Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@20:30:56 GMT

امامی به رده بندی رفت/ حضور متقی نیا در شانس مجدد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۴۲۰۵۰

امامی به رده بندی رفت/ حضور متقی نیا در شانس مجدد

به گزارش وانانیوز، نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان با شکست در مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از حضور در فینال بازماند و به دیدار رده بندی رفت.

در ادامه مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از ساعت 10 صبح امروز (سه شنبه) به وقت محلی در تامپره فنلاند آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی در دور اول استراحت داشت. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مک ایزاک از کانادا را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. امامی در مرحله بعد با نتیجه 12 بر 2 از سد عباس رحمانوف، نفر سوم جوانان آسیا از ازبکستان گذشت و گام به نیمه نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه نزدیک 6 بر 5 مغلوب مصاف عبداله احمدوف از روسیه شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد. امامی عصر امروز برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به میدان خواهد رفت. در این وزن 23 کشتی گیر روی باسکول رفته اند.

در وزن 50 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول و ظرف 3 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر از سد ریوتا ساکورای از ژاپن گذشت، اما در دور دوم (یک چهارم نهایی) با نتیجه 14 بر 7 مغلوب اصلان میکایلوف از روسیه شد که با توجه به شکست حریفش در ثانیه های پایانی مقابل نماینده آذربایجان در مرحله نیمه نهایی، از گردونه رقابت ها کنار رفت. در این وزن 15 کشتی گیر وزن کشی کرده اند.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر مقابل مصطفی از مصر به برتری دست یافت. وی در دور دوم به مصاف آخساربیک گولائف، نفر سوم جوانان اروپا از اسلوواکی رفت که این حریف را هم با نتیجه 8 بر 2 شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مغلوب مارک هال از آمریکا شد که با توجه به حضور حریفش به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند. وی در این مرحله به مصاف رادیک والی یف از روسیه خواهد رفت. در این وزن 26 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 96 کیلوگرم نیز دانیال شریعتی نیا در دور اول استراحت داشت، وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 مغلوب کولین رایموند موری از آمریکا شد که با توجه به شکست حریفش در نیمه نهایی مقابل کشتی گیر گرجستانی، شریعتی نیز از گردونه مسابقات کنار رفت. در این وزن 22 کشتی گیر روی باسکول رفته بودند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم

ادین ترزیچ از عملکرد تیمش مقابل لایپزیش انتقاد کرده است

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ویکم بوندسلیگا، بروسیا دورتموند در یک بازی مهم برای رقابت بر سر رتبه چهارمی بوندسلیگا در ردبول آرنا به مصاف لایپزیش رفت اما با نتیجه 4-1 در هم کوبیده شدند.

نتیجه و البته نمایش ضعیفی که پیش از دیگر جدال حساس زنبورها مقابل پاری سن ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باعث ایجاد نگرانی‌های زیادی درباره شرایط این تیم شده است.

به نقل از اسکای؛ حال ادین ترزیچ در کنفرانس خبری پس از بازی درباره شکست سنگین‌شان مقابل لایپزیش و دلایل آن صحبت کرده است. او یکی از اصلی‌ترین ضعف‌هایش تیم در این فصل را از دست دادن کنترل بازی دانسته است. او گفت:

ما برای بازی امروز برنامه‌های زیادی داشتیم و در 20 دقیقه ابتدایی نیز خیلی از آن‌ها را درست اجرا کردیم اما سپس کنترل بازی را از دست دادیم که این بسیار ناامیدکننده است. این مشکل بزرگ ما در امسال بوده که لحظاتی در مسابقه، بازی ما به‌طور ناگهانی تغییر می‌کند.

ترزیچ در ادامه افزود: 

در نهایت عملکرد ما به اندازه کافی برای پیروزی در این بازی خوب نبود و به همین خاطر طبیعی است که شکست خوردیم. زمانی که عقب بودیم، تعویض‌های تهاجمی انجام دادیم تا بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم. فکر نمی‌کردم ریسک بزرگی باشد و به همین دلیل ما باختیم. 

ترزیچ اعتقاد دارد نه تنها به خاطر این شکست سنگین در چنین بازی مهمی باید ناراحت باشند، بلکه سبک بازی‌شان نیز ناامیدکننده بوده است. او گفت: 

ما از نتیجه راضی نیست و به این دلیل راضی نیستیم که نه تنها در این بازی مقابل لایپزیش شکست خوردیم، بلکه سبک بازی ما راضی‌کننده نبود. 

دورتموند چهارشنبه شب در زیگنال ایدونا پارک میزبان پاری سن ژرمن است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم