Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، پیرامون دیدار لیست وزاری پیشنهادی با فراکسیون مستقلین گفت: هفته آینده فراکسیون مستقلین با وزرا دیدارهایی خواهد داشت. پیش بینی می‌شود، همه روزهای هفته آینده با وزرای پیشنهادی جلسه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فراکسیون مستقلین هفته آینده صلاحیت وزرای پیشنهادی را بررسی خواهد کرد و آنها به بیان برنامه های خود برای چهار سال آینده می پردازند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین در ادامه متذکر شد: بر همین اساس روز شنبه وزرای پیشنهادی ارتباطات، راه، کشاورزی و تعاون به ترتیب آقایان آذری جهرمی، آخوندی، حجتی و ربیعی در این جلسه حضور پیدا خواهند کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت:در روز یکشنبه با وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به ترتیب آقایان سیدحمید بطحایی و مسعود سلطانی فر جلسه خواهیم داشت.

نماینده مردم رشت در خاتمه درباره عملکرد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: آقای سلطانی فر به عنوان کسی که سالها در این حوزه فعالیت کرده عملکرد خیلی خوبی داشته است و مشکلی در رای اعتماد نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۴۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است