Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برنامه نود اين هفته از ساعت 22:43 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت و ساعت 1:58 بامداد سه شنبه به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاري آريا ، برنامه نود اين هفته از ساعت 22:43 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت.
سوال پيامکي برنامه امشب به انتظارات فوتبالدوستان از دولت دوازدهم اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترين هاي هفته دوم ليگ با محوريت بخش هاي زير پخش شد:
حرکات تکنيکي هفته: حسين بادامکي، ربيع عطايا، شهرام گودرزي، مهدي قائدي، علي قلي زاده، روح الله سيف اللهي، احسان پهلوان، علي اصغر عاشوري، مهدي طارمي، عماد ميرجوان، کرار جاسم، پيام ملکيان، احمد اميرکامدار، ميعاد يزداني، امين سينگ
تير دروازه هفته: عليرضا نقي زاده مقابل ذوب آهن
کار تيمي برتر هفته: سايپا مقابل نفت آبادان
موقعيت از دست رفته هفته: جابر انصاري مقابل استقلال خوزستان
پاس گل برتر هفته: ربيع عطايا مقابل گسترش فولاد
مهار برتر هفته: عليرضا بيرانوند مقابل تراکتورسازي
گل برتر هفته: پيام ملکيان مقابل سپيدرود

تصاويري از ديدار تيم هاي سپيدرود و سياه جامگان به همراه حاشيه ها و صحبت هاي بازيکنان و مربيان و همچنين گزارشي از اولين ميزباني رشت پخش شد.
گزارش نود درجه با ادبياتي خاص و طنز گونه به اتفاقات هفته دوم ليگ هفدهم پرداخت که پذيرايي ستاره هاي سابق فوتبال ايران از ستاره هاي جديد با خوراکي در زمين و عکس العمل هاي جامعه فوتبال وقتي فهميدند سلفي گرفتن با موگريني را از دست دادند بخش هايي از اين گزارش بودند.
خلاصه ديدار تيم هاي استقلال تهران و استقلال خوزستان به همراه حواشي و صحبت هاي بازيکنان پخش شد.
گزارشي در خصوص کشيدن سيگار در ورزشگاه آزادي در خلال ليگ هفدهم پخش شد.
محمد فنايي کارشناس داوري اين هفته برنامه نود بود.
فنايي در ابتداي صحبت هايش روز خبرنگار را به خبرنگاران تبريک گفت و نکته جالب توجه اين بود که فردوسي پور اين مسئله را فراموش کرده بود.
کارشناسي داوري ديدارهاي پخش شده توسط فنايي صورت گرفت.
آناليز وضعيت تيم فوتبال استقلال در دو هفته ليگ هفدهم پخش شد.
تصاويري از ديدار پاياني تيم هاي استقلال - تراکتورسازي در فصل گذشته پخش شد. اين دو تيم جمعه هفته جاري در هفته سوم ليگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.
تصاويري از ديدار تيم هاي ملي ايران - چين در رقابت هاي جام ملت هاي آسيا در سال 2004 پخش شد و در خلال پخش تصاوير با تعدادي از بازيکنان آن ديدار گفتگويي صورت گرفت که ميرزاپور دروازه بان تيم ملي ايران در آن ديدار، محمد علوي و ستار زارع از جمله اين بازيکنان بودند.
علي کريمي، مهدي مهدوي کيا، يخيي گل محمدي، علي دايي، ستار زارع، محمد علوي و ميرزاپور از جمله بازيکنان اين ديدار بودند که محمد علوي گلز ايران در اين ديدار بود و چيپ يحيي گل محمدي در ضربات پنالتي کار ايران را خراب کرد و اجازه نداد تيم ملي به فينال اين رقابت ها راه يابد.
خلاصه و حواشي ديدار سايپا و صنعت نفت روي آنتن رفت.
فراز کمالوند: پنالتي و اخراج روي شيمبا گرفته نشد و همان توپ در ادامه به گل اول سايپا تبديل شد. گل دوم و سوم سايپا هم اشکال داشت.
نيمه اول متعادل بود و ما موفقيت هاي بيشتري نسبت به صنعت نفت داشتيم اما اگر در نيمه دوم اگر از موقعيت هايمان استفاده مي کرديم، مي توانستيم با سه يا چهار گل اختلاف به پيروزي برسيم.
خلاصه و حواشي ديدار پارس جنوبي و پيکان پخش شد.
مهدي تارتار: در نيمه اول سه بر صفر جلو افتاديم اما گل دقايق آخر پيکان تا حدي کار ما را خراب کرد و پيکان به بازي برگشت. با اين حال از نتيجه حفاظت کرديم.
مهدي جلالي: تا دقيه 5 دو گل خورديم و پس از آن هم نتوانستيم بازي خوبي انجام دهيم. شايد از فصل گذشته يکي از ضعيف ترين بازي هاي ما را شاهد بوديد.
پارس جنوبي جم با 7 گل زده دومين شروع برتر در کل تاريخ ليگ برتر را ثبت کرده است. پرسپوليس در ليگ سوم با 9 گل بهترين عملکرد را دارد.
تيم فوتبال فانتزي بازيکناني مانند مهدي طارمي، محسن مسلمان، مهدي رحمتي، ساسان انصاري، مهدي شريفي، شجاع خليل زاده، علي قرباني، سعيد عزت اللهي، فرشاد احمدزاده، حسين ماهيني و پژمان منتظري معرفي شد.
** آناليز داوري ديدار سپيدرود- سياه جامگان

خطاي مدافع سپيدرود روي پيام ملکيان با يک اخطار بايد همراه مي شد.
برخورد مهاجم سپيدرود و يوري چالاک پنالتي نبود.
** آناليز داوري ديدار سايپا- صنعت نفت
حرکت محمد دانشگر روي شيمبا به هيچ وجه پنالتي نبود.
حرکت علي عبدااله زاده روي محمد عباس زاده به درستي پنالتي اعلام شد.
تکل آرش رضاوند روي شيمبا پيش از گل دوم سايپا خطا بود.
** آناليز داوري ديدار پارس جنوبي جم- پيکان
رحمان احمدي روي مهاجم پارس جنوبي خطا کرد و اين حرکت مستحق دريافت کارت قرمز بود.
محسن فروزان پيش از ورود توپ به دروازه، آن را از روي خط دروازه پارس برگشت داد.
حرکت مدافع پارس روي مهاجم پيکان پنالتي بود.
حرکت مهدي زبيدي روي امير روستايي بايد پنالتي اعلام مي شد.
خلاصه و حواشي ديدار تراکتورسازي و پرسپوليس روي آنتن رفت.
برانکو: يک دربي واقعي بود در فضاي عالي فوتبالي. به بازيکنانم تبريک براي اين برد بزرگ تبريک مي گويم
يحيي گل محمدي: به پرسپوليس تبريک مي گويم اما مي توانستيم بازنده نباشيم و با امتياز از زمين بيرون بياييم.
برانکو ايوانکوويچ با ميانگين 2.01 امتياز در هر بازي در بين مربياني که بيش از يک فصل در ليگ برتر مربي گري کرده اند، بهترين آمار را دارد.امير قلعه نويي با 1.88 امتياز و ملادن فرانچيچ با 1.87 امتياز از اين لحاظ در رتبه دوم و سوم قرار دارند.

محمود خوردبين درباره حواشي ديدار تراکتورسازي و پرسپوليس روي خط برنامه 90 آمد.
در ورزشگاه يادگار امام تبريز هم به ما فحاشي و سنگ پراني شد. آن ها اعتقاد داشتند در واکنش به اتفاقات تهران اين رفتارها انجام شده است. اگر در تهران کسي کاري کرده در واکنش به اقدامات هواداران بوده و هيچکس به بازيکنان اراکتور کاري نداشته است. البته نمي دانيم اين توهين ها چه دليلي دارد در تبريز توهين هايي شنيديم که بعيد مي دانم از دهان يک انسان بيرون بيايد. با اين حال بيشتر ورزشگاه هاي ما فضايي مانند ورزشگاه يادگار امام تبريز دارد. در فرودگاه هم پس از آن همه بي ادبي، نيروي انتظامي و حراست فرودگاه کمک کردند تا ما سوار اتوبوس شديم. مي توان افرادي که در فرودگاه بودند را به راحتي شناسايي کرد.
سرهنگ موسوي، فرمانده يگان ويژه ورزشگاه يادگار امام تبريز در ادامه روي خط آمد.
اتفاقات ورزشگاه يادگار امام بيشتر به کري خواني هواداران 2 تيم شباهت داشت. بايد در اين زمينه فرهنگ سازي انجام شود و نيروي انتظامي هم ماموريت دارد فضا را به گونه اي مديريت کند که جنجالي ايجاد نشود. هواداراني که به ورزشگاه مي آيند از پيروزي تيم هايشان خوشحال و از شکست آن ها غمگين مي شوند. بنابراين بايد قبل، حين و پس از بازي فرهنگ سازي صورت بگيرد. بايد بررسي شود که آيا ورزشگاه يادگار امام از استانداردهاي لازم برخوردار است؟ نيروي انتظامي بايد بازرسي خوبي انجام دهد و روي رفتار تماشاگران نظارت داشته باشد تا مشکل خاصي پيش نيايد. نيروي انتظامي به تنهايي نمي تواند امنيت ورزشگاه را کنترل کند. جايي که کاري برخلاف قوانين انجام مي شود، بايد برخورد جدي صورت بگيرد و نيروي انتظامي هم چنين کاري انجام مي دهد. مطمئنا در اين حوزه ورود کرده و متخلفان را بازداشت و به مراجع قضايي معرفي کرده ايم. البته من سوال دارم که چرا نبايست از ظرفيت هواداران استفاده کنيم. زماني که چند نفر يک بطري آب پرتاب مي کنند، نبايد آن را به کل هواداران تعميم دهيم. همکاران من به خوبي رفتار تماشاگران را کنترل مي کنند اما به نظر شما تا چه اندازه براي فرهنگ سازي هزينه شده است؟ اين همه هزينه براي خريد بازيکن صورت مي گيرد اما توجهي به اين مبحث مهم نمي شود. ملاک ما قانون است و نمي توانيم از آن عدول کنيم. افراد انگشت شماري تخلف مي کنند که اين امر هم به دليل تنش هايي است که از مستطيل سبز به سکوها منتقل مي شود. ماجراي فرودگاه به حوزه کاري ما ارتباطي ندارد و متوليان امر بايد پاسخگو باشند.

آناليز داوري ديدار تراکتورسازي- پرسپوليس
خطاي منجر به گل اول پرسپوليس بايد از سوي حسين زرگر پنالتي اعلام مي شد اما داور پشت محوطه جريمه خطا گرفت.
مدافع تراکتورسازي براي دفع توپ به سمت مهدي طارمي رفت اما مانع از حرکت او شد. البته اين حرکت پنالتي نبود.
دست صادق محرمي به دليل بي تعادلي به توپ برخورد کرد اما اين صحنه پنالتي نبود.
حرکت محمد انصاري روي مهدي شريفي در بيرون از محوطه جريمه پرسپوليس خطا بود و او بايد با کارت قرمز جريمه مي شد.
به مناسبت روز خبرنگار آيتمي مربوط به فرشاد عباسي يکي از عکاسان ورزشي پخش شد.
عليرضا بيرانوند، رضا ناصحي، موسي کوليبالي، حسيني، کريم احمدي، مهدي کياني، آرش رضاوند، امين قاسمي نژاد، ربيع عطايا، ابراهيم صالحي و مهدي رجب زاده تيم منتخب هفته دوم ليگ برتر را شکل مي دادند.

عملکرد لژيونرها پخش شد.
مهدي رجب زاده در 15 دوره از رقابت هاي ليگ برتر موفق به گلزني شده و از اين لحاظ رکورد دار است. پس از او آرش برهاني و ابراهيم صادقي با 14 دوره قرار دارند.
خلاصه و حواشي ديدار فولاد خوزستان و نفت تهران پخش شد.
حميد درخشان: از بازيکنانم تشکر مي کنم که با توجه به اينکه شرايط بدني خوبي ندارند، در گرماي اهواز با غيرت جنگيدند و نتيجه خوبي مقابل فولاد خوزستان کسب کرديم.
علي اکبر پورموسوي: براي تيمي که هفت بازيکن بزرگسالش را در ترکيب ندارد، شرايط سخت است به بازيکتان جوان اعتماد کرديم و آن ها هم تا حدي جواب دادند.
خلاصه و حواشي ديدار ذوب آهن و گسترش فولاد آيتم بعدي برنامه 90 بود.
لوکا بوناچيچ: جدا از نتيجه بازي برابري را شاهد بوديم.
امير قلعه نويي: يه گل زديم و چند گل هم به ثمر نرسانديم. به تمام اعضاي خانواده ذوب آهن تبريک مي گويم اما بايد بهتر از اين بازي کنيم.
خلاصه و حواشي ديدار پديده و سپاهان به عنوان آخرين بازي هفته دوم پخش شد.
رضا مهاجري: پيش بيني اين نتيجه را نمي کرديم اما پرتلاش و با غيرت بازي کردن بازيکنانم قابل پيش بيني بود. در کل گل نخوردنمان مهم تر از زدن 4 گل به سپاهان بود.
زلاتکو کرانچار: بازيکنانم جنگنده نبودند.
سنگين ترين شکست تاريخ سپاهان و برترين پيروزي تاريخ پديده در اين بازي رقم خورد.

آناليز داوري ديدار ذوب آهن- گسترش فولاد

خطا فرناندو خسوس روي احسان پهلوان بايد پنالتي اعلام مي شد.
کارت زرد دوم اسماعيل شريفات به درستي به اين بازيکن تعلق گرفت.
محمد جواد پاينده مدير رسانه اي باشگاه تراکتورسازي درباره اتفاقات ديدار تراکتور و پرسپوليس گفت: اتفاقات فرودگاه تبريز به شکل يک جانبه بررسي شده و مي خواهم نکاتي را ذکر کنم. در جلسه هماهانگي پيش از بازي درمورد اين موضوع بحث و مشخص شد اين امر به باشگاه تراکتورسازي ارتباطي ندارد. البته ما از محمود خوردبين و پندار خمارلو دلجويي کرديم. کانون هواداران باشگاه تراکتورسازي از اين اتفاق اعلام برائت کرد و نبايد حرکت 50 نفر را به پاي 50 هزار هوادار مشتاق اين تيم نوشت. متخلفان حامي تراکتور نبودند. در ورزشگاه آزادي تهران هم اين اتفاقات رخ داده است.
از 90 تا 90 با پخش آيتم هاي بازسازي صندلي هاي طبقه دوم ورزشگاه آزادي، قرار گرفتن نام 2 دروازه بان در فهرست بازيکنان ذخيره پرسپوليس، جذب يک مهاجم جديد از سوي باشگاه ذوب آهن و تمايل امير قلعه نويي براي بازي کردن تيمش در ورزشگاه نقش جهان، اعتراض محمدرضا مهاجري به بخشيده نشدن محسن يوسفي از سوي کميته استيناف، قرار گرفتن محمدرضا خانزاده در اختيار کميته انضباطي باشگاه پديده به دليل درگيري لفظي با محمد تقوي، قرار نگرفتن بهتاش ميثاقيان در ترکيب سياه جامگان، برگزاري بازي هاي سپيدرود در ورزشگاه شهيد عضدي روي آنتن رفت.
خلاصه و حواشي دربي اميدهاي تهران پخش شد.
حدود يک ميليون و 628 هزار نفر در نظرسنجي برنامه امشب 90 شرکت کردند که فراهم کردن شرايط فرهنگي حضور خانواده ها در ورزشگاه با 33.5 درصد آرا بيش ترين راي را به خود اختصاص داد.
برنامه ديشب 90 ساعت 1:58 بامداد به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین