Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@05:41:00 GMT

ابتکار روز خبرنگار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۲۰۲۹۱

ابتکار روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در متن تبریک معصومه ابتکارآمده است:«عرصه خبرنگاری، عرصه تلاش برای نشر حقایق، تنویر افکار عمومی و ارتقای سطح آگاهی و شناخت جامعه است. خبرنگاران با انعکاس کامل و دقیق واقعیتها و با بیان مسایل گاه تلخ و گاه شیرین، اطلاعات عمومی مردم را درباره موضوعات و مسایل مختلف، گسترش و جوامع را در جریان وقایع قرار می‌دهند اما در موضوعاتی مانند محیط زیست که همگان نیازمند آگاهی و اطلاعات کافی از آن هستند تا بتوانند برای و بهبود وضعیت زندگی و سلامتی خود تصمیم بگیرند، کار خبرنگاران مهم‌تر و دشوارتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه محیط زیست اطلاع رسانی صحیح و به‌موقع علاوه بر اینکه مانع از تخریب‌ها و آسیب‌های بیشتر می‌شود، می تواند سبب اصلاح رفتارها نیز بشود و حتی جریانات اجتماعی را برای مقابله با یک آسیب به حرکت در آورد.

در حوزه محیط زیست، خبرنگاران از موضع دفاع از طبیعت آسیب‌پذیر و شکننده برمی‌آیند و از این طریق منافع بلند مدت مردم را تسهیل می کنند.

در حوزه محیط زیست خبرنگاران مانند محیط بانان و مدافعین طبیعت دچار آسیب و صدمه هم می شوند، زیرا دفاع از طبیعت و محیط زیست همواره تهدیداتی را به دنبال دارد.

روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه و گزارشگران کوشا و حقیقت‌طلب و به طور خاص به خبرنگارانی که با قلم و قدم خویش از محیط زیست و طبیعت دفاع کرده و در این راه زحمت کشیده‌اند، تبریک می گویم و بابت همه آنچه که متحمل شده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.»

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل محیط زیست استان گفت: معلمان حامی محیط زیست در آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و فرهنگ سازی مدیریت پسماند خانگی و نحوه بازیافت زباله‌ها نقش به سزایی دارند.
در این مراسم راهکار‌هایی برای پاک نگه داشتن زمین، تفکیک، بازیافت، عدم استفاده از ظروف پلاستیکی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • حفاظت از حیات وحش، رسالت همه ایرانی‌ها
  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • قدردانی از معلمان حامی محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم)