Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:58:15 GMT

مزار شهید «محمود صارمی» در روز خبرنگار گلباران شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۱۷۷۲۶

مزار شهید «محمود صارمی» در روز خبرنگار گلباران شد

بروجرد- مسئولان و خبرنگاران لرستان با حضور در گلزار شهدا و منزل شهید محمود صارمی، مقام این خبرنگار شهید را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سه شنبه، علی کورانی فر فرماندار بروجرد، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، امام جمعه بروجرد و جمعی از خبرنگاران با حضور منزل خانواده شهید محمود صارمی در بروجرد، مقام این شهید عرصه قلم را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، مسئولان استان به همراه خانواده شهید صارمی و خبرنگاران با حضور در گلزار شهدای بروجرد، به مقام شامخ شهید خبرنگار محمود صارمی ادای احترام کردند و مزار این شهید بزرگوار را گلباران کردند.

شهید محمود صارمی خبرنگار بروجردی پس از ٢ سال ماموریتدر افغانستان در تاریخ ١٧ مرداد ١٣٧٧ پس از سقوط مزار شریف به دست گروه متحجر طالبان به همراه کارکنان کنسولگری ایران اسلامی مظلومانه به شهادت رسید.

شورای فرهنگ عمومی کشور در پی شهادت مظلومانه محمود صارمی سالروز شهادت این شهید بزرگوار را در دفتر تقویم جمهوری اسلامی به عنوان گرامیداشت روز ملی خبرنگار نام گذاری کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۱۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد