Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@20:52:23 GMT

دلیل تغییر ساعت یک بازی در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۰۹۰۶۹

ساعت برگزاری مسابقه دو تیم فوتبال سپیدرود و گسترش فولاد تبریز در هفته سوم رقابت های لیگ برتر تغییر کرد.

خبرگزاری مهر: این تغییر به جهت نامناسب بودن نور ورزشگاه خانگی گسترش فولاد تبریز (بنیان دیزل) صورت پذیرفت تا این مسابقه بدون مشکل برگزار شود. این بازی از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه به ۱۸:۱۵ دقیقه تغییر کرد.

این اتفاق در حالی روی داده که بر طبق اعلام سازمان لیگ قرار بود تمام بازی‌های لیگ در هفته‌های آغازین زیر نور برگزار شود و در این شرایط به دلیل نامناسب بودن شرایط نور ورزشگاه این دیدار در گرمای حدود ۴۰ درجه سانتی گراد تبریز به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این قرار بود مسابقه دو تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود و به دلیل درخواست باشگاه گسترش فولاد این بازی به ورزشگاه بنیان دیزل منتقل شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۲ برد برای ذوب‌آهن، ۱۷ برد برای استقلال و ۱۶ تساوی به دست آمده است.

در ۲۲ بازی برگزار شده در تهران و به میزبانی استقلال نیز ذوب‌آهن ۵ برد و استقلال ۱۱ برد کسب کرده‌اند و ۶ بازی مساوی شده است.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ آرمین سهرابیان ابتدا برای استقلال گلزنی کرد و در ادامه مهدی مهدی‌پور به اشتباه دروازه استقلال را باز کرد تا بازی مساوی شود.

استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ بوده و پیروزی در این دیدار برای این تیم حیاتی است؛ ذوب‌آهن نیز با ۳۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و برای صعود در جدول رده‌بندی به امتیاز نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ تقابل ۶امتیازی در سیرجان
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده