Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید حیدری با اشاره به اینکه بدون یک ریال کمک مالی ارگان‌های دولتی قادر به تیمداری در اردبیل هستیم، اظهار کرد: لازمه حضور قدرتمندانه در مسابقات مختلف ورزشی حمایت از بخش خصوصی بوده و باشگاه خصوصی آبی‌پوشان اردبیل آماده حضور مجدد در اردبیل و خرید امتیاز یک تیم لیگ دسته دویی برای این استان فوتبال دوست کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حواشی پیش آمده در فصل گذشته؛ افزود: باشگاه آبی‌پوشان اردبیل به علت مشکلات پیش آمده در فصل گذشته با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم ‌کرد و همین مسائل باعث شد تا باشگاه از اهداف ترسیم شده خود فاصله بگیرد و دغدغه و نگرانی هواداران بیشتر از گذشته شود.

مدیرعامل باشگاه آبی‌پوشان با اشاره به اینکه برخی از افراد در فصل گذشته مانع از موفقیت باشگاه آبی‌پوشان اردبیل شدند، تصریح کرد: پیش از این شرمنده مردم فوتبال دوست اردبیلی شدیم و به مردم این استان اطمینان خاطر می‌دهیم تا در صورت حضور مجدد در اردبیل، علاوه بر جبران گذشته مانع از به وقوع پیوستن اتفاقات مشابه فصل گذشته شویم.

حیدری توضیح داد: عصر امروز پیشنهاد رسمی باشگاه آبی‌پوشان به مسؤولان ورزشی استان برای تیمداری و حضور مجدد در اردبیل ارائه شده و با شفافیت کامل و کسب تجارب لازم آماده حضور مجدد در این استان هستیم و از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، مسؤولان ورزشی و مردم تقاضامندیم تا شرایط مناسب برای حضور باشگاه آبی‌پوشان در اردبیل را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه مقدمات خرید امتیاز باشگاه لیگ دسته دویی برای استان اردبیل فراهم شده است، افزود: در صورت موافقت شهرداری اردبیل و پرداخت مطالبات فصل گذشته، این باشگاه آماده همکاری با ورزش دوستان اردبیلی بوده و تمام توان خود را برای روانه کردن تیمی بدون حاشیه و قدرتمند در مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور فراهم خواهد کرد.

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد

 

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضایی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری، معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز در این عملیات حضور دارند

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • بن غفیر: حماس در حال بازی دادن ماست
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • تیم گلبال اردبیل فاتح لیگ دسته یک کشور شد