Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در اطلاعیه ای از علاقه مندان به کاندید شدن برای ریاست هیأت اسکواش استان دعوت کرد. اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در اطلاعیه ای از علاقه مندان به کاندید شدن برای ریاست هیأت اسکواش استان دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

بدینوسیله به اطلاع عموم، علاقمندان و خبرنگاران امور ورزشی می رساند با توجه به اتمام دوره 4ساله هیأت اسکواش استان، اداره کل ورزش و جوانان لرستان در نظردارد نسبت به انتخاب فردی شایسته و لایق به عنوان رئیس این هیأت از طریق برگزاری مجمع عمومی اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدینوسیله از تمامی کارشناسان دعوت بعمل آید جهت دریافت فرم ثبت نام از تاریخ دوشنبه 23مردادماه سالجاری به مدت یک هفته کاری، هر روز به استثنای روزهای تعطیل از ساعت 7:30 لغایت 14:30به کارشناس امور مجامع ورزشی( همایون مرآت) واقع در اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه فرمایند.

ضمنا برابر مقررات افراد بازنشستۀ فاقد شرایط خاص نمی توانند برای انتخابات ثبت نام نمایند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از گمانه‌زنی‌های فراوان در مورد اینکه ممکن است در انتخاب روچا به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مشکلاتی به وجود بیاید اما درنهایت روز جمعه این اتفاق بدون مشکل خاصی رخ داد.

روز جمعه از ساعت ۹:۱۵ به وقت محلی، کمیسیون انتخابات برای مشخص شدن رئیس فدراسیون تشکیل جلسه داد و نتیجه نهایی آن چیزی نبود جز انتخاب پدرو روچا، تنها نامزد انتخاب فدراسیون، به‌عنوان رئیس.

روچا در حال حاضر به عنوان بخشی از یک پرونده فساد مربوط به فدراسیون تحت بازجویی قرار دارد. در روزهای اخیر اعلام شده بود که این پرونده ممکن است بر روی انتخاب او به‌عنوان رئیس فدراسیون تاثیر بگذارد اما در جلسه امروز این شبهات رد شد.

روچا جانشین لوئیس روبیالس است، رئیس سابق بدنام فدراسیون که پس از حواشی به وجود آمده با جنیفر هرموسو و سپس فساد مالی از این سمت برکنار شد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال اسپانیا آمده است:«پدرو روچا امروز پس از دریافت حمایت اکثریت اعضای مجمع این نهاد حاکم بر فوتبال اسپانیا، به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.»

دیروز هم شورای ملی ورزش اسپانیا در جلسه‌ای گرد هم آمدند، آنها تصمیم به ایجاد کمیته‌ای برای نظارت بر فدراسیون گرفتند و در مهم‌ترین تصمیم، روچا را تعلیق نکردند تا این مرد ۶۹ ساله امروز به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!