Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای قم از پلمب 20 دفتر غیرمجاز حمل‌ونقل جاده‌ای مسافر و کالا در استان خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای تامین امنیت و ایمنی حداکثری جهت جلوگیری از پدیده مخرب دلالی و واسطه‌گری است.

حمید سالاری در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار تسنیم در قم از پلمب 20 دفتر غیرمجاز حمل ونقل جاده‌ای مسافر و کالا در استان قم خبر داد و اظهارداشت: این اقدام در راستای تامین امنیت و ایمنی حداکثری جهت جلوگیری از پدیده مخرب دلالی و واسطه‌گری که در صورت عدم برخورد قاطع با این پدیده، شاهد تبعات نابه‌هنجار اقتصادی، اجتماعی و امنیتی و پیرو آیین نامه اجرایی تبصره 1مواد 31و32 انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قم با اشاره به اینکه از 20 دفتر ذکر شده 7دفتر فروش بلیط و 13 مرکز حمل و تخلیه بار غیر مجاز مسافر و کالا هستند افزود: قبل از پلمب این دفاتر شناسایی و اخطارها تسلیم شده است پس از آن با هماهنگی مراجع ذیربط دفاتری که فاقد مجوز هستند پلمب یا ساماندهی می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت برخی دفاتر فاقد شرایط قانونی در حریم جاده‌ها عنوان کرد: برخورد قاطع با این دفاتر راهی برای جلوگیری از رشد قارچ‌گونه آن‌ها است.

سالاری با تاکید بر لزوم تعامل و هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات مربوطه در این حوزه خاطرنشان کرد: برخورد مستمر با متخلفان یکی از ضرورت‌هایی است که همواره باید نهادهایی مثل اداره اماکن و انجمن‌های صنفی بخش حمل و نقل کالا و مسافر به آن توجه لازم را داشته باشند.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قم ادامه داد: دفاتری که دارای شرایط و مقررات سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای باشند مشمول اقدامات ساماندهی قرار می‌شوند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۸۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، منصور نجف قلیزاده ظهر چهارشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-آستارا اظهار کرد: ۹۴ هزار و ۸۶۵ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی اردبیل طی یک ماهه گذشته ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت بیش از یک میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای اردبیل خاطرنشان کرد: این میزان خلف شامل ۱۰ درصد کل تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبی گفت: سرعت متوسط در محورهای اردبیل استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر ترددکنندگان به علائم راهور در جاده توجه کنند.

نجف قلیزاده ادامه داد: محور مشگین‌شهر _ کنگرلو با ثبت ۲۹ هزار و ۹۵۳ تردد تخلف سرعت غیرمجاز، قره‌آغاج _ بران با ۴۳ هزار و ۸۷۳ تردد و هیر _ سه راهی فاراب با ۶۷ هزار و ۱۱۹ تردد تخلف جزو محورهای پرتردد و تخلف استان اردبیل طی یک ماهه گذشته هستند.

وی از ثبت ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۲۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۱۵۷ هزار و ۳۷۸ تردد در محور اردبیل-آستارا، ۱۵ هزار و ۴۹۷ تردد در محور آستارا - اردبیل و ۷۷ هزار و۷۱۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور گرمی- اردبیل ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبی خاطرنشان کرد: از مردم و همشهریان تقاضا داریم قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

کد خبر 6094152

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان