Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور، ضمن عرض تبریک به‌ مناسبت پیروزی مجدد روحانی، نکاتی را به وی تأکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام روحانیرئیس‌جمهور، ضمن عرض تبریک به‌ مناسبت پیروزی مجدد روحانی، نکاتی را به وی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن نامه آیت‌الله شاه‌آبادی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی دامت توفیقاته
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

انتخاب مجدد جنابعالی توسط مردم شریف ایران و تنفیذ مشروعیت بخش رأی ملت توسط رهبر معظم انقلاب حفظه الله را، تبریک عرض نموده، معروض می‌دارم شکرانه این نعمت الهی این است که با پشتوانه عظیم مردمی، هر آنچه درتوان دارید به هدف اعلای دین و کلمه توحید به کاربرید که این وعده قطعی خداوند به بشریت است که برکاتش را بر ایشان نازل خواهد فرمود: "وَ لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُری‌ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَیْهِمْ بَرَکاتٍ مِنَ السَّماءِ وَ الْأَرْضِ"
با عنایت به آن چه ذکر شد توجه حضرت عالی و همکاران محترمتان را به نکات ذیل جلب می‌نمایم:

۱- از آن جا که به فرموده قرآن، پیروزی تنها از آن کسانی است که خداوند بخواهد"وَاللَّهُ یُؤَیِّدُ بِنَصْرِهِ مَن یَشَاء، برای موفقیت بیش از پیش در تعامل با قدرت های خارجی نیاز به توجه صرف به قدرت لایزال الهی و توکل بر حضرت احدیت است که فرمود رَبُّ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ فَاتَّخِذْهُ وَکِیلًا.

۲- تلاش در روابط بین‌الملل هرچقدر با موفقیت همراه باشد عدم وفاق ملی در داخل، تمام زحمات را از بین خواهد برد لذا ضرورت دارد که برای این مهم، توجه ویژه‌ای معطوف گردد.

۳- دولت محترم می‌تواند به همراهی قوای دیگر و حوزه‌های علمیه زمینه را برای مطلوب نمودن فریضه مظلوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم نماید به نحوی که مردم از موهبات آن برخوردار شده و خود خواهان گسترش آن شوند. فریضه‌ای که قرآن کریم آن را موجب برتری امت پیامبر اکرم "صلی الله علیه و آله وسلم" از سایر امم شمرده است. چه بهتر که این افتخار به نام دولت شما نوشته شود.

۴- نظام بانکی ما ربوی است و این یکی از بزرگ ترین گناهان ماست که با استخفاف از کنار آن گذشته‌ایم گناهی که پروردگار متعال آن را اعلان حرب با خود قرار داده است. اهتمام به حذف این ننگ از مبادلات بانکی جامعه اسلامی باید از دغدغه‌های اصلی دولت باشد.

۵- حضور مکرر شخص رئیس‌جمهور محترم در مناطق محروم کشور باعث دلگرمی مردمی است که بسیاری از آنان وفق آن چه خود اخیرا مشاهده نمودم یک روز در میان غذا دارند و بسیاری از روستاهای آن مناطق از نعمت آب لوله کشی محروم اند.

امیدوارم جنابعالی که مورد اعتماد ملت قرارگرفته اید با عنایت به تجربیات دولت‌ها و حکومتهای قبل و حسن و قبح اعمالشان راه صحیح را انتخاب نموده، در پایان این دوره، نام نیکی ازخود درتاریخ کشور قراردهید.
عزت و سربلند تمامی خدمتگزاران به قرآن و اسلام و خشنودی امام عصر سلام الله علیه را از خداوند متعال خواستارم.

الاحقر نصرالله شاه آبادی «عفی عنه»

منبع: سایت جهان نیوز

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901511

دیگر خبرها

  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است