Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد ریاضی انستیتو تکنولوژی راچستر گفت: هدف از تحقیقات زندگی بهبود زندگی مردم است که اگر ایجاد نشود بی فایده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان؛استاد ریاضی انستیتو تکنولوژی راچستر نیویورک گفت:مقالات علمی اگر در وضعیت علمی کشور بهبود حاصل نکند بی فایده خواهد بود.

حسین شاه محمد در اولین همایش خانه ریاضیات شهرستان گلپایگان که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: هدف از تحقیقات بهبود زندگی مردم است که اگر ایجاد نشود بی فایده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن چیزی که مهم است بهره برداری از تحقیقات بوده در غیر این صورت مثمر ثمر نخواهد بود.

استاد ریاضی انستیتو تکنولوژی راچستر نیویورک با اشاره به اینکه آینده شهرستان و کشور به دست پدر مادرها رقم خواهد خورد تصریح کرد: کشور ما زمانی به کشورهای موفقی چون ژاپن و آلمان خواهد رسید که خود مردم تلاش کنند.

شاهمحمد بزرگترین سرمایه و ثروت را فرزندان دانست که آینده شهر و کشور به دست آنان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همیشه نباید بگوییم که دولت و مسئولان برای ما چکار کردند یاداور شد: گاهی باید ببینیم خودمان برای کشور و دولت چه کرده ایم.

استاد ریاضی انستیتو تکنولوژی راچستر نیویورک با بیان اینکه تمام انسان های موفق برای این موفقیت تلاش انجام دادند خاطرنشان کرد: مادران با توجه به نقش تربیتی همچون آموزش و پرورش هستند.

شاهمحمد 12 سالگی را سنی دانست که فرزندان تصمیم می گیرند در زندگی چه موفقیت هایی کسب کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تفکر مهم تر از مدرک دانشگاهی است عنوان کرد: مهم ترین ابزار یادگیری مطالعه است که متعلق به سن خاصی نیست.

استاد ریاضی انستیتو تکنولوژی راچستر نیویورک خاطرنشان کرد: زندگی تشکیل یافته از تصمیمات متفاوت است و در صورتیکه تفکر و مطالعات بالا رود انسان می تواند تصمیمات صحیح تری را بگیرد.

شاهمحمد فصاحت و بلاغت و تسلط بر زبان را یکی از علائم هوش بالا دانست و گفت: انسان هایی که مطالعه بیشتری می کنند همواره حرفی برای گفتن دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی

 "روح‌الله دهقانی فیروزآبادی" معاون علمی و فناوری رئیس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز ملی هوش مصنوعی که سال گذشته تاسیس شد، کارور هوش مصنوعی که به زودی تاسیس خواهد شد تحت عنوان شرکت تقریبا خصوصی که زیرساخت‌های پردازشی و زیرساخت‌های داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای بحث هوش مصنوعی فراهم می‌کند. اینها ابزار‌های کمک کننده جریان کاربردی سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات، شهرهوشمند و مالی و ... است.

وی افزود: با تمرکزی که معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی و شخص رئیس جمهور در موضوع هوش مصنوعی دارند پیش بینی ما این است که سال ۱۴۰۳ سال پرباری از نظر عملیاتی و اجرایی شدن کار‌های اجرایی و کاربردی است و این کار‌ها کمک می‌کند که کشور از نظر رتبه کاربرد هوش مصنوعی ارتقا پیدا کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: تولید علوم عموما به بحث مقالات علمی و تعداد مقالاتی که منتشر می‌شود و همچنین ضریب تاثیر مقالات ارجاع داده می‌شود. اینکه بتوانیم آنچه که در مقالات‌مان منتشر می‌شود را پای کاربرد بیاوریم نیازمند یکسری سخت‌افزار‌ها پیشرفته و عملیات اجرایی و یکسری تنظیم‌گری‌ها برای استفاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی