Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید شجاع صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای حفظ تأمین امنیت رانندگان در سطح معابر استان از 7 مرداد در 26 نقطه محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی و با 41 سامانه در محورهای رفت و برگشت از سرعت غیرمجاز جلوگیری می‌کنیم.

وی بیان داشت: دوربین‌ها فعال و سرعت لحظه‌ای و میانگین سرعت را محاسبه می‌کنند به صورتی که اگر فردی مقابل یکی از سامانه‌ها با سرعت غیرمجاز عبور کند یک جریمه را در ابتدا به دلیل سرعت لحظه‌ای دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: سرعت میانگین نیز محاسبه و اگر از سرعت تعیین شده بیشتر شود دومین جریمه نیز برای فرد لحاظ می‌شود.

شجاع از افزایش تصادفات خسارتی و جرحی از ابتدای امسال در استان خبر داد و بیان داشت: همچنین تصادفات فوتی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است و تمام تلاشمان بر این است که تلفات جاده‌ای را به حداقل برسانیم.

وی بیشترین عوامل تصادفات فوتی در استان را تشریح کرد و گفت: سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ از مهمترین عوامل تصادفات فوتی در استان است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: طرح تابستانه پلیس راهور از ابتدای تعطیلات تابستان همزمان با سراسر کشور در استان آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

شجاع در پایان به رانندگان توصیه کرد: برای تردد در مسیرها، قانون را رعایت و به تذکرات پلیس توجه نمایند و از جان خود و خانواده و سرنشینان مراقبت کنند تا اتفاقی برای آنها رخ ندهد.

انتهایپیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۵۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی