Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:45:12 GMT

نقشه زمین‌ لغزش اردبیل تدوین شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۸۷۱۵

نقشه زمین‌ لغزش اردبیل تدوین شود

به گزارش برنا،، شهامت هدایت در جلسه رفع منشأ آسیب‌پذیری در برابر مخاطرات طبیعی اردبیل تصریح کرد: زمانی که به بخش شهری خسارت وارد می‌شود، میزان آن به مراتب کمتر از خسارت به منابع طبیعی است.

وی افزود: پیش از این نیز تهیه نقشه زمین‌لغزش استان تاکید شده و متأسفانه زلزله و لغزش زمین یکی از مخاطرات جدی طبیعی در اردبیل است و هم اینک نیز برخی مناطق از جمله جاده سرچم را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل منابع طبیعی استان هنگام احداث جاده سرچم مطالعات زمین‌شناسی آن به درستی انجام نشده و امروز شاهد زمین‌لغزش در طول مسیر آن هستیم که مشخص نیست اقدامات در صورت بروز مشکل چه خواهد بود.

هدایت همچنین به زمین‌لغزش در مرکز شهر گرمی اشاره کرد و گفت: لازم است طرح جامعی برای مقابله با زمین‌لغزش اجرا شود.

وی خواستار توجه به مخاطرات منابع طبیعی شد و افزود: در بخش کشاورزی کاشت یک محصول یک ساله است اما در منابع طبیعی کاشت چند ساله و به تبع جبران خسارت و احیا سخت‌تر است.

مدیرکل منابع طبیعی استان به ضرورت اجرای طرح جامع ممانعت از خشکسالی تاکید کرد و افزود: در عین حال توجه به جنگل‌ها و کاهش خسارت مخاطرات طبیعی مورد تاکید است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد

محمد رضا کشاورزیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نیمه شب گذشته دو تن و ۱۲۰ کیلوگرم از یک خودرو عبوری نیسان کشف و ضبط شد، ابراز داشت: این خودرو از نیشابور عازم شهریار بود که در شاهرود زمین گیر شد.

وی ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه شهید نوری شاهرود موفق به شناسایی این محموله شدند، افزود: محموله به طور ماهرانه، حرفه‌ای و به شکل کتابی چیده شده بود که در نوع خود نادر است.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه یگان حفاظت با هرگونه مصادیق قاچاق چوب به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: راننده دستگیر پرونده فرد تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

کشاورزان اضافه کرد: تخریب حوزه محیط زیست و منابع طبیعی قابل جبران نیست و لذا حراست و حفاظت آن یک وظیفه عمومی تلقی می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم هر گونه تخریب را حتماً گزارش دهند تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 6098674

دیگر خبرها

  • حقابۀ لرستان فدای بازی سیاسی شد/ کشاورزان مهاجرت کرده‌اند
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم