Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-04@04:35:17 GMT

طلب 19هزارمیلیارد تومانی شهرداری از دولت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۲۷۷۴۵

طلب 19هزارمیلیارد تومانی شهرداری از دولت

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران رقم دقیق بدهی شهرداری تهران را اعلام کرد.

به گزارش میزان، قدرت‌الله گودرزی با حضور در سیصد‌و‌شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: طی 12 سال گذشته، 91 درصد از بودجه مصوب شهرداری تهران محقق شده است.
وی با اشاره به توجه ویژه شهرداری تهران به احداث پروژه‌های عمرانی طی 12 سال گذشته اظهارکرد: 59/5 درصد از اعتبارات شهرداری تهران برای احداث پروژه‌های شهری هزینه شده و این از نقاط قوت شهرداری تهران به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران درباره میزان بدهی‌های شهرداری تهران تصریح کرد: میزان کل بدهی‌های شهرداری به بانک‌ها، بیمه، مالیات، پیمانکاران و مردم 15 هزار و 511 میلیارد تومان است و سایر ارقام مطرح شده صحت ندارد.
گودرزی در رابطه با میزان مطالبات شهرداری تهران از دولت خاطرنشان کرد: میزان کل مطالبات شهرداری از دولت 19 هزار میلیارد تومان است و این رقم تایید شده است.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد