Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: دولت جدید باید تلاش کند تا دانشگاه‌ها پژوهش‌محور شوند.

ناصر سودانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: دولت جدید باید تلاش کند تا بر طرح‌های پژوهشی تکیه داشته باشد؛ یعنی دانشگاهها را پژوهش‌محور کند تا دانشگاه‌ها رشد علمی داشته باشند و خلاءهای علمی و فناورانه موجود کشور را پر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید از تبدیل دانشگاه به مکان‌هایی برای استفاده‌های سیاسی و جناحی، پرهیز شود. دانشگاه باید به تربیت انسان‌های فرهیخته بپردازد تا برای تحقق چشم‌انداز 20 ساله، رفع کاستی‌های موجود و همچنین قرار گرفتن در جایگاه برتر علمی منطقه، تلاش کنیم.

رییس دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: اجرای کنسرت‌های مختلط، مناسب با شأن دانشگاه اسلامی نیست. برای افزایش نشاط در دانشگاه اولین عاملی که می‌تواند نشاط علمی ایجاد کند، پژوهش‌محوری و ایجاد یک فضای مناسب برای بروز استعدادهای علمی است.

سودانی ادامه داد: البته اجرای برنامه‌های متنوع در دانشگاه‌ها که موجب ارتقا مباحث اعتقادی دانشگاهیان می‌شود، با روحیه انقلابی تضادی ندارد و می‌تواند موجب افزایش نشاط در جامعه و دانشگاهیان نیز شود.

وی تصریح کرد: استفاده از اساتید دارای علم و دانش پیشرفته در شیوه‌های تدریس، همچنین برخورداری از تکنولوژی آموزش نوین و تبادل علمی با دانشگاه‌های مختلف کشور و جهان و تبادل استاد، به منظور ارتقا سطح تحصیلی دانشجو و اساتید، می‌تواند شرایط را برای افزایش سرعت پیشرفت علمی در دانشگاه‌ها فراهم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۴۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

سپهر خلجی امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است