Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنفیذ و تحلیف حکم ریاست جمهوری ارکان اساسی در اجرای مردم سالاری دینی و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، امام جمعه موقت سمنان در نماز جمعه این هفته سمنان گفت: اجرای منویات 10 گانه رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهوری ، کشور را به کمال و آرامش می رساند و باید با تلاش و همدلی، رئیس جمهور این برنامه ها را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمدباقر عبدوس افزود : توجه به منویات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری هم باید مدنظر کابینه دولت دوازدهم قرار گیرد.وی خاطرنشان کرد :رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ به امانت داری در امر اجرای حکم رئیس جمهوری و اشتغالزایی تاکید زیادی داشتند.امام جمعه موقت سمنان افزود : رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم ، محرومیت زدایی و افزایش رفاه اجتماعی باید از اولویت های دولت دوازدهم باشد .حجت الاسلام عبدوس همچنین با یادآوری آغاز اعزام حجاج بر لزوم توجه زائران به انجام فرائض دینی و پرهیز از بازارگردی تاکید کرد .پیش از خطبه های نماز جمعه رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان سمنان در جمع نمازگزاران سخنرانی کرد و گفت : محرومیت زدایی و ریشه کنی فقر اولویت فعالیت های آستان قدس در نقاط مختلف کشور است.علیرضا خسروی خاطرنشان کرد :آستان قدس رضوی آمادگی دارد افرادی که بیش از 40 سال سن دارند و تاکنون موفق به زیارت امام رضا(ع) نشدند را به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد