Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@23:27:52 GMT

انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسي

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۷۷۰۹۵

خبرگزاري آريا -


انتظارات مردان از زنان در رابطه جنسي و آشنايي با فانتزيهاي جنسي مردان
غريزه جنسي در مردان :
آموزش روابط زناشويي - يكي از زيبا ترين و مقدس ترين اميال در انسان ميل جنسي يا غريزه جنسي ميباشد كه خداوند به انسان و ساير موجودات زنده بخشيده اما تفاوت موجود بين انسان و ساير موجودات زنده همانند حيوانات در زمينه گرايش به جنس مخالف و اين غريزه در آن است كه حيوانات به منظور توليد مثل غريزه جنسي خود را بكار ميگيرند و اين در حاليست كه انسانها در طول حيات خود شايد فقط معدود دفعاتي ( امروزه بين 1 تا 3 مرتبه ) به منظور توليد مثل ، غريزه جنسي خود را بكار ميگيرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غريزه و ميل جنسي در هر شخصي وجود دارد و اگر كسي ادعايي جز اين امر داشته باشد حتما بيمار است آنچه كه مسلم است غريزه جنسي در هر دو جنس زن و مرد از غرايز قوي ميباشد چرا كه انسان موجوديست لذت جو و پاسخ به نياز جنسي نيز از لذتي زياد برخوردار است پس ناخودآگاه همه انسانها به دنبال پاسخ دادن به اين نياز خود هستند اما هر نيازي ميبايد در مسير صحيح خود پاسخ داده شود به عنوان مثال همه ماها از پول خوشمان مي آيد اما ميدانيم بريا رسيدن به آن بايد تلاش كنيم كار كنيم كار كردن بريا كسب درامد بيشتر عمل صحيحي در جهت رفع نياز اقتصادي ماست اما دزدي ، كلاه برداري ، قتل و ... نيز هم روشي نا صحيح پاسخ به نياز اقتصاديست شما كدام را انتخاب ميكنيد ؟ اگر مورد دوم انخاب شماست پس در جامعه اي كه مد نظر شماست امنيت جايي ندارد .

غرايز آشكار و نهان زنان و مردان :
تا حالا خيلي شنديده ايم كه زنان وقتي در مورد مردان صحبت ميكنند ميگويند مردان همه ي فكرو ذهنشون در رابطه جنسي خلاصه ميشه و فقط به دنبال غريزه جنسي خود هستند و همينطور شنيده ايم كه مردان نيز در مورد زنان مي گويند زنان هميشه به دنبال قرو فر خودشون هستند و خلاصه اينگونه حرفها آنچه مسلم است هم زنان و هم مردان هم داراي ميل جنسي هستند و هم مايلند به سر و وضع خود برسند اما تفاوت در اينست كه نيازهاي انسانها به دو نوع تقسيم مي شود نيازهاي آشكار و نيازهاي نهان يا پنهان ، غريزه جنسي در مردان از نيازهاي بارز يا آشكار انها ميباشد و در عوض حس خودنمايي و ظاهر آرايي از نيازهاي نهان آنها اين در حاليست كه ميل جنسي در زنان از نيازهاي نهان و ميل به خودنمائي از نيازهاي آشكار آنها به شمار ميرود اما وجه مشترك اين دو گروه اينست كه هر دوي انها چه زن و چه مرد هخر دو نياز را دارا ميباشند.

پس تا اينجاي مطلب به اين نتيجه رسيديم كه نياز جنسي در هر دو جنس زن و مرد قرار داده شده و هيچكس نميتواند ادعا كند ميل جنسي جنسي در او وجود ندارد چرا كه خداوند غريزه جنسي را در وجود همه ماها قرار داده است.

تفكرات جنسي مردان و شخصيتي كه از آنها ميبينيم
مردان داراي تفكرات جنسي مختلفي هستند كه از آنها به عنوان فانتيزيهاي جنسي در ادامه مطلب ياد خواهيم كرد اما اين تفكرات جنسي برگرفته از نيازهاي روحي و رواني آنهاست اكثر افراد تصور مي كنند مردان فقط با انجام يكسري اعمال پيش پا افتاده به ارگاسم خواهند رسيد اما رابطه جنسي بين زن و شوهر از چه جهت مقدس است ؟ آيا فقط به خاطر اينكه با انجام يكسري اعمال فيزيكي به ارضاي جنسي برسيم ؟

مسلما اگر اينگونه بود پس از لحظاتي يا ساعاتي مجددا نياز جنسي به حد اول خود برميگشت و انگار نه انگار پس هدف از رابطه جنسي بين زن و شوهر ارضاي جنسي و ارضاي روحي رواني ميباشد.

ارضاي روحي و رواني تاثيرات دراز مدتي برروي رفتارهاي زن و شوهر در زندگي زناشويي دارد و اين همان مقدس بودن رابطه جنسي ببن زن و شوهر ميباشد حال آنكه اكثر افراد متاسفانه فقط بخش اول كه همان ارضاي جنسي ست را دنبال مي كنند و اگر به دنبال ارضاي جنسي و روحي هر دو باشند لذتي چندين برابر و البته ماندگار در آنها شكل ميگيرد .

پس با ارضاي روحي و رواني آشنا شديم حالا هر انساني براي رسيدن به ارضاي روحي و رواني تفكراتي در سر دارد كه همان تفكرات جنسي ميباشد اين تفكرات جنسي يا همان فانتيزي هاي جنسي كاملا متفاوت از شخصيت بروني افراد است كه در زير به آنها اشاره ميكنيم :
تعريف فانتيزهاي جنسي : به اعمال و رفتاري كه در مورد رابطه جنسي در ذهن افراد شكل ميگيرد كه بيشتر جنبه رواني دارد فانتيزهاي جنسي يا در اصطلاح علم سكسولوژي فتيش گفته مي شود كه در افراد مختلف متفاوت ميباشد به عبارتي تفكراتي كه مردان و زنان را تحريك ميكند و در رابطه جنسي به دنبال رفع نياز آن ميباشند. كه البته همانطور كه گفته شد در افراد مختلف متفاوت است.

مثال :برخي مردان از موي بلند همسر خود لذت ميبرند و تحريك مي شوند اين در حاليست كه شايد موي بلند اصلا براي مردي ديگر جلب توجه نكند چه برسه به اينكه تحريك بشود .

برخي مردان از حرف زدن با زنان لذت برده و تحريك مي شوند ، برخي با ديدن رژ لب ، لاك ناخن و ... تحريك مي شوند ، برخي با ديدن پاهاي زنان جورابهاي زنان و يا لباسهاي زير آنها تحريك مي شوند و ... كه شايد مردي ديگر در مورد اين موارد بي تفاوت باشد .



شايد پوشيدن شلوار كوتاه ( برمودائي ) براي زنان طبيعي باشد شايد پوشيدن سندل طبيعي باشد اما براي چه با اينگونه پوششها مقابله مي شود ؟ براي اينكه شايد برخي مردان نسبت به آن قسمتي از پاي شما يا بدن شما كه پيداست بي تفاوت باشند و با اين مسئله عادي برخورد كنند اما در خيلي افراد ديگر باعث تحريك شدن و ايجاد تفكرات جنسي گردد كه البته متاسفانه زمينه اكثر تجاوزات همين مسئله ميباشد .

خيلي زنان از تفكرات جنسي مردان آنچه كه باعث تحريك شدن آنها مي شود بي اطلاعند يعني فكر ميكنند فقط بدن برهنه آنها باعث تحريك مردان مي شود كه اين نا صحيح است چرا كه همانطور كه در بالا به آن اشاره كرديم شايد كوچكترين چيزي از زنان باعث تحريك مردي شود البته در تمامي مردان صادق نميباشد.

به نظر شخص بنده فتيش در رابطه جنسي در مورد همه افراد وجود دارد اما متفاوت است و ربطي به شخصيت طرف ندارد به عنوان مثال شايد مردي از ديدن پاهاي زن خود تحريك شود و اينقدر كه از ديدن پاهاي وي تحريك مي شود از ديدن جهاز جنسي وي تحريك نشود و با انجام اعمالي مثل بوسيدن و يا ليسيدن پاي همسر خود ارضا شود ( اراضي رواني ) اين در حاليست كه اگر شما اين شخص را بيرون ببينيد فكر ميكنيد از نظر غريزه جنسي مرديست سرد . فتيش انواع گوناگون دارد شايد انجام عملي براي شما چندش آور باشد اما از نظر زوج شما يك نياز باشد .

فتيش بيمار گونه چيست ؟
زماني كه رابطه جنسي منحصرا به يك عمل در يك زمان و در يك مكان معطوف مي شود فتيش بيمار گونه گويند . حدودا 6 ماه پيش از دوست قاضي خود شنيدم كه زوجي 25 و 27 ساله پس از 6 ماه زندگي براي طلاق اقدام كرده بودند كه اين زوج از هر نظر به هم مي خوردند و ادعا ميكردند يكديگر را دوست دارند وقتي جوياي مشكل شدم متوجه شدم اين اقا فقط در حمام مي توانسته از رابطه جنسي لذت ببرد يعني هر موقع كه نياز داشتند بايد به حمتم ميرفتند شب بود روز بود هر زمان و در بستر هرگز ارضاء نمي شدند و ...

كلا رفتارهاي مشتركي كه باعث لذت بيشتر جنسي مردان مي شود را به طور اختصار در زير اشاره مي كنم : به كاربردن حرفهاي تحريك آميز به تنهايي پاسخگو نميباشد شيوه بيان آنها نيز بايد با لحن آرام و شكيل باشد ، نوع پوشش برخي زنان بر اين باورند كه اگر تما م پوششهاي خو را از تن در بياورند مردان زود تر تحريك ميشوند اما معمولا اگر بخشهاي از بدن نمايان باشد عطش جنسي مردان بيشتر مي شود .

آرايش و زيبايي برخي زنان وقتي قرار است بريا خريد ، كلاس ، مهماني و ... به بيرون بروند شايد دو ساعت اقدام به آرايش كردن و انتخاب لباس و عطر مناسب مي كنند اين در حاليست كه وقتي نوبت به همسر خود ميرسه به زور در خانه آرايش مي كنند اين رفتار به علت عدي شدن ( عدات كردن ) افراد ميباشد و نا صحيح است .

انجام حركات تحريك آميز و ... تمامي اينها صرفا به منظور تحريك شوهر خود بود اما در رابطه جنسي آنچه كه بايد در نظر داشته باشيم ايست كه طرف مقابل ما يك ماشين براي ارضا كردن نايز جنسي ما نميباشد رابطه جنسي يك رابطه دو طرفه ميباشد از خودگذشتگي در ساير روابط زناشوئي و رابطه جنسي فراموش نشود در اين رابطه مردان از يكرسي اعمال فيزيكي به ارضاي جنسي خواهند رسيد اما اراضاي روحي و رواني را فراموش نكنيم اكثر مردان از رابطه جنسي به سبك اورال لذت ميبرند اين در حاليست كه انجام اين رابطه براي برخي زنان چندش آور است .

مسلما برخي رفتارها به علت عدم تجربه جنسي در حين رابطه جنسي شكل ميگيرد يعني شايد شما از انجام برخي اعمال اجتناب ورزيد اما در حين رابطه جنسي زماني كه حالت و رفتارهاي همسر خودرا ببنينيد راضي به انجام آن كار بشويد كلا مردان نيازدارند كه همسر خود كاملا در اختياز آنها باشد البته نا گفته نماند در فتيش برخي مردان مايلند كه خود كاملا در اختيار همسر خود باشند . در دوران نامزدي و پيش از ازدواج راجع به نيازهاي جنسي خود صحبت كنيد ، صحبت كردن در زمينه مسائل جنسي به منظور ازدواج فاكتوري ضروري ميباشد و هميشه در ذهن خودتان بپرورانيد كه تنها كسي كه در زندگي مي تواند به نياز جنسي شما پاسخ دهد كسي نيست جز همسر شما پس ذهن وي را آماده سازيد فراموش نكنيد رفتارهاي شما بايد متقابل باشد پس همانگونه كه از همسر خود انتظار داريد عمل خاصي را در جهت اراض كردن شما كه برگرفته از تفكرات جنسي شماست را انجام دهد خود نيز در جهت ارضاي جنسي و روحي همسر خود تلاش كنيد تا شيفته يكديگر شويد .

منبع: تنظيم خانواده




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همه‌چیز از زمانی شروع شد که در اکتبر سال ۲۰۱۷ دو نشریه نیویورک‌تایمز و نیویورکر گزارش دادند که ده‌ها زن مورد سوءاستفاده جنسی یکی از غول‌های هالیوود یعنی هاروی واینستین قرار گرفته‌اند. از آنجا بود که دومینوی رسوایی مردانی که از قدرت و شهرت و ثروت‌شان برای تعرض یا تجاوز به زنان و بعد خفه کردن صدای اعتراض آنها استفاده کرده بودند راه افتاد. زنانی که سال‌ها به سکوت واداشته شده بودند یا هرچه فریاد زده بودند، صدای‌شان به گوش کسی نرسیده بود، از شجاعت همدیگر نیرو می‌گرفتند و پا پیش می‌گذاشتند و زخم‌هایی را که بر جسم و روح‌شان وارد آمده بود آشکار می‌کردند. بازیگران زن مشهوری، به رغم به خطر افتادن حرفه‌شان، به افشاگری علیه واینستین دست زدند. دیوار بلند ترس برای قربانیان فروخته ریخته بود و حالا ترس در چشمان متعرضان و متجاوزان دیده می‌شد. جنبش #من_هم (metoo#)، که پیش‌تر در سال ۲۰۰۶ در فضای مجازی برای اعتراض به فرهنگ تجاوز، تعرض و سوء‌استفاده جنسی راه افتاده بود، بعد از رسوایی واینستین، نیرویی تازه گرفت و زنان بسیاری را از اقصی نقاط دنیا زیر چتر خود متحد کرد. از امریکا تا اروپا، فاصله اقیانوس اطلس به چشم‌برهم‌زدنی طی شد و کابوس رسوایی به قاره سبز رسید. در چند سال گذشته، برخی از کسانی که در صنعت سینما به تعرض یا تجاوز متهم شده بودند در دادگاه متهم یا تبرئه شدند. برخی دیگر پیش از دادگاه با شاکی/ شاکیان پرونده مصالحه کردند. برخی حرفه‌شان به آخر رسید و برخی دیگر هرگز زیر بار اتهامات نرفتند و خودشان را از این‌گونه انگ‌ها مبرا دانستند. هنوز خبرهایی از رسوایی‌های اخلاقی به صدر خبرها می‌آید، مثل دیروز که خبر بازداشت ژرار دوپاردیو، بازیگر مشهور فرانسوی، نشان داد که این جنبش تا زمانی که فضای صنعت سینما به جای امنی تبدیل نشود، قصد بازایستادن ندارد.

جنگ‌های فرانسوی
دوپاردیو ۷۵ ساله که یکی از بازیگران مشهور فرانسه است، در ایستگاه پلیسی در منطقه چهاردهم پاریس به اتهام تجاوز به دو زن، یکی در سال ۲۰۲۱ و دیگری در سال ۲۰۱۴، مورد بازجویی قرار گرفت. این‌طور که ایسنا گزارش داده، دوپاردیو در سال ۲۰۲۰ به تجاوز جنسی به شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ متهم شد و در ادامه چندین زن دیگر علیه او افشاگری کردند و در نهایت به شهرت دوپاردیو ضربه خورد. در دسامبر گذشته نیز هلن داراس، هنرپیشه فرانسوی، نیز شکایتی را به پلیس ارائه کرد و مدعی شد که دوپاردیو در سال ۲۰۰۷ هنگام فیلمبرداری فیلم «دیسکو» به او تجاوز کرده است. فعالان فمینیست به شدت خواهان پیگیری این اتهامات بدون دخالت شهرت و قدرت دوپاردیو در روند افشای حقیقت هستند. از سوی دیگر، گروهی از هنرمندان از جمله کارلا برونی و شارلوت رمپلینگ از دوپاردیو در برابر این اتهامات دفاع کردند. در میان مدافعان دوپاردیو نام امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، هم که چندی پیش دوپاردیو را بازیگر بزرگی خوانده بود که مایه افتخار فرانسه است، دیده می‌شود.

دو پرونده قدیمی
هر وقت حرف تجاوز و تعرض و سوءاستفاده جنسی به میان می‌آید، نام‌های رومن پولانسکی، کارگردان لهستانی و وودی آلن، کارگردان و بازیگر امریکایی، مطرح می‌شود. پولانسکی سال‌ها پیش با دختری نوجوان و زیر سن قانونی در خانه جک نیکلسون، بازیگر افسانه‌ای، رابطه برقرار کرد و بعد از آن برای فرار از مجازات عملش از امریکا گریخت و سال‌هاست که از این کشور دور است و حتی در اروپا هم از پا گذاشتن به کشورهایی که احتمال می‌دهد او را به مقامات امریکایی تحویل دهند خودداری می‌کند. تجاوز به یک نوجوان چیزی نیست که رسانه‌ها به راحتی فراموش کنند و پولانسکی این را به خوبی می‌داند.

داستان وودی آلن هم بسیار طولانی است. میا فارو، بازیگر «بچه رزمری» و شریک زندگی آلن، در دهه ۱۹۹۰ او را به ارتباط با فرزندخوانده‌شان متهم کرد. به درستی مشخص نیست که این اتهام چقدر صحت داشت یا چقدر ناروا بود، اما چیزی که مشخص است این است که آلن با دخترخوانده‌اش ازدواج کرد و در تمام این سال‌ها که همیشه حرف اتهامات او به رسانه‌ها کشیده، با تمام قدرتش زیر بار پذیرش آنها نرفته است. در این سال‌ها بعضی بازیگران زن فیلم‌های قبلی آلن مثل کیت وینسلت اعلام کردند که دیگر حاضر به همکاری با او نیستند. بعضی دیگر مثل ال فانینگ که در «یک روز بارانی در نیویورک» با آلن همکاری کرده، گفته این اتفاقات قبل از به دنیا آمدن او رخ داده و او نمی‌تواند به درستی در این باره قضاوت کند.

نام‌های بزرگ، ترس‌های بزرگ
نام‌هایی مثل کوین اسپیسی، داستین هافمن، سیلوستر استالون، استیون سیگال، ازرا میلر، تِنوچ هوئِرتا، جاناتان میجرز، کیسی افلک، جیمز فرانکو، بیل کازبی و لوئیز سی. کی. از جمله مشهورترین افرادی هستند که نام‌شان در سیاهه رسوایی‌های جنسی سال‌های اخیر ثبت شده. #من_هم (metoo#) شاید جلوی متجاوزان را نگیرد، اما کسی که می‌خواهد از حدش عدول کند می‌داند دیگر مثل گذشته در امنیت به سر نمی‌برد و باید بهای کاری را که می‌کند با از دست دادن کار و حرفه و خویشاوندان و اطرافیانش بدهد. زندگی یک متجاوز حالا دیگر بسیار شبیه فیلمی ترسناک است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901988

دیگر خبرها

  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات