Web Analytics Made Easy - Statcounter

از میان 4 آزادکار ایران در روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان، یونس امامی برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌رود و متقی‌نیا نیز راهی مرحله شانس مجدد شد.سرلک و شریعتی نیا نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

به گزارش ایسنا، رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، از صبح امروز (سه شنبه) با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر تامپره فنلاند آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل ریوتا ساکورای از ژاپن با نتیجه 10 بر صفر به پیروز رسید وی در دور دوم مقابل اصلان مینکالوف از روسیه با نتیجه 14 بر 7 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در مرحله بعد، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با کریستوفر میکزاک از کانادا با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور سوم نیز با نتیجه 12 بر 2 از سد عباس رحمان اف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف عبداله احمداف از روسیه رفت و در پایان با نتیجه 6 بر 5 مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت..

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر حمدی مصطفی از مصر را مغلوب کرد وی در دور دوم اخساربک گولایف از کشور اسلواکی را از پیش رو برداشت اما در دور سوم مقابل مارک جان هال از آمریکا با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به صعود رقیبش به دیدار فینال، راهی مرحله شانس مجدد شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند..

در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در مسابقه اول در دور دوم مقابل کولین رایموند مورا از آمریکا با نتیجه 10 بر 5 شکست خورد و خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی