Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان استخراج سالیانه معادن فعال مهاباد به 509 هزارتن رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت این شهرستان گفت: مهابادبه لحاظ دارا بودن موقعیت دسترسی مناسب وذخایر معدنی فراوان درحال حاضر با 39 معدن فعال، درحال استخراج انواع ماده معدنی است.

قادری با بیان اینکه مرمریت، تراورتن ، سیلیس،پوکه معدنی ، منگنز، آهن، سنگ‌لاشه،کوارتزیت وباریت ازجمله مواد معدنی استخراجی این معادن هستند،افزود: ماده معدنی باریت با تولید سالیانه 97 هزار و 100 تن، بیشترین ماده استخراجی این معادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: معادن فعال این شهرستان برای 365 نفرشغل ایجادکرده است که درصورت حمایت‌های لازم دولت ازاین بخش برای راه‌اندازی دوباره 23 معدن غیرفعال شهرستان پیش‌بینی می شودزمینه اشتغال200 نفردیگردربخش معدن فراهم شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای آسفالت به طول ۶۰ کیلومتر در محور روستایی جوزستان به معدن خبر داد.
روح‌الله غلامی گفت: با همت این اداره کل از سراهی جوزستان تا روستای معدن ۶۰ کیلومتر محور روستایی بود که بخش عمده آن آسفالت شده و تنها هفت کیلومتر باقی‌مانده که در دستور کار است.
وی افزود: در خصوص پل روستای کُل کُله قرارداد مشاوره برای ساخت پل جدید بسته شده است.
غلامی با اشاره به نقطه پر حادثه بخش ناغان گفت برای رفع نقطه حادثه خیز پنج میلیارد تومان برآورد شد که در سال جاری با رقم قابل مشاهده‌ای حل و رفع می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرستان کیار از جمله شهرستان‌هایی است که کیلومتر جاده خاکی ندارد، گفت: تنها روستای ده‌کُهنه این شهرستان از سمت خانمیرزا بخش ارمند معادل ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر است که اعتباری برای بهسازی این محور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود