Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، حمیدرضا خدابخشی با اعلام خبر فوق، هدف از اجرای این پروژه را تامین حقابه زیست محیطی تالاب هورالعظیم و کاهش آثار ناشی از بروز پدیده ریزگردها عنوان کرد.

خدابخشی، از آغاز لایروبی و نی زدایی به وسعت 150 هزار متر مکعب، در طول 5 هزار و 600 متر از رودخانه در منطقه بستان، تنگه چذابه روخانه کرخه (هوفل) شاخه عبیاوی، در 18 اسفندماه 1395 خبر داد و افزود: این پروژه با هزینه ای افزون بر 17 هزار میلیون ریال در 25 تیرماه سال جاری به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون طرح و توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی سازمان آب و برق خوزستان، تامین حقابه زیست محیطی هورالعظیم، مقابله با بروز آثار پدیده ریزگردها، هدایت و تسهیل جریان آب رودخانه کرخه به تالاب، جمع آوری نیزارها و برداشت رسوبات رودخانه ای را از دستاوردهای این پروژه خواند.

وی افزود: از دیگر نتایج حاصل شده پس از اجرای پروژه لایروبی سرشاخه های رودخانه کرخه منتهی به تالاب هورالعظیم، می توان از رفع انسداد رودخانه که به واسطه تجاوز به حریم آن ایجاد شده بود، کاهش خطرات ناشی از آب گرفتگی روستاها و شهرهای بالادست و افزایش ظرفیت آبگذری در رودخانه هوفل را نام برد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه مستند رخ‌ مادر پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه افق پخش می‌شود.

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند و این پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند.

رخ مادر که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی مجموعه مستند رخ‌ مادر را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز در حال اجراست
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟