Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:15:10 GMT

ستاره هايي که از «شهرت» نفرت دارند!

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۳۸۷۵۴

خبرگزاري آريا - روزنامه باني فيلم: براي بيشتر بازيگران رسيدن به شهرت بزرگترين هدف است. روياي کسب شهرت در سراسر جهان، واقعا محبوب بودن، و شهرتي همه‌گير واقعا چيزي است که خيلي‌ها در حسرت آن هستند. با اين حال برخي از بازيگران هستند که مي‌گويند اصلا دوست نداشتند مشهور باشند.

به نقل از مووي نيوز، در حالي که ايده مشهور بودن در ابتداي راه ممکن است عالي به نظر برسد، بسياري از بايگران هم از شهرت خسته مي‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکار شدن توسط پاپاراتزي‌ها، نداشتن حريم خصوصي، و مردمي که فرق بين بازيگر و شخصيتي که او ايفا مي کند را درک نمي‌کنند؛ همه و همه از عواملي هستند که موجب مي‌شود مشهور بودن خيلي هم عالي نباشد.

در عين حال بازيگراني هستند که در همه عمرشان فقط براي ايفاي يک رل خاص به ياد آورده مي‌شوند، يا اين که با بازخوردهاي منفي در طول سال‌ها روبه رومي‌شوند. همه اين‌ها موجب مي‌شود تا باشند بازيگراني که آرزويشان اين است که کاش مشهور نمي‌بودند.

شايد بشود راحت بازيگراني را که مي‌گويند شهرت را دوست ندارند ناديده گرفت؛ اما اين که فقط همه چيز داشته باشي، دليل شاد بودن نمي‌شود. بازيگران هم انسان هستند.

با توجه به همه آنچه گفته شد، 15 بازيگرهستند که از مشهوربودن متنفرند.

15- کريس اوانز

اين بازيگر که براي بازي در نقش «کاپيتان آمريکا» به شهرت رسيد، مدت زيادي نيست که در برابر دوربين ديده شده‌است. علتش هم اين است که او از شهرت متنفر است و مدعي شده پس از اتمام قراردادش با مارول ديگر بازيگري را ترک مي‌کند.

او در ابتداي کارش از قرار داشتن در مرکز توجه خيلي لذت مي‌برد. اما هر چه جلوتر رفت از اين احساس متنفر شد. در حالي که اوانز عاشق بازي در نقش «کاپيتان آمريکا» بود و بخشي از فيلم «انتقام‌جويان» هم بود، ادعا کرده اين نقش زيادي از او انرژي برده است.





او گفته است هوادارانش در آينده او را کمتر در برابر دوربين خواهند ديد و به جاي آن او دوست دارد به کارگرداني بپردازد و بازيگري را با تصوير کردن چهره ابرقهرمان آمريکا ترک مي‌کند.



14- هريسون فورد

سخت است بتوان تصور کرد هريسون فورد از شهرتش متنفر باشد. براي کسي که هرگز از بازيگري فاصله نگرفته، نمي‌شود چنين حسي را تصور کرد. در هر حال، او عاشق بازيگري است و اين با اشتياق شهرت داشتن کاملا متفاوت است.

فورد که براي بازي در نقش‌هاي فيلم‌هايي چون «جنگ ستارگان» و «اينديانا جونز»شهرت دارد، در شمار زيادي از فيلم‌هاي مختلف بازي کرده که شامل فيلم هاي کمدي و درام‌هاي زيادي مي‌شود.






در هر حال فورد اکنون از شهرت نفرت دارد و ادعا مي‌کند به ازاي شهرت، حريم خصوصي‌اش را از دست دادده است. او مي‌گويد اين شهرت او باري بر دوش کساني است که اوعاشقشان است. در هرحال در اين باره کاري نمي‌توان کرد. هريسون فورد اگر قرار باشد بازيگري را رها کند، شايد بتوان دليلش را حدس زد؛ اما اين کاري است که او در چهل سال اخير نتوانسته است انجامش بدهد.



13- دانيل کريگ

هر چند اين بازيگر گفته براي بازي در بيست وپنجمين فيلم «جيمز باند» جلوي دوربين مي‌رود، اين باو کردني نيست که اين بازيگر از شهرت نفرت داشته باشد. او که بخش مهمي از فرانچايز «جيمز باند»است و در فيلم‌هاي مهم ديگري چون «دختري با خالکوبي اژدها» بازي کرده و «کابوي‌ها وبيگانان» را در کارنامه دارد، پس از بازي در همان اولين فيلم جيمز باند گفت دارد احساس مي‌کند که شهرت چيزهاي منفي زيادي را با خودش به همراه مي‌آورد.





کريگ پس از بازي در اين فيلم از يک بازيگر معمولي به يکي از مهشورترين چهره‌هاي دنياي سينما و يکي از مشهورترين مجموعه فيلم‌هاي تاريخ بدل شد. او مي گويد زندگي‌اش تغيير زيادي کرده واو ديگرنمي‌تواند به آنچه عادت داشت، برگردد. توجه به حريم خصوصي حالا براي او به عاملي مهم و کمتر دست‌يافتني بدل شده است.



12 - جنيفر لارنس

هر چند هنوز مدت زيادي از زماني که او وارد بازي شده نمي‌گذرد، اما جنيفرلارنس به يکي از بهترين بازيگران هاليوود از زماني که خيلي جوان بود بدل شد. او اولين نامزدي اسکار را براي فيلم «استخوان زمستان» و زماني کسب کرد که تنها 20 سال داشت و دو سال بعد براي «دفترچه اميدبخش» برنده جايزه اسکار شد. وي که با بازي در «بازي‌هاي گرسنگي» به چهره‌اي جهاني بدل شد، هرگز تصور نمي‌کرد بتواند به بازيگر جريان اصلي سينما شود. او فکرمي‌کرد فقط مي‌تواند در فيلم‌هاي مستقل بودجه پايين بازي کند و هرگز تصور نمي‌کرد به جايي که امروز ايستاده، برسد.





لارنس خيلي سريع به شهرت رسيد. اما او مي گويد با کسب شهرت ديگر نمي‌تواند صلح و آرامش داشته باشد و اين چيزي است که او مي‌خواهد در زندگي نرمال داشته باشد. او عاشق بازيگر‌ي است و مي‌خواهد بتواند اين کار را بدون شهرت ادامه بدهد.



11 - جک گليسن

اين بازيگرکه در فيلم «بازي‌هاي گرسنگي» در نقش جفري باراتون ظاهر شد با همين نقش به شهرت رسيد. هر چند او در فصل 4 مرد، تصميم گرفت از بازيگري دست بکشد.





او که به شدت عليه جهان سلبريتي‌ها صحبت کرده، فکر مي‌کند پرستيدن سلبريتي‌ها براي آنها بد نيست، اما براي کسي که به پرستش فکر مي‌کند مضر است. او زماني گفته بود: به نظر مي‌رسد سلبريتي‌ها به شاهرگ هر چيزي بدل شده‌اند ، اقتصاد، انقلاب، ويا جهـت‌گيري‌هاي اجتماعي براي مشتري و … او مي‌گويد اين نقش بيش از آن که مثبت باشد، براي هر دو طرف منفي است. جک گليسون به خاطر نفرت از فرهنگ سلبريتي‌بودن هرگزنخواسته است پا به دنياي شهرت بگذارد.



10 - رابرت پتينسون

رابرت پتينسون واقعا نمي‌دانست وقتي قرارداد بازي در «گرگ وميش» را امضا کرد، چه چيزي انتظارش را مي‌کشيد. گفته شده او مي‌دانست با بازي در نقش سدريک ديگوري در فيلم «هري پاتر» ميدانست چه خواهد شد.





او مي گويد در هر حال از شهرت نفرت دارد و در هيچ مرحله‌اي از کارش نمي‌خواست به شهرت برسد. او مي‌گويد شهرت هم او را منزوي کرد وهم تنها. تنها عاملي که موجب خوشنودي اوست اين است که پيش از ستاره شدن توانست يک زندگي عادي را تجربه کند. بيش از هر چيزي، پتينسون از اين مسئله ناراحت مي‌شود که خيلي‌ها فقط به خاطر اينکه او مشهور است از او بدشان مي‌آيد. اين چرخه‌اي منفي است که به نظر نمي رسد او بتواند راه خروجش را از آن پيدا کند.



9 - زک گاليفياناکيس

پيش از آن که اين بازيگر کمدين با فيلم «هنگ‌آور» يا «خماري» به شهرت برسد، او يکي از مشهورترين کمدين‌ها بود. او در عين حال بازيگر فيلم‌هاي درامي چون «مرد پرنده‌اي» هم بود واخيرا در سريال‌هاي تلويزيوني چون «بسکت‌ها»هم بازي کرده است.





او زماني در يک مصاحبه گفته بود يک بازيگر مشهور بودن، احمقانه است و او به اين شهرت هيچ علاقه‌اي ندارد. او گفته بود: دوست دارم يک بازيگر باشم. همين. اما چرا گاليفياناکيس اينقدر از شهرت نفرت دارد؟ مي‌گويد چون فکر مي‌کند شهرت اجتماعي براي يک بازيگر يک مفهوم است. و فکر نمي‌کند هرگز بتواند از اين مفهوم لذت ببرد يا آن را بپذيرد.


8 - آن هاتاوي

تقريبا همه مي‌دانند که آن هاتاوي اين سال‌ها با نفرت زيادي روبه روشده است. پس از اين که او جايزه اسکار را براي بازي در «بينوايان» برد همه چيز براي او بدتر هم شد. بعد از اسکار او حتي با يک وقفه کوچک هم روبهروشد. تا آن زمان او بازيگر فيلم‌هايي چون «خاطرات پرنسس»، «شواليه تاريکي برمي‌خيزد» کريستوفر نولان و «جنگ عروس‌ها» بود.





او اسمي براي خودش دست وپا کرده بود، اما افراد زيادي از او براي ديدگاه‌هايش و فقدان تواضع او نفرت داشتند. اما او وقتي به شهرت رسيد گفت نمي‌داند چطور با آن کنار بيايد و با گذشت سال‌ها او شايسته‌تر شد حتي اگر بيشتر با آسيب‌هايي که شهرت به او زده روبه روشد.



7 - ادريس آلبا

اول بايد يک چيز را روشن کرد: ادريس آلبا عاشق آراستگي‌هايي است که ستاره بودن ايجاد مي‌کند. گله اواز ارتباط با ديگران است تا مشکلي با خودش. او که با بازي در فيلم‌هايي چون «حاشيه اقيانوس آرام»، «تور»، «لوتر» شناخته شده و در «برج تاريک» نيز نقش اصلي را دارد، به عنوان يکي از خوش‌چهره‌ترين بازيگران هاليوود شناخته شده است.





در حالي که او بازيگري بزرگ به نظر مي‌رسد، اما نظرات مختلفي درباره خودش نبودن دارد. او مي‌واهد بتواند هرکاري بکند- مي خواهد رپر شود، دي‌جي شود، و شهرت مي‌تواند به او کمک کند تا به اين خواست‌ها دست يابد. اما در همان حال شهرت مي‌تواند کار را براي او سخت‌تر هم بکند.

به عنوان يک بازيگر شناخته شدن و شخصيت‌هايي که اوبا آنها ارتباط داشته موجب نااميد شدن البا شده است. به همين دليل گفته مي‌شود او از مورد توجه بودن خوشش مي‌آيد اما به نتيجه‌اش خيلي اعتمادي ندارد.



6 - شيا لابوف

اين بازيگر مي‌گويد سلبريتي‌ها بنده شهرت مي‌شوند و به همين دليل او از مشهور بودن نفرت دارد. او که ابتدا به عنوان بازيگر کانال ديزني شناخته شد، از همان زمان براي خودش نامي دست وپا کرد. «تي استيون‌ها» و فيلم «اقرار به جرم ترو»عامل شهرت او شد. او بازيگر «تبديل شوندگان» هم بود و در «بي قانون» و«غضب» هم بازي کرد. او حتي در يک موزيک ويديو هم بازي کرد.






لابوف ادعا دارد که بازيگران برده شهرت مي‌شوند زيرا اجازه مي‌دهند که تنها يک چهره باشند. اما اين تنها جنبه فيزيکي دارد وهيچ چيزش فردي نيست. او باور دارد همه بازيگران نمي‌توانند آدم‌هاي واقعي باشند وتنها بايد به يک چهره يا برند در يک فيلم بدل شوند و اين همان چيزي است که شخصا او را وادار مي‌کند تا از شهرت متنفر شود.



5 - کريستن استوارت

اين بازيگر تقريبا در همه عمرش بازيگري کرده است.اوبا مورد توجه بودن بزرگ شد و در اين ضمن چيزي که ياد گرفت اين بود که از شهرت خوشش نمي‌آيد. او که بيشتر از همه براي ايفاي نقش بلا در فيلم «گرگ و ميش» به ياد آورده مي شود نقش‌هاي مهمي را در کارنامه‌اش دارد که «سفيد برفي ومرد شکاري»، «سرزمين ماجرا» و «به ‌سوي طبيعت وحشي»از جمله آنهاست.





او پس از اين که موجب شد رابطه‌اش با پتينسون گسسته شود، با نظرهاي منفي زيادي روبه روشد و از آن پس به صداي آنهايي بدل شد که از شهرت ابراز نفرت مي‌کنند. استوارت مي‌گويد نمي فهمد چرا کسي بايد از شهرت خوشش بيايد زيرا او شهرت را جنبه منفي کارش مي داند.


4 -دانيل رادکليف

بازي در نقش هري پاتر در مجموعه پرطرفدار «هري پاتر» براي دانيل رادکليف مثل يک رويا بود. هر چند او پس از آن سعي کرد تا از الکل فاصله بگيرد، اما بزرگترين چالش براي او شهرت بود. رادکيلف ازاين همه شناخته شدن بودن نفرت دارد. او حتي سعي کرده يک لباس را بارها و بارها بپودش تا از چشم پاپاراتزيها دور بماند.





وي سعي کرده خودش را به عنوان يک مرد معمولي نشان بدهد و ازاين که يک ستاره بزرگ است، فرار کند. او تلاش کرده اين را بارو داشته باشد که يک آدم معمولي است و او خيلي تلاش کرده تا آرامش و زندگي خصوصي خودش را داشته باشد. وي وقتي در فيلم يا نمايشي حضور ندارد، دوست دارد تا در خانه بماند ودر کنار دوستش از حضور در برابر هر دوربيني خودداري کند.


3 - مگان فاکس

اين بازيگر مي‌گويد نمي‌فهمد چرا مردم ناراحت مي‌شوند وقتي او از شهرت گله و شکايت مي‌کند. او مي‌گويد مردم او را براي اين که زندگي‌اش را دوست ندارد، قضاوت ميکنند. اوکه در فيلم‌هايي چون «منتقل شوندگان»، «جسم جينفر»، «دختر جديد» بازي کرده و براي بازي در نقش‌هايش پول زيادي کسب کرده و به شهرت رسيده، مي‌گويد مطمئن است از شهرت خوشش نمي‌آيد.





او مي‌گويد ايفاي نقش به عنوان شخصيت‌هايي که بيشتر سمبل جنسيت هستند او را بي‌قدرت کرده و مي‌خواهد طرفدارانش بدانند که او دوست دارد چيزي بيشتر از دختر زيباروي فيلم‌ها باشد. او يک مادر است و تلاش دارد مثل يک مادر زندگي کند و از نگاهي که جامعه به او دارد، بيزار است.


2 - جاني دپ

جاني دپ در سال‌هاي اخير در هاله‌اي از نگاه‌هاي منفي زندگي کرده است. پس از بردن غيرقانوني سگ‌هايش به استراليا، جدايي‌اش از امبر هرد، معامله با او براي طلاق، و بعد اخبار مربوط به ورشکستي‌اش همه اورا جريحه دار کرده است. او که براي ايفاي نقش‌هايي چون «دزدان دريايي کاراييب»، «آليس در سرزمين عجايب» و «سوييني تاد» شهرت دارد يکي از مشهورترين چهره‌هاي بازيگري است.





وي يکي از بازيگران فيلم بعدي «هيولاهاي شگفت‌انگيز و زيستگاه‌هاي آنها» هم هست و در نقش کالرت گريندلوارد بازي ميکند. به جاي تلاش براي مقابله با شهرت، جاني دپ تنها مي‌گذارد هرچه مي‌خواهد بشود، بشود. او مي‌گويد از شهرت متنفر است اما با آن نميجنگد. اگرشايعه‌اي مطرح شود، او مي‌گذارد تا شايعه جلو برود و مسيرش را طي کند. او مي‌خواهد خودش باشد و از نظر او، شهرت اجازه نمي‌دهد او خودش باشد.



1 - جورج کلوني

پيش از اين که بخواهيد درباره جورج کلوني براي شکايتش از شهرت قضاوتي بکنيد، يک لحظه هر نوع فکر کردني را متوقف کنيد. آيا او هرگز اين چنين به نظر رسيده که از شهرت لذت برده باشد؟ مطمتنا، اواز قدرت لذت برده، اما هرگز از اين که يک سلبريتي باشد، لذت نبرده است.






کلوني به عنوان يکي از بهترين‌هاي هاليوود شناخته مي‌شود. او در فيلم‌هايي چون «يازده يار اوشن» و «بالا در هوا»و «اوه برادر، کجايي؟» بازي کرده است و اکنون به تازگي با همسرش امل کلوني پدر يک دوقلو شده است. وقتي پاي شهرت به ميان مي‌آ‌يد، کلوني از آن متنفر است. همه چيزي که مي‌خواهد اين است که در سنترال پارک قدمي بزند بدون اين که کسي مزاحمش شود.

اين قابل درک است که او نمي‌تواند يک زندگي نرمال داشته باشد. در حالي که او درک مي‌کند شهرت لازمه شغلش است، او دوست ندارد براي آن قرباني زيادي بدهد. حتي حالا، پدر شدن هم کارها را براي کلوني سخت‌تر کرده است.اواعلام کرده دوست ندارد فرزندانش در مرکز توجه باشند و تصاويري که از اين دو نوزاد گرفته شده موجب مي‌شود او حتي بيشتر از هميشه از شهرت متنفر شود.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم