Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل قلیچ‌خانی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس ادعای کرده است روز گذشته تعدادی تماشاگر تراکتورسازی در فرودگاه تبریز حضور یافته و به این تیم توهین کرده است و باید عنوان کنم اولا نباید حرکت انگشت‌شمار تعدادی که هویت‌شان هم مشخص نیست، به پای کل تیم نوشته شود و دوما هیچ مدرکی مبنی بر توهین به افرادی نظیر علی پروین، احمدزاده و یا مرحوم هادی نوروزی نیست و در فیلم منتشرشده نیز چنین چیزی وجود ندارد و بیشتر شبیه کری تماشاگران دارد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در جلسه‌هایی که با لیدرهایتراکتورسازی داشتیم تاکید کردیم که به هیچ عنوان به تیم حریف توهین نشده و تنها تیم تراکتورسازی تشویق شود و باشگاه تراکتورسازی با شرایط امروز خود نباید به هیچ عنوان بهانه‌ای برای محروم شدن از حضور تماشاگرانش دهد‌.

قلیچ‌خانی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان حرکت چند نفر در فرودگاه تبریز را تایید نکرده و کانون در این مورد هیچ نقشی نداشته و ما قادر نیستم تمام تماشاگران تراکتورسازی را تک به تک کنترل کنیم. ‌

رییس کانون هواداران تراکتورسازی گفت: توهین احتمالی در فرودگاه تبریز را محکوم می‌کنیم و باید عنوان کنم عده‌ای به دنبال حاشیه‌سازی هستند و همیشه دنبال جنجال‌سازی بوده و افراد حاضر در فرودگاه تبریز قطعا از تماشاگران اصیل و با فرهنگ تراکتورسازی نیستند‌ و هویت آنها برای ما مشخص نیست.

وی افزود: یک بار باید به صورت ریشه‌ای این موضوع حل شود و وقتی در تهران به صورت گسترده به تیم تراکتورسازی و هواداران آن توهین می‌شود و عملا هم هیچ برخوردی با تیم میزبان و هوادارانش نمی‌شود، بازخورد آن به تبریز کشیده شده و شاهد اتفاقات بعدی هستیم‌.

قلیچ‌خانی گفت: امیدواریم شاهد بازی خوبی بین دو تیم باشیم و در مورد ظرفیت تماشاگران تیم مهمان گفتیم قانون 10 درصد می‌گوید و ما حاضریم 20 درصد به تیم مهمان اختصاص دهیم به شرطی که در تهران نیز به ما 20 درصد را بدهند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۶۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود