Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:16:18 GMT

حضور ۴۵۰۰ استاد در دوره های مقدماتی پیوست نگاری فرهنگی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۹۰۰۷۲

حضور ۴۵۰۰ استاد در دوره های مقدماتی پیوست نگاری فرهنگی

مسئول پیوست نگاری فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش پیوست نگاری عمومی در همه استان‌ها گفت: بیش از حدود ۴ هزار و ۵۰۰ استاد در این دوره ها حضور داشته و ۱۲۰ تا ۱۵۰ استاد از هر استان با موضوعات مقدماتی پیوست فرهنگی آشنا شده اند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حسن بنیانیان در حاشیه برگزاری سومین دوره تکمیلی پیوست نگاری فرهنگی اساتید کشور برگزاری پیوست نگاری فرهنگی را یک ایده نو در دنیا دانست و اظهار داشت: برای اجرایی شدن پیوست نگاری فرهنگی در کشور طرح قانونی وجود دارد که برای تحقق این موضوع نیز باید رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان الگو مدنظر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبیین ضرورت اجرای این موضوع خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد مانند سبک ازدواج، سبک معماری و شهرسازی بایستی به اثرات فرهنگ توجه داشته و متناسب با ارزش‌های داخلی این موضوعات به اجرا گذاشته شود.

این مقام مسؤول تصریح کرد:‌ بایستی رهنمودهای مقام معظم رهبری در مواردی همچون طراحی الگوی پیشرفت اسلامی- ایرانی یا ضرورت مهندسی فرهنگی مورد توجه قرار داده شود.

وی با بیان اینکه بایستی برای طرحهای بزرگ اجرایی در کشور پیوست فرهنگی داشت، عنوان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری برای احیای تمدن نوین اسلامی نیازمند تغییر در اجزای سبک زندگی هستیم که این به معنی آن است که متناسب با ارزش‌های فرهنگی و اسلامی ایرانی سبک زندگی ارائه دهیم.

مسئول پیوست نگاری فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش پیوست نگاری عمومی در همه استان‌ها عنوان کرد: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ استاد در این دوره ها حضور داشته و ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر از اساتید هر استان با موضوعات مقدماتی پیوست فرهنگی آشنا شده اند.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم اجرای طرح نیز ۲۵ تا ۳۰ نفر از برگزیدگان استانی در دوره تکمیلی تحت آموزش قرار گرفته اند که سومین دوره نیز در طی روزها ۱۴ تا ۱۸ مردادماه به میزبانی زنجان برگزار می شود

بنیانیان با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی غرب در مدت زمان طولان وارد فرهنگ کشور می شود، عنوان کرد: ورود تدریجی بسیاری از مسایل و موضوعات در مدت زمان طولانی سبب می شود گاها نخبگان جامعه نسبت به این موضوعات مطالبه ای نداشته باشند در حالیکه باید حرکتهای صورت گرفته در کشور بر مبنای ارزش ها و مبانی دینی باشد.

مسئول کمیسیون فرهنگی و پیوست‌نگاری شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به لزوم مطالبه در زمینه داشتن پیوست فرهنگی برای پروژه ها بزرگ در استانها گفت: باید این مطالبه از مسولان استان وجود داشته باشد کهبرای پروژه های بزرگ تا چه اندازه ای پیوست فرهنگی تهیه شده است .

این مقام مسئول تاکید کرد: رسانه ها باید مطالبه گر مطالبات مقام معظم رهبری از مسئولان استانی خود باشند و از آنها بخواهند که تا چه اندازه ای این منویات و مطالبات محقق شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره/ حذف دو سابریست

مسابقات جایزه بزرگ سئول از امروز با برگزاری دیدارهای گروهی مقدماتی انفرادی بخش مردان آغاز شد و دو نماینده کشورمان از صعود به جدول ۶۴ نفره بازماندند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جایزه بزرگ سئول از شنبه (١٥ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای گروهی مقدماتی انفرادی بخش مردان آغاز شد. 

ایران با چهار نماینده در این مسابقات شرکت کرده است که پاکدامن به خاطر رنکینگ جهانی از برگزاری دیدارهای مقدماتی معاف شد اما محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران مقابل حریفان‌شان در مرحله مقدماتی قرار گرفتند و نتیجه آن هم صعود مستقیم رهبری به جدول ٦٤ نفره اصلی و کنار رفتن دو نماینده دیگر کشورمان بود.

عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

مرحله مقدماتی

*فرزاد باهرارسباران: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد رهبری: ٦ برد و صعود مستقیم به جدول ٦٤ نفره اصلی

جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی 15 – 4 ژانات نابیف (قزاقستان) 

*فرزاد باهرارسباران ١٢ – ١٥ محمد العمر (عربستان) 

جدول ٦٤ نفره مقدماتی 

*محمد فتوحی ١٢ – ١٥سانگون پارک (کره جنوبی) 

دیدارهای جدول ٦٤ نفره اصلی روز دوشنبه برگزار می‌شود و علی پاکدامن با آرتیوم سارکیسیان از قزاقستان دیدار می‌کند و محمد رهبری به مصاف توماس مارتینه از فرانسه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره/ حذف دو سابریست
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور