Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي گفت: اينکه گفته شود الا و بالله بايد فلان فرد وزير شود يک ديکتاتوري مخفي است و اينکه بگوييم حتما بايد فرد مورد نظر ما روي کار بيايد با اصول مديريت سازگار نيست.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري فارس، غلامحسين کرباسچي دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي عصر امروز(دوشنبه) در نشست تبيين مواضع اين حزب که در محل دفتر مرکزي حزب کارگزاران برگزار شد، اظهار داشت: سال‌هاست که در شهرداري تهران براي تنوع منابع درآمدي مطالعه نشده و اين امکان براي ابن دوره فراهم شود و نگاه اصلاحي به وضع موجود داشته باشند يک روشش نگاه به ساير کشورها و نوع اداره شهرهاي دنياست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: درآمدهاي حمل ونقل و ترافيک يکي از منابع درآمدي شهريست و در برخي شهرهاي کشورهاي توسعه يافته 30درصد درآمد کل شهرداري از محل اجاره پارکينگ اداره مي‌شود.
کرباسچي با بيان اينکه در دولت روحاني رسانه‌هاي مجازي و مطبوعاتي بايد به کمک دولت در جلوگيري از بحث‌هاي حاشيه‌اي بيايند، خاطرنشان کرد: اگر همفکري بين فعالان رسانه‌اي به وجود بيايد فضايي ايجاد مي‌شود که برخي بحث‌هاي حاشيه‌اي در برخي رسانه‌ها که احيانا تم اصلاح‌طلبي هم دارند ايجاد مي‌شود.
دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي ادامه داد: موضع ما درمورد کابينه متمرکز روي افراد است و هر نقدي را که مي شنويم روي افراد تمرکز مي‌کنيم هرچند توقع تمرکز بر برنامه‌ها باشد.
وي با بيان اينکه در بحث وزارت مخابرات ديدگاه‌هاي برخي اصلاح‌طلبان با واعظي مناسب نبود هرچند در برخي عملکردها قابل قبول بو، گفت: اگر آقاي روحاني بتواند با کسي که با ما زاويه دارد برنامه هايش را پيش ببرد، اشکالي ندارد، پيش ببرد.
به باور کرباسچي اينکه گفته شود الا و بالله بايد فلان فرد وزير شود يک ديکتاتوري مخفي است و اينکه بگوييم حتما بايد فرد مورد نظر ما روي کار بيايد با اصول مديريت سازگار نيست.
دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي اضافه کرد: اين جو را در رسانه ها زياد نکنيم که اگر چند وزير راي نياورند بگوييم با دولت مخالف است و حتي عدم راي اعتماد مجلس به چند وزير را بايد کمک به دولت تلقي کنيم.
وي با تاکيد بر اينکه بايد بدهي هاي اعلامي در مورد شهرداري تهران واقعي باشد تا تناقضي پيش نيايد، تصريح کرد: درمورد املاک نجومي نبايد قضاوت کنيم. هم در دولت و هم نهادهاي مختلف به کارکنان و پرسنل براي ايجاد روحيه، زميني را با تخفيف 10تا 20 درصدي واگذار مي‌کنند و اين بستگي به نظر مديريت شهر و شوراي شهر باشد که قانوني است يا نه و نمي‌دانيم که شوراي شهر براي املاک نجومي مجوز صادر کرده است يا خير.
کرباسچي درباره رابطه دولت دوازدهم و اصلاح‌طلبان گفت: دولت بداند يا نداند مديون رسانه‌هاي اصلاح‌طلب است و اين تيم رسانه‌اي غير استخدامي دولت پاسخگوي رسانه‌هايي چون کيهان، جوان و .. بوده است.
دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي با اشاره به چينش کابينه دوازدهم توسط رئيس جمهور بيان کرد: در انتخاب وزرا دست رييس جمهور کاملا باز نيست و ملاخظاتي دارد که بايد در نظر گرفت؛ يک دوره نسبتا امني در 4سال گذشته گذرانديم.
کرباسچي درباره وزير کشور دولت يازدهم نيز گفت: آقاي رحماني فضلي 4 الي 5 انتخابات را برگزار کرد که اکثريت مردم راي دادند و تغييراتي در شوراها، مجلس، خبرگان و رياست جمهوري ايجاد شد.
کرباسچي در پاسخ به ميزان آمادگي شوراي شهر پنجم در برابر خوادث احتمالي گفت: هيچ شوراي شهري نمي تواند حوادث را پيش بيني کند و مردم نيز اين را مي دانند که العياذ بالله خدا انتخاب نکرده اند و حتي در لندن نيز حادثه اي براي يکي از برج ها اتفاق افتاد که چند برابر حادثه پلاسکو تلفات داشت ولي مهم ترين وظيفه شوراي شهر برنامه ريزي است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟

بعد از این رایزنی‌ها قرار شد با سپری شدن تعطیلی هفته آینده جلسات صحن مجلس، دو هفته بعد که جلسات صحن مجددا برقرار است ما طرح را به کمیسیون بیاوریم و اگر در مواردی نیاز به اصرار بر مصوبه وجود داشت، بر آنها اصرار کنیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت را تشریح کرد و از تلاش‌ها برای تصویب طرح مذکور تا قبل از پایان عمر مجلس یازدهم خبر داد.

سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درخصوص آخرین وضعیت رسیدگی به طرح ساماندهی و رفع ایرادات آن، گفت: بعد از ایراداتی که هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به این مصوبه داشتند قرار شد که آقای اسماعیلی رییس کمیسیون مذاکراتی با اعضای هیات عالی نظارت مجمع داشته باشند و همچنین آقای قالیباف به عنوان رییس مجلس هم رایزنی‌هایی با اعضای هیات عالی و مجمع داشته باشند.

وی ادامه داد: بعد از این رایزنی‌ها قرار شد با سپری شدن تعطیلی هفته آینده جلسات صحن مجلس، دو هفته بعد که جلسات صحن مجددا برقرار است ما طرح را به کمیسیون بیاوریم و اگر در مواردی نیاز به اصرار بر مصوبه وجود داشت، بر آنها اصرار کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که «فکر می‌کنید با توجه به روند پیش‌رو این مصوبه به عمر این مجلس برسد یا زمان‌بر شود؟»، اظهار داشت: ما به برخی از مصوبات این طرح اصرار داریم که اگر آقایان هیات عالی نظارت به اقناع نرسند و اصرار کمیسیون را قبول نکنند امکان به نتیجه رسیدن در این مجلس بعید است، اما در صورت اقناع عزیزان و همکاری آنها این اقدام شدنی است.

وی گفت: رییس مجلس هم پیگیر این مساله است تا بتوانیم این طرح را به عنوان یکی از گام‌های مهم مجلس یازدهم به نتیجه برسانیم.

با این اوصاف، ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است که علت آن با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قرارداد‌های مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

tags # حقوق کارمندان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟