Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نگاه ویژه مسئولان استان به توسعه ساری، گفت: سهم ساری از جذب اعتبارات ملی – استانی ناچیز است.

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر یوسف نژاد شامگاه جمعه در مراسم افتتاح زیرگذرهای پل گردن ساری در منطقه جنوب شهر ساری با تبریک دهه کرامت و ولادت هشتمین امام شیعیان، اظهار داشت: خدمات شهرداری ساری در سالهای گذشته در جنوب شهر ساری بسیار مطلوب بوده است و باید قدردان این خدمات مسئولان شهری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگروهی و تیمی سبب شد تا فعالیت‌های عمرانی شهر ساری با مدیریت شهردار جوان ساری به مرحله اجرایی شدن برسد.

یوسف نژاد با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های متعدد در شهر ساری روزی برای شهروندان مرکز استان آرزو و آمال بوده است، تصریح کرد: عزم جدی در مدیریت شهری و شورایی ساری برای توسعه آبادانی و عمران در مرکز استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق مردم ساری از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره چهارم رضایت دارند، افزود: نمونه بارز این مدعا رای بالای مردم ساری به منتخبان خود در پارلمان محلی شورای اسلامی شهر بوده است.

این عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه فعالیت شورای پنجم شهر و روستا از 12 شهریور آغاز می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم شورای پنجم شهر ساری بتوانند شهردار ساری را در انجام وظایف محوله یاری رسان باشند.

وی با اعلام اینکه عزم نمایندگان استان برای توسعه مرکز مازندران مضاعف خواهد شد، تصریح کرد: ساری لیاقت و شایستگی خدمات بیشتری را دارد و مرکز استان باید از حیث خدمات فرهنگی و اجتماعی به جایگاه مطلوب کشوری برسد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از شهرداری و شورای اسلامی شهر به عنوان سرمایه اجتماعی باید از سوی مردم توجه شود، افزود: مردم ساری دوستدار مدیریت جهادی و خدمت رسانی صادقانه بوده که این حمیت در مدیریت شهری ساری ملحوظ شده است.

یوسف نژاد در ادامه با اشاره به تلاش مسئولان استان برای تبدیل شدن ساری در تراز مرکز شهرهای بزرگ کشور، گفت: متاسفانه ساری سهم ناچیزی از تخصیص پروژه‌های ملی و استانی داشته و باید مدیران ارشد استانی فکری برای توسعه متوازن در مرکز استان داشته باشند.

رای شورای پنجم به شهردار فعلی ساری

علیجان شمشیربند، رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز با اشاره به اینکه رفع معضل ترافیک جنوب شهر ساری از دغدغه‌های اعضای شورا در دوره چهارم بوده است، افزود: با احداث زیرگذرها و روگذرها توانستیم بخش عمده ای از ترافیک ساری را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه 4 زیرگذر و پل طی فعالیت چهارساله شورای شهر ساری در جنوب شهر احداث شده است، گفت: جمع آوری آب‌های سطحی در این منطقه انجام که سبب شد تا مشکلات مردم در این نقطه از شهر رفع شود.

وی از برنامه شورای اسلامی شهر ساری برای ادامه بازگشایی بلوار داراب تا ابتدای جاده ساری – نکا خبر داد و گفت: با این اقدام گره کور ترافیکی شهر ساری در ورودی غرب شهر به مشهد مقدس رفع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با تقدیر از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم، افزود: بازگشایی جاده اصلی پل شهیدان نوری و ذغالچال، افتتاح بوستان‌های ولایت و مادر، احداث شهربازی، راه اندازی تله‌کابین شهید زارع ساری از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در دوره آینده است.

شمشیربند با بیان اینکه شورای اسلامی شهر ساری خود را برای تداوم خدمت‌رسانی و عملگرایی آماده می‌کند، تصریح کرد: عزم و اراده شورای آینده شهر ساری، رای مجدد به مهدی عبوری برای تصدی شهرداری ساری و عمران و آبادانی مضاعف در این شهر مرکز استان خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۷۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم در دشتستان اظهار کرد: یکی از دستور کارهای اصلی معلمان ما تربیت است و نقش مهم و برجسته‌ای در تربیت افرادی دلسوز، مهربان، شجاع، مؤمن، باهوش و توانمند دارند.

وی با اشاره به اهمیت سواد رسانه‌ای بیان کرد: نیاز امروز کشور تقویت سواد رسانه‌ای است که باید با افزایش مهارت‌های استفاده از رسانه‌ها، دانش‌آموزان را در مقابل خطرات رسانه‌ها مصون نگه داریم. کارهایی در این زمینه شروع شده است و باید توسعه یابد و در مدارس و دانشگاه‌ها نهضت سواد رسانه‌ای فراگیر شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش علاوه بر آموزش علم و دانش باید در حوزه تربیت همراه با معرفت و معنویت نقش‌آفرینی کند افزود: علم بدون معنویت نتیجه‌اش می‌شود بمب اتم و مواردی از این قبیل.

وی به مسائل بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: به همه دشمنان اعلام کرده‌ایم که هیچ تجاوزی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم و این را در عمل هم ثابت کرده‌ایم که با تکیه بر علم و دانش همراه با معرفت به دستاوردهای بزرگ نظامی و دفاعی دست یافته‌ایم و به دشمن پاسخ پشیمان‌کننده می‌دهیم.

رضایی با تقدیر از کارها و اقدامات و فعالیت‌های بزرگ معلمان در شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: دارایی اصلی ما در شهرستان دشتستان نیروی انسانی توانمند است که به آنها افتخار می‌کنیم و باید سهم خود را در جامعه نخبگانی استان بوشهر و کشور بیشتر کنیم تا آینده درخشان‌تری در شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود که سهم بهتر و بیشتری از کنکور سراسری داشته باشیم تصریح کرد: باید تلاش کنیم که سهم دشتستان از رتبه‌های تک‌رقمی و دو رقمی افزایش یابد. آینده کشور در دست نخبگان امروز است و باید این سهم را افزایش دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به مسائل معیشتی اشاره و بیان کرد: یکی از کارهای خوب مجلس یازدهم تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان بود که به مرحله اجرا رسید. البته ما هم بابت اجرای نادرست این طرح معترض هستیم و موضوع را پیگیری کردیم و تا استیضاح وزیر هم جلو رفتیم.

وی با اشاره به اینکه گلایه‌های معلمان حرف حساب است خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم اقدامات خوبی برای معلمان و فرهنگیان در نظر گرفته شده است که می‌توانیم به آموزش و پرورش تراز برسیم.

کد خبر 6097771

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد