Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین سریعتر به فکر نقد کردن دارایی ها باشند زیرا طولانی شدن این پرونده به نفع مردم و مسئولین نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عبدالرضا مصری در گفت و گو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: از این جهت که دستگاه قضایی پیش از حیف و میل شدن همه سرمایه های مردمی در پرونده مکتب گلیم و گبه ورود یافت جای تقدیر دارد زیرا در آنجا هیچ دفتری از سوابق پرداخت مردم وجود نداشته و کار دشواری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین این در حالی بوده که مدیر مکتب مذکور نیز با دستگاه قضایی همکاری نداشته است.

مصری با اشاره به برگزاری جلساتی با رئیس کل دادگستری جهت تسریع رسیدگی گفت: تعیین تکلیف این پرونده طولانی شده، این حق مردم است که خواهان پیشگیری از طولانی تر شدن باشند.

وی افزود: عده ای پولی را از بانکها قرض کرده اند تا درآمد مختصری داشته باشند برخی نیز سرمایه یک عمر زندگی خود را در اختیار این مکتب قرار دادند؛ مردم حق دارند بگویند اگر کار مدیر این مکتب ناصواب بوده چرا مسئولین به ما هشدار ندادند؟ در این مدت چرا مسئولین از کلاهبرداری این فرد پرده برنداشتند؟ آیا یک شبه دریافتند که سارق بوده است؟مگر نه این است که مسئولین اجرایی از وی به عنوان کارآفرین برتر تقدیر کردند و با وی عکس یادگاری می گرفتند؛ امروزه این مسئولین باید پاسخگوی مردم باشند.

مصری خاطرنشان کرد: با این وجود مردم تحمل کردند؛ اگر وی اموالی دارد باید زودتر به فروش برسد زیرا به طور قطع هزینه نگهداری این اموال به مردم تحمیل می شود.

وی افزود: پیشنهاد دارم که یک نمایشگاه بزرگ فرش تشکیل و فرشهای وی به مزایده گذاشته شود و پس از فروش آنچه موجود است در میان مردم توزیع شود .

مصری با تاکید بر اینکه مسئولین سریعتر به فکر نقد کردن دارایی ها باشند زیرا طولانی شدن این پرونده به نفع مردم و مسئولین نیست گفت: در نهایت اگر فروش اموال ممکن نشد همه این اموال را با قیمت کارشناسی به نسبت طلب در اختیار طلبکاران قرار دهند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۳۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان

ایسنا/گیلان معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گیلان از عملکرد سازمان اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی این استان و نگهداری و ساماندهی مناسب کالاها در انبار ابراز رضایت کرد و خواستار تداوم و جدیت در تعیین تکلیف کالاها شد.

 هیئت نمایندگان قوه قضائیه به همراه معاون پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان و هیئت همراه دیروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان از انبار مرکزی استان در شهر لولمان بازدید کردند.

در این بازدید ضمن بررسی پرونده ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی استان، جانمایی اصولی کالاها در انبار و جلوگیری از تضییع بیت المال تا تعیین تکلیف پرونده ها و کالاها مناسب ارزیابی شد.

علی اصغر عسگری، معاون پیگری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز گیلان از عملکرد سازمان، نگهداری و ساماندهی مناسب کالاها در انبار ابراز رضایت کرد و خواستار تداوم و جدیت در تعیین تکلیف کالاها شد.

هیئت نمایندگان قوه قضائیه گیلان نیز پس از بازدید از تمامی کالاها، وضعیت حال حاضر انبار مرکزی اموال تملیکی استان را مطلوب ارزیابی و اعلام کردند: تمامی کالاهای موجود در این انبار دارای شناسنامه کالا بوده و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل جمع آوری وفروش اموال تملیکی استان گیلان، در حاشیه این بازدید احمدرضا موقری، مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از ادارات صادر کننده مجوزهای لازم جهت تعیین تکلیف کالاهای ویژه اداره کل استاندارد و معاونت غذا و داروی گیلان، اظهار کرد: این دستگاه ها در راستای صدور مجوزهای لازم و پیشبرد هر چه بهتر امور و فرآیند تعیین تکلیف کالاها، همکاری بسیار خوب و ارزنده‌ای با این اداره کل دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان