Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@05:30:53 GMT

کشف جسد ۲ نوجوان در زیر تپه ماهور‌های یک روستا

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۲۹۶۶

کشف جسد ۲ نوجوان در زیر تپه ماهور‌های یک روستا

سردار علی اکبر جاویدان گفت:پس از مراجعه به محل مورد نظر ماموران، جسد دو نوجوان را که بر اثر باران و سیلاب جا به جا شده بودند را مشاهده کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: صحنه توسط عوامل بررسی صحنه جرم و بازپرس ویژه قتل مورد بررسی قرار گرفت و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند.

وی بیان داشت: پس از اعلام پزشکی قانونی مبنی بر علت مرگ ناشی از ضربات چاقو مراتب شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار جاویدان گفت: با تشکیل تیم‌های تخصصی و هدایت عملیاتی رئیس پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی شهرستان گنبد جزئیات به قتل رسیدن دو نوجوان مورد بررسی قرار گرفت و تحقیقات از اولیائ دم و مرتبطان با مقتولان آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از ۴۸ ساعت کار اطلاعاتی و تخصصی و تلاش شبانه روزی عوامل پلیس اگاهی دخالت دو نفر در قتل این دو نوجوان برای ماموران محرز و تلاش در جهت دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضائی سر انجام قاتل اصلی در مخفیگاه خود دستگیر و همدست وی نیز ساعتی بعد دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار جاویدان با اشاره به تحقیقات صورت گرفته خاطر نشان کرد: قاتل پس از ارائه شواهد و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و پرده از راز قتل دو نوجوان گشود.

وی افزود: قاتل اقرار کرد؛ روز حادثه با خودروی شخصی خود مقتولان را با رابطه دوستی و از طرفی اختلاف بر سر ازدواج با دختر مورد علاقه به بهانه تفریح به جنگل‌های اطراف مینودشت برده و پس از تفریح و گردش هنگام برگشت با نقشه قبلی به وسیله چاقو هر دو نفر را به قتل رسانیده و با همکاری همدست خود اجساد را به محلی پرت منتقل و دفن می‌کند.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: پلیس از قابلیت و توانایی لازم جهت کشف جرم برخوردار بوده و انتظار دارد مردم فهیم استان به شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی توجه نکنند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از متولیان سایت‌ها و کانال‌های خبری و تلگرامی خواست: اخلاق اطلاع رسانی را مراعات و با انتشار اخبار و شایعات کذب موجب تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن مردم نشوند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد