Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث باند دوم راه گردنه حیران تا پل آق چای تنها راه حل معضل ترافیک منطقه می باشد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ محبوب حیدری افزود: احداث باند دوم راه گردنه حیران تا پل آق چای و تبدیل به بزرگراه به طول 20 کیلومتر تنها راه حل معضل ترافیک منطقه می باشد.وی گفت: راه گردنه حیران از تونل تا پل آق چای در حوزه استحفاظی استان گیلان قرار گرفته که نگهداری از راه ارتباطی را همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بعهده دارند ولی وظیفه ذاتی نگهداری بر عهده استان گیلان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با توجه به حساسیت مردم و پیگیری مسولان استانی مسئولیت نگهداری از حوزه استحفاظی تا پل آق چای برعهده ادارات راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گذاشته شده است.حیدری تصریح کرد: نزدیک سه سال قبل مطالعات امکان سنجی این پروژه انجام شده است و به جهت آمار بیش از اندازه ترافیک بالا از محل تونل تا آق چای بالاجبار باید احداث باند دوم مصوب و بصورت بزرگراهی به طول 20 کیلومتر ایجاد شود.وی گفت: تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان بر این است که امسال با همت استاندار و مجمع نمایندگان استان این پروژه را در ردیف 1 قانون بودجه قرار داده و اگر این مسئله اتفاق بیافتد خود بخود اجرای 20 کیلومتر بزرگراه حل می شود و از لحاظ مالی 2000 میلیارد ریال اعتبار لازم است.به گزارشخبرگزاری صدا و سیمااردبیل/ مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در مورد عملیات تعریض راه گردنه حیران از تونل تا پل آق چای به علت شیب بیش از استاندارد منطقه و آمار ترافیکی بسیار بالا امکان تعریض با توجه به توپوگرافی منطقه امکان پذیر نمی باشد و تنها راه چاره احداث باند دوم می باشد.وی افزود: برای بهبود وضعیت موجود از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای اولین بار در استان با آسفالت جدید بنام Sma نزدیک به 6 کیلومتر انجام گرفت و امسال 5 کیلومتر دیگر از این مسیر را در برنامه داریم.حیدری افزود: نقش آسفالت Sma جلوگیری از جمع شدگی در آسفالت می باشد که تمام تکنولوژی و پلیمری آن از کشور آلمان است که انشاالله برنامه ریزی و پیگیری می کنیم تا باند دوم احداث شده و مشکلات ترافیکی مسیر حل بشود./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه‌ای روستایی در شمال این کشور، به کشته شدن تمام ۹ سرنشین آن منجر شد.

براساس بیانیه‌ای که ارتش کلمبیا منتشر کرده است، بالگرد MI-۱۷ ساخت روسیه در مسیر تحویل تجهیزات به سربازان در منطقه «سانتا روسا دل سور» واقع در بخش بولیوار در ساحل کارائیب، دچار سانحه شد و سقوط کرد.

این منطقه به‌تازگی صحنه درگیری سازمان چریکی ارتش آزادی‌بخش ملی و باند قاچاق مواد مخدر موسوم به «قبیله خلیج» بوده است. این باند یکی از سازمان‌های تبهکاری قدرتمند در کلمبیا محسوب می‌شود و گفته می‌شود که حدود ۶ هزار نیروی مسلح در اختیار دارد.

به گفته ارتش کلمبیا، این بالگرد در حال انجام عملیات معمول، ناگهان ارتباط خود را با پایگاه از دست داد و در نتیجه عملیات امدادونجات آغاز شد. علت این سانحه هنوز مشخص نشده است. ارتش آن را حادثه توصیف کرده است هرچند برخی مظنون به مشکلی فنی هستند.

کد خبر 6092768

دیگر خبرها

  • تاکید بر ساخت پارکینگ‌های حاشیه در منطقه ۱۶ تهران
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال