Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@17:51:42 GMT

عکس/ رقابت سریعترین مرد ایران و سریعترین مرد جهان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۸۲۱۵۶

سریع‌ترین دونده آسیا در رقابت‌های جهانی لندن در دور مقدماتی حذف شد.

به گزارش مشرق، در اولین روز از رقابت‌های جهانی دوومیدانی لندن، حسن تفتیان در دور مقدماتی ماده ۱۰۰ متر به میدان رفت. او با یوسین بولت همگروه بود و با رکورد ۱۰.۳۴ در گروه خود پنجم شد و از صعود به فینال بازماند.

یوسین بولت سریعترین دونده جهان با رکورد ۱۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۷ در این گروه اول شد.

در این ماده ۲۴ نفر برتر مرحله گروهی، به نیمه‌نهایی صعود کردند، اما تفتیان رکورد خوبی را برجای نگذاشت و از دور رقابت‌ها حذف شد.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجمه خدمتی راهی مرحله دوم تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ششمین روز از جام جهانی در باکوی آذربایجان و در پایان دور مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان، نجمه خدمتی با ۵۷۲ امتیاز راهی دور دوم شد. فاطمه امینی، دیگر نماینده کشورمان در دور مقدماتی امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد.

دور دوم رقابت‌های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان و مرحله مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

کد خبر 6099824

دیگر خبرها

  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در مقدماتی جام جهانی مشخص شد
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • حضور ناظران داوری در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶
  • نجمه خدمتی راهی مرحله دوم تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت شد
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان