Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار یزد گفت: با پیشنهاد ارائه شده در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان و پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان، اجرای طرح جامع نیاز سنجی اوقات فراغت جوانان در مرکز استان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد، با بیان اینکه باید به مشارکت جوانان در مسائل مختلف شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشیم، اظهار داشت: قطعاً جوانان می‌توانند با شناخت بیشتر و آشنایی با نیازها برای برطرف نمودن چالش‌ها فرا روی خود راهکارهای مؤثرتری ارائه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور جوانان را در جلسات مختلف مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: هوش و خلاقیت جوانان ایرانی زبانزد است، لذا باید برای بهره‌مندی از آنها بسترهای لازم را فراهم کنیم و آنها را در امور مختلف مشارکت دهیم.

فرماندار یزدبا تأکید بر توجه به نیازها و درخواست‌های جوانان در موضوع اوقات فراغت گفت: با اجرای طرح جامع نیازسنجی اوقات فراغت جوانان در شهرستان ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این زمینه کاملاً مشخص می‌شود که نتایج حاصل از این فعالیت علمی می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات باشد.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد خواستار توجه مسئولان به فضای مجازی شد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثریت مردم به ویژه جوانان با شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ارتباط دارند که می‌توانیم با برنامه‌ریزی مناسبت از این ظرفیت به عنوان یک فرصت استفاده نماییم.

سالاری اضافه کرد: فضای مجازی امروز می‌تواند یکی از بسترهای مهم برای پیشبرد اهداف و رویکردها باشد که اگر از آن درست و به موقع و به جا استفاده نکنیم، این فرصت به تهدید تبدیل می‌شود که می‌تواند آسیب‌هایی را به همراه داشته باشد.

فرماندار یزد در پایان بر ارائه راهکارها و برنامه‌های تأثیرگذار در پیشبرد اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان توسط اعضا تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا شهرستان یزد در این زمینه الگویی برای سایر شهرستان‌های استان باشد.

انتهای پیام/

R41376/P1486/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان