Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی گفت: جاده دسترسی به بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد نیست و می‌طلبد مسولان برای حل این مشکل اقدام فوری انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ٬ حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان تازه تاسیس امام حسن(ع) بجنورد اظهار داشت: این بیمارستان یک مجموعه کامل و مدرن آموزشی٬ درمانی و بهداشتی است که باید هر‌چه سریع‌تر تکمیل و همه بخش‌های آن برای خدمت‌رسانی به مردم آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ما شایسته‌ بهترین خدمات‌اند و باید برای خدمت به این بندگان خدا از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌شمالی با اشاره به جاده نامناسب دسترسی به بیمارستان امام‌حسن(ع) بجنورد تصریح کرد: این جاده و دور بودن بیمارستان از مرکز شهر٬ اصلا زیبنده‌ این شهر و مردم آن نیست و سبب تحمیل هزینه‌های اضافی برای مردم و مراجعین می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع‌تر با بهسازی و تعمیر جاده مواصلاتی شاهد خدمت‌رسانی بیشتر این مجموعه عظیم پزشکی به مردم عزیز استان باشیم.

ابراهیم گلمکانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان نیز در این بازدید گفت: با ساخت و تکمیل این بیمارستان سطح خدمات درمانی و آموزشی استان ارتقاء یافته که لازم است از همه همکاران و مسئولانی که در راستای اتمام این پروژه‌ی بزرگ همکاری کردند تشکر کنیم.

گفتنی است مجموعه آموزشی٬ درمانی امام حسن(ع) بجنورد با زیربنایی بالغ بر 29 هزار مترمربع و در 9 طبقه ساخته شده است. این بیمارستان شامل بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی است که اردیبهشت‌ماه سال جاری افتتاح شد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند

تین نیوز

سیل اردیبهشت ۱۴۰۳ در خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد. نکته تلخ، این که دانش آموزان منطقه  محروم زیرکوه یک سال زحمت کشیدند اما درست در روز کنکور، سیل جاده ها را تخریب کرد و آن ها نتوانستند به جلسه امتحان برسند. می گویند صدایمان به گوش کسی نمی رسد.

 قابلیت دسترسی  (accessibility)، میوه  اصلی درخت حمل ونقل برای کاربران است. هر چه قابلیت دسترسی یک ناحیه به نواحی دیگر کم تر باشد، آن ناحیه محروم تر می ماند، حتی اگر چنین استعدادهای خوب و عزیز و بزرگ منشی داشته باشد.

مدیران تارک الفعل قدیم و اخیر کشور، در تسبیب و تشدید این محرومیت ها، الی الابد سهیمند و این انباشته های شر را در انبان های خویش به یوم الحسرة می برند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند