Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، کوروش فتاحی گفت: این فرودگاه ۲ سال است که به شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام (ره) تبدیل شده و با مجمعی متشکل از وزیر راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه بعد از جداسازی فرودگاه امام خمینی (ره) از شرکت فرودگاه ها فعالیت‌های این شرکت چند برابر شده است، افزود: انجام کارها و امورات شرکت وقت زیادی را می‌گرفت و به همین دلیل برای اینکه به هدف اصلی یعنی بهره برداری صحیح از فرودگاه برسیم اقداماتی در چند ماه اخیر انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی ادامه داد: با هدف تمرکز شرکت روی فرودگاه مجوز بهره برداری فرودگاهی برای شرکت از سازمان هواپیمایی گرفته شده است تا توجه شرکت مجددا به سمت فرودگاه متمرکز شود.

وی با بیان اینکه شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) تجربه جدیدی است که هم صاحب منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی است و هم درگیر پروژه‌های سنگینی مثل ترمینال سلام و ترمینال ۲ است، اظهار کرد: همه اینها نیاز به تقویت این شرکت را بیش از گذشته آشکار ساخت و با حمایت‌های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، این شرکت مشمول قانون خاص شد و با کمک سازمان هواپیمایی برای اخذ مجوز بهره برداری فرودگاهی، توانستیم به هدف اصلی خود بازگردیم.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) با تأکید بر اینکه اولویت اول ما در این شرکت، خود فرودگاه است، بیان کرد: در مرحله بعد تلاش کردیم بنیان‌های فرودگاه را تقویت کنیم و درهمین راستا هفته گذشته موفق شدیم به عضویت در ACI (Airports Council International شورای بین‌المللی فرودگاه ها) درآییم تا بتوانیم در بخش «سیستم کیفیت (Quality System)» مشارکت داشته باشیم اما هنوز برای ورود به ASQ خیلی فاصله داریم.

فتاحی درخصوص علت این فاصله توضیح داد: درحالی که ترمینال یک فرودگاه حضرت امام برای نزدیک به ۴ میلیون نفر مسافر ظرفیت دارد ولی در سال ۹۶ ببیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر را جابه جا کرده است. این درحالی است که ۸۰ هزار متر مربع فضای ترمینالی گنجایش اضافه‌کردن امکانات جدیدی را ندارد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۹۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس