Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@13:58:26 GMT

تلاش ما در جهت توسعه استان و ایجاد اشتغال است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۸۳۲۲۶

تلاش ما در جهت توسعه استان و ایجاد اشتغال است

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی باحضور در شرکت شهرک های صنعتی استان با مدیرعامل ، معاونین و مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت: بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط در فراهم کردن بستر مناسب برای نوآوری و افزایش صادرات نقش مهمی دارند و عامل جذب ، اشتغال و آموزش نیروی کار ماهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود : فراهم کردن بسترهای مناسب برای کار آفرینی و نوآوری در جذب و هدایت سرمایه‌ها در مسیر توسعه اقتصادی کشور می بایست مورد توجه جدی قرار گیرد .

جعفر زاده ایمن آبادی ضمن گرامیداشت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک در خصوص حمایت از صاحبان صنایع بیان داشت : صنایع کوچک با صاحبان واقعی آن رونق می یابد صاحبانی که این روز متعلق به آنها می باشد و می بایست در جهت توسعه روز افزون صنایع کوچک در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال نامگذاری شده است همه باهم ، دست در دست هم دهیم تا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت کشور و استان به ویژه صنایع کوچک باشیم .

وی در ادامه بیان داشت : در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید – اشتغال ، رویکرد ما رویکرد توسعه ای میباشد و تمام تلاش ما در جهت توسعه استان و ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری می باشد .

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : قانون ارزش افزوده در صحن مجلس شورای اسلامی در دست اصلاح میباشد و در تلاشیم تا آنچه مد نظر صاحبان صنایع در بهبود روند تولید و دولت در رفع معضل بیکاری و رونق صنعت میباشد را اجرایی کنیم .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ضمن تشکر از نماینده محترم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت شهرک صنعتی سفیدرود گفت : این شهرک در آینده بزرگترین مجموعه صنعتی شمال کشور خواهد بود و ظرفیت های فراوانی برای راه اندازی صنایع بزرگ و کوچک دارد.

شهیدی افزود :این شهرک می تواند در هدف گذاری های دراز مدت جهت استقرار صنایع قوی و توانمند در استان بسیار حائز اهمیت باشد.

وی زمین واگذار شده در شهرک صنعتی سفیدرود را 172 هکتار عنوان کرد و افزود: 63 واحد صنعتی در حال بهره برداری با اشتغالی بالغ بر 1554نفر در شهرک مذکور موجود میباشد .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از تسریع در توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد و بیان کرد: 172هکتار زمین به واحدهای در حال احداث واگذار شده است.

وی در ادامه بیان داشت : خطوط شبکه روشنایی داخلی ، تامین آب و اجرای شبکه داخلی ، شبکه گازرسانی ، جمع‌آوری فاضلاب ، شبکه معابر و محوطه‌سازی و فضای سبز اجرایی شده است .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : با همکاری و تعامل سازمان محیط زیست و راه و شهرسازی استان مشکلات پیرامون طرح توسعه شهرک صنعتی سفیدرود حل خواهد شد و شاهد جذب سرمایه گذاران بیشتر در استان خواهیم بود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین مقیسه - مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اظهار کرد: به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی، سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیراعتباری (پیمانکاری -قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک همچنین گفت: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش ریسک عدم بازپرداخت تسهیلات اعطایی به ‌نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تامین مالی از طریق سکوهای تامین مالی جمعی و سکوهای تامین مالی زنجیره تامین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود. درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل خواهد شد.

مقیسه با بیان اینکه صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیراعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قراردادهای واحدهای تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است، اظهار کرد: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است