Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پویایی و دانش محور بودن جهاد دانشگاهی یک امتیاز و برتری برای این نهاد انقلابی محسوب می شود .

روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با بیان اینکه پویایی و دانش محور بودن جهاد دانشگاهی یک امتیاز و برتری برای این نهاد انقلابی محسوب می شود گفت: جهاد دانشگاهی همزمان با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت خود و کشور در زمینه فرهنگی و پژوهشی آموزشی و کارآفرینی، توانسته به نیازهای ضروری جامعه نیز در کمترین زمان ممکن به نحو شایسته و در شان یک کشور اسلامی پاسخگو باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای روحیه و کار جهادی یکی از توصیه‌های همیشگی رهبر انقلاب به جوانان و مسئولان کشور است گفت: یکی از نهادهایی که توانسته با روحیه‌ی جهادی موفقیت‌های چشمگیری را برای کشور بدست آورد، جهاد دانشگاهی است .

حضرت پور ادامه داد: این نهاد مردمی و انقلابی برخاسته از بین اقشار متنوع جامعه در طول سالیان مختلف توانسته در زمینه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به نحو احسن عمل کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مبنای کار جهاد دانشگاهی را تامین نیازهای فناورانه جامعه و بخش صنعت کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به تغییرات و پیشرفت‌های فراوان در علوم، جهاددانشگاهی با تلفیق علم و عمل، خیز علمی در خور شانی با بومی سازی وکاربردی کردن علوم مختلف متناسب با شرایط جامعه داشته است که امیدوارم در آینده نیز شاهد پیشرفتهای چشمگیرتری در این زمینه باشیم .

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد عمومی غیر دولتی به بودجه دولت اتکا ندارد و تاکنون نیز به خوبی در سطح کشور و استان توانسته با اقدامات و کارهای ارزشمندی که انجام داده در جهت رشد و بالندگی کشور گامهای اساسی بردارد و انتظار می رود که جهادگران جهاددانشگاهی با قدرت و تلاش بیشتر فعالیت‌های خود را ادامه داده و انتظارات مسئولان از این نهاد را با تلاش و کوشش همه جانبه برآورده نمایند .

حضرت پور تصریح کرد: جهاد دانشگاهی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری عنوان یکی از معدود رویشهای اصلی انقلاب اسلامی می باشد و با توجه به اقدامات شایسته و خوبی که تاکنون در سطح کشور و استان انجام  داده است و این وظیفه بزرگی را برعهده این نهاد انقلابی می گذارد که هر جه بیشتر خدمات گذشته خود را با کمیت و کیفیت بالاتر به جامعه ارائه نماید .


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) گفت: ثبت‌نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین حسینی در مشهد مقدس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمد رجبی اظهارداشت:اعضای کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم مشهد، برای بیست و چهارمین سال پیاپی از مشهد مقدس تا کربلای معلی را با پای دل طی خواهند کرد.

وی افزود:ثبت نام در این کاروان مخصوص برادران است که از هم اکنون آغاز و تا پنجم خرداد ماه ادامه دارد.

رجبی تصریح کرد:کاروان پیاده انصار‌الحسین (ع) برای بیست و چهارمین سال پیاپی، در 25 خرداد امسال با برگزاری مراسم بدرقه در مشهد، بعد از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، عازم کربلای معلی خواهند شد.

مدیر مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) گفت: علاقه مندان برای ثبت نام در این کاروان و حضور در طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند با شماره تلفن‌های 09159061410، 09159101510 و 05133712305 تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد:متقاضیان برای ثبت نام حضوری نیز می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 20 به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) واقع در مشهد مقدس، شهرک شهید رجایی، روبه‌روی حر 23 مراجعه کنند.

رجبی اظهارکرد:کاروان پیاده انصار الحسین، یک کاروان مردمی است که اعضای این کاروان حدود 2 هزار کیلومتر در خاک ایران پیاده روی می‌کنند و با عبور از 5 استان کشور از طریق مرز شلمچه و پس از طی تشریفات قانونی وارد خاک عراق خواهند شد و سپس با میلیون‌ها زائر حسینی همراه و ادامه مسیر را در خاک عراق به سمت کربلای معلی پیاده‌روی خواهند کرد و در آستانه اربعین حسینی در حرم سید و سالار شهیدان نائب‌الزیاره مردم شریف ایران و تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم