Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان اردبیل این هفته بیشتر بر حواشی مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس پرداخته و حرکت نمایندگان در عکس سلفی گرفتن با موگرینی را بدور از شان ملت عنوان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما ائمه جمعه استان اردبیل این هفته بیشتر بر حواشی مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس پرداخته و حرکت نمایندگان در عکس سلفی گرفتن با موگرینی را بدور از شان ملت عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اردبیل: اتفاقات مراسم تحلیف در مجلس، هزینه ای بالاتر از اختلاس سه هزار میلیاردی به کشور داشت

آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نمازجمعه از جوانان ممتاز استان که در کنکور امسال با رتبه یک یا دو رقمی قبول شده اند تجلیل کرد.

وی در اثناء نماز از آقای مهدی شفیعی حائز رتبه 9 رشته علوم تجربی و از چهار نفر دیگر از جوانان که رتبه زیر صد داشته اند تجلیل کرد.
امام جمعه اردبیل یادآور شد که همه این جوانان شخصیت قرآنی دارند و دارای لوح تقدیر از بابت مسابقات قرآنی سمپاد هستند.
حضرت آیت الله عاملی همچنین اظهار داشت: به تبریز عزیز تبریک می گویم که نفر اول ریاضی و نفر دوم تجربی و نفر سوم زبانهای خارجی را به خود اختصاص دادند و برای آذری های کشور مایه افتخار شدند.
نماینده ولی فقیه در استان به اهالی کرمانشاه تبریک گفت که بالاخره از نعمت قطار بهره مند شدند و از دولت محترم تشکر کرد که راه آهن غرب کشور به طول 605 کیلومتر از ایستگاه سمنگان اراک را به کرمانشاه متصل کرد.
وی ادامه داد: اما گلایه جدی داریم که اردبیل با موقعیت خاص جغرافیایی و تاریخی فراموش شده و در حالیکه مسافت ما به راه آهن سراسری بسیار کمتر از 605 کیلومتر است اما اعتنایی به اردبیل و اهالی مکرم آن نمی شود.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها گفت: آنچه در هفته گذشته در مراسم تحلیف در مجلس اتفاق افتاد هشدار بزرگی برای ملت ماست که در انتخاب نماینده، معیارهای اصلحیت را به طور کامل رعایت و از تعصبات بی جا اجتناب کنند. آنچه اتفاق افتاد، هزینه ای بالاتر از اختلاس سه هزار میلیارد تومان به کشور تحمیل کرد. علاوه بر افتضاح بین المللی، دشمن به خوبی فهمید که عصاره ملت و حساس ترین مرکز تصمیم گیری کشور از قوه درّاکه لازم برخوردار نیست و این دشمن را هم امیدوار می کند و هم جری.
وی افزود: نماینده مجلس نماد عزت و اقتدار و درایت و مدیریت کشور است و از ملت حکایت می کند و الحق که آنها خیلی بد از ملت حکایت کردند. البته ما سیئه را به همه نمایندگان سرایت نمی دهیم ولی به خودی خود کل مجلس با افتضاح جمعی از نمایندگان زیر سوال می رود و عجیب است که بقیه هیچ اقدامی به اعاده ی حیثیت و شکایت از خطا کاران نکردند. حقا که این نقیصه هیچ وقت از دامن ملت زدوده نخواهد شد و اصلا قابل جبران نیست.
امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سخن رئیس کل بانک مرکزی که اخیرا گفته کسانی که در موسسات غیر مجاز سپرده گذاری می کنند دست به کاری خطرناک می زنند، گفت: این مسئول محترم با این سخنان خبط بزرگی را مرتکب شده است. اگر موسسات مالی غیر مجاز هستند چرا آنها را نمی بندید و اگر ورود به آنها کار خطرناک و چاه طویل است در وهله ی اول خود بانک مرکزی باید جلوی آن را بگیرد و اگر قرار است دولت دوازدهم از اینگونه مدیران استفاده کند، اقتصاد و امنیت اقتصادی کشور قطعا مختل خواهد شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در خاتمه اظهار داشت: جوان مدافع حرمی که این هفته گلویش زیر خنجر داعش افتاد و ذبح شد مسئولیت همه ی ما را خطیر می کند. مدافعان حرم اینگونه عذاب ها را به جان می خرند تا خطر خطرناکترین تروریست ها که بالصراحه می گویند مقصد اصلی ما ایران و موطن روافض است از کشور دفع کنند.
وی ادامه داد: قطعا پشت این جنایت ها و وحشیگری ها فتوای مفتیان وهابی خوابیده است. مفتیان وهابی فتوا داده اند که رسول خدا با رعب پیروز شده است و ما جهت احیاء سنت نبوی باید از قتل هایی استفاده کنیم که رعب را بیشتر می کند. به همین جهت داعش به جای عقاب شرعی مثل جلد و حد از ذبح و سوزاندن و مثله کردن استفاده و عمدا آن را انتشار می دهد.
حضرت آیت الله عاملی افزود: فخر بزرگ ایران اسلامی این است که با این تروریست های خطرناک مبارزه می کند و برای ما جای تاسف است که نظریه پرداز بزرگ آمریکا، کیسینجر، این هفته اظهار داشت که آمریکا نباید بگذارد داعش بطور کامل از بین برود و الا مدیریت منطقه خاورمیانه از دست آمریکا خارج و به دست ایران که در صدد تشکیل امپراطوری فارس است می افتد.

امام جمعه نیر:

دولت در بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کند/آزادگان اسوه مقاومت و ایثار هستند

به گزارش نیریمیز، امام جمعه نیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: با روی کار آـمدن دولت دوازدهم باید بیش از این به وضعیت معیشت مردم رسیدگی شود و نیازهای روزمره آنها تامین شود.

حجت الاسلام مقدسی تصریح کرد: امید است دولت نسبت به از بین بردن فاصله طبقاتی عزم جدی داشته باشد و این مهم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و معیشت امروزی مردم مطلوب نیست اظهار کرد: حل مشکل اقتصادی تنها سخن گفتن و یا ادعای حل مشکلات نیست و مشکل اقتصادی مردم باید به صورت عملی و ریشه ای حل شود.

مقدسی افزود: بهبود وضعیت معاش و اشتغال خود رفع کننده بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و نابهنجاری‌های جامعه خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به خاطرات و لحظات شیرین و معنوی ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان اسوه مقاومت و وارستگان سرافراز دفاع مقدس هستند.

حجت‌الاسلام مقدسی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ، لحظات سخت و جانفرسای دوران اسارت آزادگان را یاد آور شد و افزود: اراده‌های ایمانی و همت‌های بلند در روح و جان آزادگان تجلی پیدا می ‌کند.

وی گفت: آزادگان سرافراز ما در دوران اسارت ، سفیران سرافرازی و وارستگان نامدار مکتب امام خمینی (ره) بودند که این موضوع جایگاه آزادگان را در جامعه ویژه کرده است.

خطیب جمعه نیر عزت و افتخار امروز کشور را مرهون رشادت ها و ایثارگری های آزادگانی دانست که روحیه ملکوتی و آسمانی داشتند.

حجت‌الاسلام مقدسی افزود: وظیفه همگی ما این است که از خون پاک شهدا که با از خودگذشتگی خود از کیان ایران اسلامی حفاظت کردند، پاسداری کنیم و با حفظ کرامت و سیره آن پرندگان عاشق بال بتوانیم راه ارزشمند شهادت را تداوم و استمرار بخشیم.

امام جمعه بیله سوار:

مسئولان با کشف حجاب زنان در داخل خودروها برخورد کنند

به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام و المسلمین کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه ابتدایی نماز جمعه این هفته به تشریح سخنان امیرالمومنین علی علیه السلام در خصوص حرص و طمع پرداخت و گفت: حرص و طمعتان را کمتر و کوتاه کنید زیرا که فردی که وابسته دنیا است هیچ نتیجه ای در آخرت نخواهد گرفت.

وی با بیان انیکه حرص و طمع انسان را گرفتار می کند گفت: زمانی که حادثه در پی طمع می اید دیگر هیچ تلاشی فایده ای نخواهد داشت و لذا برای تادیب و تربیت خودتان قبل از اینکه دیگران اقدام کنند باید خودتان پیش قدم باشید .

امام جمعه بیله سوار با تاکید بر اینکه گوش دادن به موسیقی جز اتلاف وقت چیزی به دنبال نخواهد داشت عنوان کرد: به موسیقی های حرام مخصوصا موسیقی که توسط زنان خوانده و اجرا می شود نباید گوش داده شود.

حجت الاسلام قیاسی اظهار داشت: تمام تلاش مومن بر آن باشد که مرگ و آخرت از یاد نرود چراکه انجام امور لغو و لهو همچون گوش دادن به موسیقی موجب از یاد رفتن آخرت انسانها خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری اشاره کرد و به تشریح و تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب پرداخت.

وی گفت: در مراسم تنفیذ رییس جمهوری، رهبری معظم سه مطالبه رسیدگی به معشیت مردم، تعامل با دنیا و تسلیم نشدن در مقابل سلطه طلبان را به رئیس جمهور جدید دستور و درخواست پیگیری دادند.

حجت الاسلام قیاسی در خصوص معیشت مردم تشریح کرد: در حال حاضر زندگی مردم توام با غم و غصه بوده و مردم چندان زندگی خوشی ندارند و شادی تنها با کنسرت و موسیقی ممکن نیست بلکه حل مشکل معیشت مردم موجب ایجاد شادی در بین مردم خواهد شد.

وی افزود: شادی ان است که فرد از نظر روحی و روانی ارام باشد و لذا موقعی که مردم مشکل مادی نداشته باشند ان موقع است که شادی و سرور در جامعه مشاهده خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار در ادامه به 10 توصیه مهم مقام معظم رهبری در خصوص خط مشی قوه مجریه اشاره کرد و گفت: امانت داری، اولویت بندی در کارها، حرکت بر اساس برنامه ششم توسعه، اتحاد و همدلی، از نظرات مختلف اشفته نشدن، به داخل مردم رفتن و از نزدیک مشکلات مردم را بدون واسطه بررسی کردن، قدر دانستن نیروهای مومن و پر انگیزه، غافل نشدن از عداوت دشمن، انجام کار جهادی و شجاعانه و اخرین نکته نیز توکل بر خدا داشتن در کار ها 10 توصیه مهم ایشان خطاب به دستگاه اجرایی بود.

وی همچنین به مراسم تحلیف هم اشاره کرد و گفت: پیام این مراسم که با حضور سران و مسئولان اکثر کشورهای جهان برگزار شد ان بود که قدرت نظام سیاسی ایران در جهان شناخته شده است و تلاش دشمن برای منزوی کردن ایران بی فایده است.

امام جمعه بیله سوار به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور اشاره و یاداور شد:هر چند جنایات رژیم بعث به اسرای ما از یاد نخواهد رفت بلکه اسرا با صبر و ایمان خود به دشمن درس ازادگی دادند.

حجت الاسلام قیاسی در انتها به اقدامات هنجار شکن و غلط در برداشتن روسری توسط برخی از زنان و دختران در داخل خودرو اشاره کرد و ضمن منکر دانستن این اقدام تاکید کرد: مسئولان وظیفه دارند با کشف حجاب در داخل خودرو برخورد کنند و ما نیز از نیروهای انتظامی برخورد جدی با این مسئله را خواستاریم.

وی همچینن گفت: افرادی نیز در خودروهای شخصی خود با پخش موسیقی های تند در زمان استراحت مردم موجب نارضایتی می شوند که لازم است در این مورد نیز برخورد جدی صورت گیرد.

امام جمعه مشگین‌شهر:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در شأن ملت ایران رفتار کنند

به گزارش سفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 20 مرداد ماه با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور گفت: برگزاری این مراسم نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود که البته با حاشیه‌هایی نیز همراه شده بود.

وی افزود: مراسم تحلیف از جمله مراسمات مهم در کشور است که رئیس جمهور منتخب ملت ایران در محضر قرآن سوگند یاد می‌کند تا حافظ منافع ملت و جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به حضور هیئت‌ها و شخصیت‌های سیاسی خارجی در این مراسم خاطر نشان کرد: حضور شخصیت‌های سیاسی خارجی در این مراسم نشانگر نقش تاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران در منطقه است که پیام اقتد ار ایران در منطقه و بین المللی را نشان می‌دهد و این حضور به معنی تمایل به ارتباط بیشتر با جمهوری اسلامی است.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه‌ای گفت: شخصیت‌های سیاسی خارجی شاهد مبارزه ایران با گروه‌های تروریستی است و با حضور خود به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ارزش قائل شدند.

وی تاکید کرد: دنیای استکبار در تلاش برای منزوی کردن ایران در منطقه است اما حضور شخصیت‌های سیاسی در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران به معنی این بود که اسکتبار جهانی تنهاست و ایران یکی از کشورهای مقتدر دنیاست.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به حاشیه‌های مراسم تحلیف رئیس جمهور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در شأن ملت ایران رفتار کنند و عکس سلفی برخی از نمایندگان با خانم موگرینی دور از عرف دیپلماتیک بود که این نمایندگان باید از ملت عذر خواهی کنند.

وی با بیان اینکه خطای چند نفر را نباید با عزت و غیرت ملت ایران مقایسه کرد گفت: هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلامی، شهدا و خانواده شهداء و مدافعان حرم از جمله نماد غیرت و عزت ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: غیرت ایران این است که علارغم مخالفت دنیا و قدرت‌های بزرگ، جوانان جمهوری اسلامی ایران به تکنولوژی هسته‌ای دست یابند و در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن پایگاه فضایی ایجاد و به جمع هشت کشور این فناوری بپیوندد.

وی تاکید کرد: بعد از مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور باید در جهت حل مشکلات بیکاری، رکود و وضعیت معیشتی مردم لاش کند.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: بخشی از واحدهای تولیدی شهرستان با مشکلاتی مواجه شده و تعطیل هستند و دولت گذشته نیز تمام شده لذا دولت فعلی باید در این راستا گام‌های ارزشمندی بردارد.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی شهرستان گفت: حفظ و پاسداری از ارزش‌ها یکی از وظایف نیروی انتظامی است.

امام جمعه مشگین شهر با اشاره به کشف حجاب در داخل خودرو گفت: داخل خودرو حریم خصوصی نیست و کسف حجاب در داخل خودرو غیر قانونی است و عوامل نیروی انتظامی طرح مقابله با کشف حجاب را آغاز کرده و با متخلفین برخورد می‌کند.

خطیب جمعه کوثر:

کشور ما لنگ مدیریت است نه تحریم

به گزارش کوثرخبر، حجت الاسلام والمسلمین بیگی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوثر با اشاره به 21 مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک اظهار کرد: تاکید موکد رهبر انقلاب در حمایت از صنایع کوچک می بایست مد نظر مسئولان کشوری بالاخص استان اردبیل و شهرستان کوثر باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در سطح شهرستان این مهم عملیاتی نشده و صنایع کوچک و زود بازده کوثر همانند شهرک صنعتی گیوی همچنان در رکود به سر می برد؛ برخی ها هستند که با نام سرمایه گذاری و بخش خصوصی وام های بسیاری برای ایجاد و راه اندازی کارخانه جات و ... اخذ کرده اند ولی متاسفانه پروژه را به مرحله عملیاتی نرسانده اند، این عمل آنها حرام است.

خطیب جمعه کوثر با بیان اینکه تاکید رهبر انقلاب است که برای توسعه و پیشرفت منطقه می بایست از صنایع کوچک و زود بازده آغاز کنیم، گفت: گیوی برند کشوری به را دارد ولی عنوان این محصول از آن اصفهانی هاست، چرا پیگیری های لازم در خصوص برگزاری جشنواره ای مختص این برند کشوری انجام نیافته است، کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر در خصوص زکات رتبه دوم استانی را کسب کرده چرا در این خصوص مانوری در استان صورت نمی گیرد تا مجوز احداث سیلو صادر شود؛ در صورتی که کوچکترین محصولات یا اقدامات مسئولین دیگر شهر ها در قالب جشنواره استانی و کشوری به مردم و دیگر مخاطبان به نمایش در می آید.

وی تصریح کرد: متاسفانه یک عده ای از مسئول در خوابند و برخی ها نیز با پلاک قرمز 9 سرکار می آیند و 14 می روند، این درد آور است که می طلبد نماینده شهرستان و فرماندار نسبت به بومی سازی مسئولین شهرستانی اقدام کنند تا حداقل دردی از درد های مردم منطقه بر طرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی اضافه کرد: مردم، بخش های خصوصی، سرمایه گذاران به جای اینکه اموال و سرمایه های خود را در جایی همچون کاسپین و فرشتگان سرمایه گذاری کنند، در صنایع خرد و کوچک و زود بازده که بی شک سرمایه عظیم اقتصادی و همچنین رشد و توسعه منطقه ای را موجب می شود، سرمایه گذاری کنند؛ در باغات ما 700 نوع گیاه تولید می شود، چرا تمهیدات کشت و استفاده بهینه از این نعمت الهی در صنایع تبدیلی، خرد و کوچک صورت نمی گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر در بخش دیگری از سخنان خود گفت:

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۵۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره

غلامرضا شعبانی بهار در مورد عملکرد تیم‌ملی ریکرو ایران در جام جهانی چین توضیح داد و گفت: دو مرحله دیگر از جام جهانی در چین و ترکیه باقی مانده‌ است و بر اساس پیش‌بینی سرمربی در بخش تیمی ریکرو مردان و انفرادی بانوان بیش از ۶۰ درصد احتمال کسب سهیمه المپیک داریم.

رئیس فدراسیون تیروکمان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد حضور تیم‌ملی تیروکمان در مرحله اول جام جهانی چین، اظهار کرد: از جمله فدراسیون‌هایی هستیم که تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک به کار گرفته‌ایم و از ۲ سال قبل با حضور سرمربی کره‌ای احیای رشته ریکرو را در دستورکار قرار داده‌ایم و حدود ۱۹ ماه است که با تلاش شبانه‌روزی و حضور در اردوهای مختلف امیدوار هستیم بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

وی افزود: در رشته ریکرو نسبت به گذشته بهتر شده‌ایم و نمی‌خواهیم خودمان را فریب دهیم اما نتایج ملی‌پوشان چه در بخش تیمی بانوان، میکس بانوان و حتی در بخش آقایان نسبت به قبل ارتقاء یافته است، اما در ماده ریکرو واقعا ضعیف بوده‌ایم و در حال احیاء شدن هستیم و فرصت جبران هم داریم. باید در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

رییس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه با ۳ کماندار زن و ۴ کماندران آقا در مرحله اول جام جهانی چین که به مدت ۱۰ روز در شانگهای برگزار شد، حضور یافتیم، بیان کرد: تیم‌ملی از شانگهای برای برگزاری اردوی ۲۰ روزه به کره‌جنوبی می‌رود و پس از آن مرحله دوم جام جهانی چین را به مدت ۱۰ روز خواهیم داشت.

شعبانی‌بهار افزود: هزینه‌ حضور در اردوی کره‌جنوبی و مرحله اول و دوم جام جهانی چین، حدود ۱۰ میلیارد تومان برای فدراسیون تیروکمان تمام می‌شود و امیدواریم شاهد حمایت مسئولان باشیم.

او با بیان اینکه در مجموع تیم ملی به مدت ۴۰ روز در چین و کره‌جنوبی اردوی تدارکاتی و مسابقه خواهد داشت، گفت: بعد از مرحله دوم جام جهانی چین نیز تمرینات خود را ادامه خواهیم داد و تا خرداد ماه در ترکیه در مرحله سوم کاپ جهانی حضور می‌یابیم و اگر موفق شویم نتایج مورد نظر را کسب کنیم شاهد حضور نمایندگان ایران در المپیک پاریس خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان ایران که در اختیار کمیته ملی المپیک نیز قرار گرفته است، احتمال کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی مردان حدود ۶۰ درصد و در بخش انفرادی بانوان نیز ۶۰ درصد برآورد شده است.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای با شکست مقابل حریفان خود از صعود بازماندند، همچنین تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه‌نهایی بازماند و در بخش انفرادی نیز، کمانداران ایران عملکرد موفقی نداشتند و همگی حذف شدند.

فائز محمدی، رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و صادق اشرفی در بخش ریکرو مردان و مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در بخش ریکرو بانوان، نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها بودند که در مرحله دوم کاپ جهانی چین نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد