Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، سکینه الماسی پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در کنگان اظهار داشت: رسانه‌های جنوب استان بوشهر فعال و پرتلاش هستند و حضور در جمع رسانه‌های حامی و منتقد را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانم.

وی افزود: با وجود گذشت بیش از دو دهه از عمر پارس‌جنوبی و عمر سایر شرکت‌های نفت و گاز، هنوز معضل اشتغال جنوب استان بوشهر حل نشده و اگر امروز مشکل اشتغال ذهنمان را مشغول نکرده بود، در حوزه زیرساختی چهار شهرستان جنوب استان بوشهر را می‌توانستیم به گلستان تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:برخی‌ها در مقابل دستاوردهای حوزه اشتغال به جای حمایت، موضع گرفتند اما توانستیم با تلاش ماده 47 را در کمیسیون تلفیق برای تثبیت اولویت اشتغال بومی به تصویب برسانیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکهتمامتلاشمراکرده‌امکهواردحواشی نشوم و وقتم را برای تحقق تعهداتم به مردم بگذارم تاکید کرد: در خصوص استخدام آبدارچی از شمال استان در نفت و گاز جنوب بوشهر مخالفت کردم و همین موضوع سبب شد تا عده ای مرا به عنوان مجرم قلمداد کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی‌ها در استان بوشهر نمی‌خواهند پیشرفت حوزه جنوب این استان را مشاهده کنند و برخی مدیران نیز همراه با آنها سنگ‌اندازی می‌کنند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص اشتغال نیروهای بومی و به خصوص حوزه جنوبی استان رفتار های خلاف قانون و سلیقه ای برخی از مدیران ممکن است پیامدهای اجتماعی بسیاری را به دنبال داشته باشد.

الماسی ادامه داد:امیدواریم با تلاش‌ها و موافقت‌های صورت گرفته شاهد اشتغال نیروهای بومی در این صنعت باشیم و مشکل بیکاری جوانان مناطق پیرامونی فازهای پارس جنوبی کاهش یابد.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: شش هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جنوب استان بوشهر مصوب شده است.

وی در ارتباط با تصویب بسته پیشنهادی 600 میلیارد تومانی برای پروژه‌های عمرانی در جنوب استان بوشهر، گفت: این بسته در راستای انجام مسؤولیت‌های اجتماعی صنعت نفت در مناطق پیرامونی تصویب شده است.

الماسی افزود: در گذشته رویکرد شرکت‌های نفتی، تولیدمحور بوده، اما با مجموعه تلاش‌های صورت‌گرفته، این رویکرد تغییر کرده و نگاه ویژه‌ای به مناطق پیرامونی و مسوولیت‌های اجتماعی شاهد هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه تصریح کرد: اجرای این بسته 600 میلیارد تومانی نقش مهمی در بهبود وضعیت عمرانی در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر خواهد داشت.

وی تاکید کرد: پروژه‌ها در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر به بنیاد مسکن ابلاغ شده و بزودی مناقصه و اجرای پروژه ها انجام می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ازروزاولکاری در مجلس ، بسته نیازهای جنوب استان را با اعتبار 1200 میلیارد تومان به وزارت نفت ارائه کردم و توانستم مصوبه نیمی از این مبلغ را برای چهار شهرستان جنوب استان بگیرم.

الماسی عنوان کرد: ازروزاولجنگیدن را برای گرفتن مطالبات مردم آغاز کردم و امروز خوشحالم که بخشی از مطالبات محقق شده است.

وی تاکید کرد:کاراصلی نماینده در مجلس قانونگذاری و نظارت است و نظارت‌ها را در سال دوم نمایندگی با جدیت بیشتر پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این کهآمادگی لازم برای پاسخگویی به رسانه‌ها دارم، تصریح کرد: هر چند در سال اول نمایندگی با چراغ خاموش، گام‌هایی برای پیگیری مطالبات مرد برداشتم ولی قطعا تعامل با حوزه رسانه جنوب استان افزایش می‌یابد و انتظار دارم رسانه‌ها هم مطالبه‌گری کنند.

الماسی یادآور شد: برای اولین بار جلوی لیست رانت‌های برخی‌ها در اشتغال پارس جنوبی را گرفتم و متاسفانه در گذشته حتی نیروهای جنوب استان را برای مصاحبه ها نمی‌پذیرفتند و امروز این فضا تا حد زیادی تغییر کرده است.

وی تاکید کرد:برخی مدیران علاقه ای به پیشرفت حوزه انتخابیه من ندارند و در واقع باید برای خدمت به مردم در چند جبهه بجنگیم و به همین دلیل است که طی یکسال گذشته تاکنون رسانه‌های شمال و مرکز استان بارها مرا مورد انتقاد قرار داده‌اند اما در برابر آنها فقط سکوت کردم و هیچ پاسخی ندادم.

وی گفت: در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اقدامات خیلی خوبی انجام خواهد شد که به زودی خبر خوشی به مردم حوزه انتخابیه‌ام خواهم داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی در خصوص کابینه دولت روحانی اظهار داشت: قطعاً از علی ربیعی وزیر پیشنهادی برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم