Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@00:15:17 GMT

سید احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۱۶۵۰۸

سید احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست; «ولی اله سیف» در متن حکم عراقچی آورده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.»
سید احمد عراقچی، دانش آموخته کارشناسی اقتصاد از دانشگاه شهید بهشتی، کارشناسی ارشد مدیریت مالی (فاینانس) از دانشگاه نیویورک و کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عراقچی که حدود 40 سال سن دارد، دانشجوی نخبه و رتبه اول کنکور در مقطع کارشناسی ارشد بوده است. عراقچی همچنین سابقه عضویت در هیات مدیره نهادهای مالی داخلی و بین المللی را در کارنامه خود دارد.
وی پیش از این عضو هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز معاون اجرایی آن سازمان بود.
پیش از این غلامعلی کامیاب مسئولیت معاونت ارزی بانک مرکزی را در دولت یازدهم بر عهده داشت که حکم جدید سیف به سمت معاون بین الملل این بانک منصوب شد.
غلامعلی کامیاب از 18 شهریور ماه ۱۳۹۲ تاکنون مسئولیت معاون ارزی بانک مرکزی را برعهده داشت و توانست نوسان های ارزی ناشی از تحریم ها که از دولت دهم بر جای مانده بود، کنترل کند و آرامش را به بازار ارز بازگرداند.
وی دانش آموخته کارشناسی حسابداری از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد رشته ام.بی.ای (M.B.A) از کشور آمریکاست؛ از پیشینه کاری وی در بانک مرکزی می توان به تصدی مدیرکل سیاست ها و نظارت ارز، مدیرکل نظارت و تعهدات ارزی و نیز مدیرکل عملیات و تعهدات ارزی اشاره کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • قالیباف: منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست