوند، با انس به آنارتقایمعنویت و ارتقایعلمی و مهارت نظامی را بالا برده و به تقویت آمادگی جسمانی خود بپردازید.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

کد خبر 6090442

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور