Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي واليبال چين گفت: بهترين خاطرات زندگي ام در ايران ثبت شد و ارزشمندترين تجربيات دوران حرفه اي ام را هم در اين کشور به دست آوردم.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سايت فدراسيون واليبال، رائول لوزانو در نشست خبري پس از پيروزي سه بر يک تيمش مقابل قزاقستان اظهار داشت: قزاقستان تيم قدرتمندي است و از اينکه توانستيم اين تيم را شکست بدهيم خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين مسابقه در دريافت توپ عملکرد خوبي داشتيم.

وي افزود: در ماه هاي اخير مسابقات زيادي برگزار کرده ايم و همين موضوع باعث خستگي تيم ما شده است اما نمي خواهيم انگيزه خود را از دست بدهيم و با قدرت به کارمان ادامه مي دهيم.

لوزانو که در نخستين حضور المپيکي واليبال ايران، تيم ملي کشورمان را هدايت کرده بود، در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه به نظر مي رسد از ايراني ها دلخور هستيد، گفت: خيلي خوشحالم که به ايران برگشته ام زيرا در دوران حضور در اين کشور، بهترين خاطرات زندگي ام و بهترين تجربيات حرفه اي ام را به دست آوردم.

وي ادامه داد: ديروز هم وقتي بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم ملي ايران را ديدم خيلي صميمي با آنها حرف زدم. هيچگاه در مصاحبه اي درباره اينکه از ايراني ها دلخور هستم حرفي نزده ام. شايد به دليل اينکه من به مترجم نياز داريم و به همين دليل ارتباط برقرار کردن با شما سخت است، دچار چنين تصوري شده ايد.

کاپيتان چين هم در اين نشست خبري خاطرنشان کرد: بازي بسيار سختي بود. قزاقستان از پارسال خيلي پيشرفت کرده است. در اين مسابقه در زدن سرويس عملکرد خوبي داشتيم. البته در ست سوم اشتباهاتي داشتيم اما خوش شانس بوديم که توانستيم برنده باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند

به گزارش همشهری آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت، تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز (یکشنبه) به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعد از ظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعد از ظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر 849353 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز