Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ستاره واليبال ايران گفت: عادل غلامي يکي از موثرترين بازيکنان تيم ملي در اين چند سال خاير بوده و رفتاري که با او شد ظلم بزرگي به اين بازيکن بود.


به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، واليبال ايران روز‌هاي آرامي را سپري نمي‌کند و دچار حاشيه‌هايي شده که که هر کدام از اين حاشيه‌ها مي‌تواند اتفاقات ناخوشايندي را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخراج غلامي از تيم ملي واليبال، حمله عجيب سعيد معروف به منتقدان و خبرنگاران و همينطور نتايج ضعيف تيم ملي در ليگ جهاني باعث شده نگراني‌هايي نسبت به آينده واليبال ايران ايجاد شود.
شهرام محمودي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، درباره اتفاقات اخير واليبال کشورمان و همينطور شرايط خودش صحبت‌هايي انجام داد که در زير مي‌خوانيد:
*تکراري‌ترين سوالي که از بعد از المپيک تا الان از تو پرسيده شده اين است که به تيم ملي واليبال برمي‌گردي يا نه؟
در حال حاضر هيچ تصميمي براي بازگشت به تيم ملي ندارم. تمام تمرکزم روي ليگ است و به موقع درباره بازگشت به تيم ملي تصميم‌گيري مي‌کنم.
*مصدوميت کهنه‌اي که داشتي برطرف شد؟
خوشبختانه وضعيت مصدوميتم نسبت به قبل خيلي بهتر شده است.
*زماني که از تيم ملي کنار رفتي گفتي که به خاطر مصدوميت اين تصميم را گرفتي، چرا براي بازي در بانک‌سرمايه مشکل مصدوميت نداري؟
کساني که اين حرف‌ها را مي‌زنند بايد کمي فکر کنند و در نظر بگيرند که فشار تمرينات تيم ملي با تمرينات باشگاهي قابل مقايسه نيست. در تيم ملي بايد روزي 6،5 ساعت تمرين کنم و زمان کافي براي استراحت ندارم. اين مسئله را هم بار‌ها توضبح دادم. بايد مراقب باشم که فشار زيادي به بدنم وارد نکنم، در عير اين صورت دوباره مصدوم خواهم شد.
*حتما خبر داري که عادل غلامي به خاطر درگيري و ترک تمرين از تيم ملي اخراج شد، درباره اين اتفاق چه نظري داري؟
متاسفانه خبر درگيري عادل غلامي در تمرين تيم ملي، بزرگنمايي شد و قبلا اتفاقات خيلي بدتري رخ داده بود که درون تيم حل شده بود. اين درگيري هم چيزي نبود که تا اين حد به آن پرداخته شود. اخراج عادل از تيم ملي تصميم کولاکوويچ بود و بايد به آن احترام گذاشت اما به نظر من اين تصميم خيلي سخت‌گيرانه بود.
*به نظرت عادل غلامي به تيم ملي برمي‌گردد؟
عادل غلامي را بايد به تيم ملي برگردانند، چون رفتاري که با او شد رفتار مناسبي نبود. عادل 10 سال است که براي تيم ملي زحمت مي‌کشد و در اين مدت يکي از موثرترين بازيکنان بوده و اين رفتار، ظلم بزرگي به اين بازيکن بود. اميدوارم با اين بازيکن خوش‌رفتاري کنند و اگر هم قرار است از تيم ملي خداحافظي کند يا به هر دليلي ديگر در تيم ملي نباشد در شرايط خيلي بهتر و با حفظ شان و منزلت او اين اتفاق بيفتد.
*از زماني که ليگ جهاني به پايان رسيده صحبت‌هاي زيادي درباره لزوم جوانگرايي در تيم ملي و کنار گذاشتن بازيکناني مثل غلامي، موسوي و حتي معروف مطرح مي‌شود. با اين صحبت‌ها موافقي؟
من خودم موافق حضور بازيکنان جوان در تيم ملي هستم، عبادي‌پور و معنوي‌نژاد با وجود اين که باتجربه هستند اما سن و سال کمي دارند، بازيکنان جوان بايد در کنار باتجربه‌ها حضور داشته باشند، نه اين که بازيکنان باتجربه تيم ملي را کنار گذاشت.
*اين بازيکنان باتجربه مي‌توانند تا المپيک 2020 براي تيم ملي مثمرثمر باشند؟
اين بازيکنان به راحتي مي‌توانند تا المپيک 2020 براي تيم ملي بازي کنند اما متاسفانه برخي‌ها واقعيت‌ها را جور ديگري مي‌گويند. جوانگرايي اين نيست که به يکباره بازيکنان باتجربه را کنار گذاشت. متاسفانه ما قدر داشته‌هاي خودمان را نمي‌دانيم. تيم ملي روسيه يک بازيکن 40 ساله را در ترکيب خودش قرار مي‌دهد. مگر آنها بازيکنان جوان و باکيفيت ندارند؟ روس‌ها به اين نتيجه رسيدند که در ميادين بزرگ، تجربه بازيکنان لازم است. نقد‌هايي که عنوان مي‌شود اگر کارشناسانه باشد از آن استقبال مي‌شود. نقدي موثر است که منصفانه باشد، نه اين که غرض‌ورزانه صورت بگيرد.
*قبول داري برخي بازيکنان تيم ملي مثل سعيد معروف اصلا انتقادپذير نيستند و خودشان را مبرا از هر انتقادي مي‌دانند؟
به نظر من کساني که از سعيد معروف انتقاد مي‌کنند در يک نشست خبري که معروف هم حضور داشته باشد انتقادهايشان را رو در رو به او بگويند. اگر معروف و منتقدانش رو در رو شوند خيلي از مشکلاتي که بين آنها وجود دارد حل مي‌شود.
*با توجه به اين که بازيکن طراز اولي محسوب مي‌شوي، مي‌توانستي در بهترين ليگ‌هاي واليبال دنيا بازي کني، چرا هيچ وقت لژيونر نشدي؟
به خاطر شرايطي که داشتم نمي‌توانستم در خارج از کشور بازي کنم و ترجيح دادم در ليگ ايران بازي کنم.
*تصميمي براي بازي در ليگ‌هاي خارجي نداري؟
فکر نمي‌کنم ديگر به يک ليگ خارجي بروم. لژيونر شدن براي بازيکنان جوان مناسب است. آن موقع که بايد مي‌رفتم نرفتم و به نظرم اشتباه کردم که لژيونر نشدم.
*دستمزد‌هاي بالايي که در ليگ ايران پرداخت مي‌شود چقدر در لژيونر نشدن بازيکنان موثر است؟
دستمزد‌هايي که در ليگ ايران پرداخت مي‌شود آنچنان بالا نيست. در همه جاي دنيا به بازيکنان طراز اول، دستمزد‌هاي بالايي پرداخت مي‌شود، ضمن اينکه بازيکنان ما در تورنمنت‌ها و مسابقات بين‌المللي هميشه جزو بهترين‌ها بودند و مي‌توانند در هر ليگي دستمزد‌هاي بالايي دريافت کنند.
*شرايط بانک‌سرمايه رابراي فصل جديد چطور مي‌بيني؟
اميدوارم بانک‌سرمايه شرايط خوبي براي فصل جديد داشته باشد و بتوانيم از عناوين قهرماني که در ليگ برتر و همينطور جام باشگاه‌هاي آسيا کسب کرديم دفاع کنيم. نماينده خوبي هم در جام باشگاه‌هاي جهان براي کشورمان باشيم.
و صحبت پاياني...
آرزوي موفقيت براي واليبال ايران دارم و اميدوارم حاشيه‌هايي که در حال حاضر وجود دارد هر چه زودتر برطرف شود. هر چه حاشيه‌هاي کمتري وجود داشته باشد واليبال کشورمان مي‌تواند موفقيت‌هاي بيشتري کسب کند.
گفت‌وگو از آرش عبدي
انتهاي پيام/



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود

به گزارش قدس آنلاین، کوثر عنبری، درخصوص نایب قهرمانی ملوان انزلی در رقابت‌های لیگ برتر زنان اظهار داشت: ملوان امسال تیم بسیار جوانی داشت. تمام بازیکنان تقریبا اولین بار بود که در کنار هم بازی می‌کردند. قهرمانی حق ما بود ولی اتفاقاتی رخ داد که جام را از ما گرفتند. داوری‌ها امسال خیلی ضعیف بود و از این بابت ما خیلی متضرر شدیم.

وی با اشاره به کیفیت رقابت‌های لیگ برتر گفت: مسابقات در سالی که گذشت خیلی خوب برگزار شد و سطح کیفی بازیها بالا بود. لیگ بسیار پویایی داشتیم. فکر می کنم یکی از تفاوت های مهم فصلی که سپری شد با سال های گذشته در این بود که درست تا هفته های پایانی تکلیف قهرمان مشخص نبود. لیگ فوتبال زنان امسال نشان داد که واقعا از نظر پیشرفت اتفاق‌های خوبی در این بخش رخ داده است.

بازیکن تیم فوتبال ملوان درخصوص انتخابش به عنوان سه مدافع برتر فصل عنوان کرد: ابتدا از اعظم غلامی سرمربی تیم تشکر میکنم که این فرصت را در اختیار ما گذاشت تا بتوانیم بازی کنیم و توانایی خودمان را نشان دهیم. هدف ما از همان روزهای نخست نتیجه گرفتن بود که خوشبختانه در تحقق آن هم موفق بودیم هر چند دستمان به جام نرسید ولی نتایج خوبی را رقم زدیم.

عنبری درمورد عدم حضور اعظم غلامی روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی گفت: قطعا نبود سرمربی در کنار بازیکنان به هر تیمی آسیب جدی میزند این موضوع را هم ما بارها در زمان بازیها لیگ احساس کردیم. قاعدتا هر بازیکنی دوست دارد هنگام بازی سرمربی کنار خط حضور داشته باشد ولی ما از این نعمت محروم بودیم. اعظم غلامی البته در جریان تمرینات همیشه حضور داشت و نکات مهم را گوشزد می‌کرد.

وی در توضیح دلیل عدم حضور غلامی در این پست عنوان کرد: از آنجایی که خانم غلامی در تیم ملی سمت دارند از نظر قانونی نمی‌توانستند به عنوان سرمربی کنار ملوان باشند.

مدافع فوتبال زنان ایران درخصوص میزان دستمزد بازیکنان در سالی که گذشت؛ گفت: همانطور که لیگ از نظر فنی رشد کرده بود از نظر مالی هم وضعیت برخی تیم ها مناسب بود. اکثر تیم‌هایی که در صدر جدول بودند تقریبا مانند عملکردشان از نظر مالی هم شرایط نرمالی داشتند. میزان قرارداد ما در تیم ملوان راضی کننده بود.

عنبری در پایان درباره ادامه همکاری با ملوان در فصل آینده اظهارکرد: هنوز تصمیم نگرفتم ولی اولویت اول من ملوان خواهد بود. امسال شانس مسلم قهرمانی بودیم و سالهاست عملکرد خوبی در لیگ داریم و قطعا دوست دارم در صورت فراهم بودن شرایط با همین تیم در فصل پیش رو هم ادامه دهم.

دیگر خبرها

  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا