Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های سال 1396 لیگ کشتی رده سنی نوجوانان کشور با حضور استعدادهای این رشته در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی برگزار می‌شود و کشتی‌گیران قم در مرحله مقدماتی با تیم‌های تهران، مرکزی و همدان هم‌گروه شده‌اند.

مسابقات لیگ کشتی منطقه‌ای نوجوانان کشور بین استعدادهای این سه رشته از استان‌های سراسر کشور در مناطق مختلف ایران جریان دارد و در یکی از مناطق، تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم به مصاف حریفان می‌رود و تا کنون از چهار مسابقه خود نتایج متوسطی کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم در رقابت‌های مرحله مقدماتی لیگ منطقه‌ای کشتی باشگاه‌های کشور و در جدال با تیم‌های هیأت‌ کشتی مرکزی، همدان و تهران تا کنون در سه دیدار خارج از خانه و یک مسابقه خانگی به میدان رفته‌اند و مسابقه این هفته نماینده قم برابر مرکزی برگزار شد.

کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم بعد از سه مسابقه نزدیک و سخت با حریفان خود از هیأت‌‌های تهران، مرکزی و همدان در نیم‌فصل مرحله گروهی، برای برگزاری مسابقه هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی کشور راهی اراک شدند و مصاف آنها در سه رشته آزاد، فرنگی و پهلوانی با سه باخت برای این تیم همراه بود.

در جدال تیم شهدای مدافع حرم قم و هیأت‌ کشتی مرکزی، فرنگی‌کاران قم بر خلاف انتظار چندان قوی ظاهر نشدند و در جدال با رقبای اراکی خود با نتیجه نزدیک 6 بر 4 شکست خوردند، تا در چهار هفته سپری شده از رقابت‌های لیگ منطقه‌ای، دو پیروزی و دو باخت در کارنامه داشته باشند.

کشتی‌گیران آزادکار تیم شهدای مدافع حرم قم در جدال با تیم هیأت‌ مرکزی همچون رقابت‌های سه هفته قبل ضعیف ظاهر شدند و قم بر یک شکست خوردند، ضمن اینکه نتیجه نهایی رقابت کشتی‌گیران تیم پهلوانی قم با تیم مرکزی نیز به نفع اراکی‌ها رقم خورد تا این هفته هر سه تیم فرنگی، آزاد و پهلوانی قم به حریف ببازند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری