Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام افق کوروش با هدف حمایت از ورزش کشتی به عنوان یک ورزشِ باستانی و کهن در جهان و ماندگاری این رشته ورزشی و همچنین ایفای مسئولیت اجتماعی برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش، در این مسابقات که با حضور امیرخسرو فخریان مدیرعامل این مجموعه و معاونان وی، جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی جهان، ریاست هیات کشتی استان تهران و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرری صورت گرفت، از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی کشور تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله عزیزی رییس هیات کشتی استان تهران و مجتبی جان‌علی رییس اداره ورزش و جوانان شهرری نیز به رسم یادبود با اهدای کاپ قهرمانی به مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش از حمایت‌های این مجموعه از ورزش کشتی تقدیر کردند.

در این مسابقات که با شرکت تیم‌های برتر استان تهران و ۷۶ کشتی‌گیر از هشت تیم آکادمی شهید رضایی مجد، شهرری ب، شهریار، کارگران، شهرقدس، بهارستان، شهرری الف، جنوب شرق برگزار شد، تیم آکادمی شهید رضایی مجد توانست مقام اول اولین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام افق کوروش را از آنِ خود کند و تیم شهرری ب و شهریار نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را در این مسابقات را به خود اختصاص دادند که از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به تیم اول تا سوم کاپ قهرمانی و جوایز ارزنده‌ای تقدیم شد و همچنین به کشتی‌گیران برتر اوزان هشتگانه نیز حکم، مدال و جوایز نفیسی اهدا شد.

همچنین در این مسابقات پیام کردی در وزن ۵۰ کیلو و از تیم شهرری ب عنوان "فنی‌ترین کشتی‌گیر مسابقات کشتی آزاد جام افق کوروش" و حسین بوچانی نیز در وزن ۱۲۰ کیلو و از تیم کارگران عنوانِ "قهرمان اخلاق کشتی جام افق کوروش" را به خود اختصاص دادند که با اهدای جوایز ارزنده‌ای از سوی فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش مورد تقدیر قرار گرفتند.

در اولین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام افق کوروش که با حضور ۶۰۰ تماشاگر در مجموعه ورزشی شهید خسرو انور در شهرری برگزار شد، فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش به قید قرعه به ۵۰ تماشاگر جوایز نفیس و ارزنده‌ای را اهدا کرد.

مسابقات کشتی آزاد جام افق کوروش طبق قوانین داوری روز دنیا و به صورت تیم به تیم برگزار شد؛ در این مسابقات حمید سوریان قهرمان کشتی جهان و المپیک، محسن سوریان قهرمان مسابقات امیدهای جهان، شاه‌محمدی نماینده خانه مطبوعات شهرری، مجتبی جان‌علی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرری، محمد محمودی پیشکسوت و قهرمان اسبق کشتی جهان و مربی تیم ملی کشتی ناشنوایان، علی‌اکبر حیدری قهرمان المپیک و از پیشکسوتان کشتی، عباس بشیری از قهرمانان کشتی جهان، عباس شیرخدا از پیشکسوتان ورزش باستانی کشور، محسن سبز علی ریاست کانون پیشکسوتان و نام‌آوران شهرری، ناصر فروتن از داوران بین‌المللی کشتی، حسن رحیمی قهرمان کشتی جهان و مربی و قهرمان تیم ملی بوکس ایران حضور یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۰۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی